Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
New 1.8L N/A 2ZZ Power record - 227WHP 187WTQ
Kategorija: Tiuningo zona
Autorius: zycha
zycha
![]() ![]() |
2010-08-16 22:12:19 (0) |
![]() |
![]() Notice: still making 218HP at 10,000 RPM, and at well over 100F no less - Gotta love Houston summers This is a fully built N/A 2ZZ. It is NOT a stroker. Mod list: DD Performance Research Prototype Lotus Short Runner Intake Manifold DD Performance Research 80mm short ram intake DD Performance Research Ported Head (LR ported this one) DD Performance Research Custom Wired Power FC Forcedfed Lotus Header 2Bular lotus exhaust Piper stage 3 cams eibach springs Supertech valves Ti retainers Custom wiseco high comp pistons NGK race plugs crower rods (regular ones) MWR Chromoly light flywheel Custom Lightened crank underdrive alternator and waterpump pullies Circuitworx oil pump Pretty much an all out N/A build, minus stroker and titanium rods. Videos: Revving - http://www.youtube.com/watch?v=xsJhOtab7jo ![]() Dyno pull to 10K - http://www.youtube.com/watch?v=LY1vLVAq6cc ![]() |
zycha
![]() ![]() |
2010-08-16 22:14:45 (0) |
![]() |
Atkreipkite dėmėsį, čia WHP galia, kas galima sakyti ant alkūninio gali būti apie 250AG |
zycha
![]() ![]() |
2010-08-16 22:18:13 (0) |
![]() |
Amerikonai "atkasė" papildomų 60 arklių į ratus. Toyota turėtų būti nustebinta ![]() |
zycha
![]() ![]() |
2010-08-16 22:27:57 (0) |
![]() |
tuo tarpu iš karto kita, bet jau Celika su modifikuotu 2.0L 2ZZ varikliu 229WHP ir 215Nm ![]() Mods: Wiseco 13.1 Pistons MWR 2.0L Stroker Kit Piper Stg 3 Cams MWR 9000rpm+ Valvetrain Kit MWR Flat Face Valves DD Performance IM PPE Intake PPE Header |
InterGuru | 2010-08-17 00:36:49 (0) |
![]() |
na is tikruju gera ziureti kaip is NA tokius dalykus isdarineja.. aisku investicijos vistiek nemazos. |
bubu | 2010-08-17 07:12:08 (0) |
Žinučių forume: 1854 | Sniuru karalius daro ![]() |
zycha
![]() ![]() |
2010-08-17 07:54:53 (0) |
![]() |
nu su tiek arklių dar normaliai ![]() |
Iver | 2010-08-17 08:29:04 (0) |
![]() |
Koks dar šniūrų karalius, nieko nėra pas jį mažose apsukose ![]() Tas variantas su stroker'iu man labiau patiko. Nes pas pirmą niutonai nuo standarto praktiškai nepasikeitę. Jau šiaip gan keista važiuot mašina, pas kurią Ag daugiau nei Nm, o čia jų daugiau netgi ketvirtadaliu. |
Adrijus | 2010-09-23 05:53:25 (0) |
![]() |
cia gal skonio ir principo reikalas isspausti tiek whp, bet ar nepigiau ir paprasciau ideti turbo? ![]() p.s. senokai jau ir besilankiau cia, vis dar jauciu nostalgija cielikai ![]() got boost? |
Dogg | 2010-09-25 23:21:37 (1) |
![]() |
N/A - Expensive way to go SLOW.... Nematau tikslo kist tiek $ kad isgaut toki rezultata... su 13.1 suspaudimu - tai nebent E85 vaziuosi, arba 100+ oktanas ![]() ![]() ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |