Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    New 1.8L N/A 2ZZ Power record - 227WHP 187WTQ

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: zycha

    zycha Klubo narysModeratorius 2010-08-16 22:12:19 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988


    Notice: still making 218HP at 10,000 RPM, and at well over 100F no less - Gotta love Houston summers

    This is a fully built N/A 2ZZ. It is NOT a stroker.

    Mod list:
    DD Performance Research Prototype Lotus Short Runner Intake Manifold
    DD Performance Research 80mm short ram intake
    DD Performance Research Ported Head (LR ported this one)
    DD Performance Research Custom Wired Power FC
    Forcedfed Lotus Header
    2Bular lotus exhaust
    Piper stage 3 cams
    eibach springs
    Supertech valves
    Ti retainers
    Custom wiseco high comp pistons
    NGK race plugs
    crower rods (regular ones)
    MWR Chromoly light flywheel
    Custom Lightened crank
    underdrive alternator and waterpump pullies
    Circuitworx oil pump

    Pretty much an all out N/A build, minus stroker and titanium rods.

    Videos:

    Revving - http://www.youtube.com/watch?v=xsJhOtab7joAtidaryti naujame lange
    Dyno pull to 10K - http://www.youtube.com/watch?v=LY1vLVAq6ccAtidaryti naujame lange
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-08-16 22:14:45 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Atkreipkite dėmėsį, čia WHP galia, kas galima sakyti ant alkūninio gali būti apie 250AG
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-08-16 22:18:13 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Amerikonai "atkasė" papildomų 60 arklių į ratus. Toyota turėtų būti nustebinta :)
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-08-16 22:27:57 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    tuo tarpu iš karto kita, bet jau Celika su modifikuotu 2.0L 2ZZ varikliu 229WHP ir 215Nm


    Mods:
    Wiseco 13.1 Pistons
    MWR 2.0L Stroker Kit
    Piper Stg 3 Cams
    MWR 9000rpm+ Valvetrain Kit
    MWR Flat Face Valves
    DD Performance IM
    PPE Intake
    PPE Header
    InterGuru 2010-08-17 00:36:49 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius Žinučių forume: 494
    na is tikruju gera ziureti kaip is NA tokius dalykus isdarineja.. aisku investicijos vistiek nemazos.
    bubu 2010-08-17 07:12:08 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Sniuru karalius daro :P
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-08-17 07:54:53 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    nu su tiek arklių dar normaliai :) kad būtum šniūrų karalius, reikia turėti torko žemuose ir vidutiniuose, o čia tik virš 9000RPM išvystoma tokia galia.
    Iver 2010-08-17 08:29:04 (0)  
    Vilnius Žinučių forume: 757
    Koks dar šniūrų karalius, nieko nėra pas jį mažose apsukose :)
    Tas variantas su stroker'iu man labiau patiko. Nes pas pirmą niutonai nuo standarto praktiškai nepasikeitę. Jau šiaip gan keista važiuot mašina, pas kurią Ag daugiau nei Nm, o čia jų daugiau netgi ketvirtadaliu.
    Adrijus 2010-09-23 05:53:25 (0)  
    Jetta/Bora Wagon Atlanta, JAV Žinučių forume: 272
    cia gal skonio ir principo reikalas isspausti tiek whp, bet ar nepigiau ir paprasciau ideti turbo? ;)




    p.s. senokai jau ir besilankiau cia, vis dar jauciu nostalgija cielikai :D
    got boost?
    Dogg 2010-09-25 23:21:37 (1)  
    GT86 Kaunas / Prienai Žinučių forume: 815
    N/A - Expensive way to go SLOW....

    Nematau tikslo kist tiek $ kad isgaut toki rezultata... su 13.1 suspaudimu - tai nebent E85 vaziuosi, arba 100+ oktanas :D Nu bet cia USA variantai - nereik nieko noret :D

    Subaru Legacy Wagon Diesel
    JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!