Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Padiskutuojam: Kokią rinktis spoilerio stovo formą?
Kategorija: Tiuningo zona
Autorius: bubu
bubu | 2010-07-08 08:59:18 (-1) |
Žinučių forume: 1854 | Kadangi reikiamo spoilerio neradau arba neįperku, tai darausi pats. Pačio sparno gamyba sparčiai ritasi į pabaigą, dabar didžiausias galvos skausmas stovas ant kurio laikysis spoileris. Yra noras ji pakabinti ant pačios galinės mašinos dalies, kas vis dažniau daroma lenktyniniuose projektuose. Tik iškilo stovo formos pasirinkimo klausimas. Yra keli variantai ir nenusprendziu kuris maziausiai baisus. Kad, atvažiavus į slalomą neapšauktumėte buduliu, prašau Jūsų pagalbos. Kuris variantas ant MR2 žiūrisi geriausia? Žinoma pačios formos dar būtų dailinamos, čia tik principinis pasirinkimas. |
Sheikhas | 2010-07-08 09:05:46 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | o kaip tu ji tvirtinsi prie automobilio galo? as manau turetu buti tiesus strypai be jokiu kampu ar lenkimu, kuo paprastesne konstrukcija. Duok realius pvz i ka nori lygiuotis. |
Bixaz | 2010-07-08 09:17:41 (0) |
ex ST-182 K.Naumiestis-Kaunas Žinučių forume: 845 | Vertinant grynai estetiskai, man priimtiniausias 3-ias variantas. Degtinė - mūsų priešas, bet kas sakė, kad mes priešų bijom - sunaikinkim ją |
Iver | 2010-07-08 09:17:50 (0) |
Vilnius Žinučių forume: 757 | Pritarčiau Sheikhui, imho spoileris turi laikytis ant tiesių strypų. Ir manau tvirtintis ne prie bamperio, o prie galinio dangčio, tokio varianto nesvarstei? |
bubu | 2010-07-08 09:18:59 (0) |
Žinučių forume: 1854 | Sheikhas, sitas klausimas nediskutuojamas. Pas mane tarp lempu yra plasmase kuri bus isimta ir spoileris tvirtinsis tiesiai prie kebulo. |
PylX | 2010-07-08 09:25:56 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | logiskai galvojant geriausias variantas / / tiesus strypai prisukti su kazkokiu kampu (tarkim kad ir 45 laipsniu) nes tada mazesne tiketina deformacija del konstrukcijos kas jei spoileris agresyvus toli grazu ne paskuitinej vietoj o is pirmo ispudzio tai man 1 varianta spasirode greziausias anyway buduliski buna toki kurie didina trasos iveikimo laika... >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
Džigitas | 2010-07-08 10:31:54 (0) |
ST-160 (GT 1.6) Panevėžys Žinučių forume: 1538 | Dartyk be kampu, manau iseitu tvirtinti ten pat, kur ir planuoji. Butu kazkas panasaus i 3 varianta. uir suk maziau galva del tu apsaukimu budulisku ar dar kokiu kitokiu. Nes sukauja dazniausia tie kurie nieko nesupranta. shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
Sheikhas | 2010-07-08 10:43:40 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | tai ir labai gerai, tiesiai nuo kebulo(tarp lempu) ~45 kampu tiesus strypai (be jokiu kampu) ir ant ju kabo kazkas panashaus: |
Sheikhas | 2010-07-08 10:51:28 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | dar pashiukshlinsiu... ir ar ne paprasciau toks tvirtinimas: aš noriu tokio spliterio priekinio ... ir galinio |
bubu | 2010-07-08 11:01:59 (0) |
Žinučių forume: 1854 | Bet ar mano atveju kabinanti prie vertikalios plokstumos per didelis spaudimas i virsutini tvirtinimo taska jei darysi tiesiai? |