Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Universal "Lambo doors" montavimas by Mishania aka BullDozeR
Kategorija: Tiuningo zona
Autorius: BullDozeR
BullDozeR | 2009-04-10 23:27:55 (1) |
![]() |
Sveiki. Nežinau bus naudinga arba nebus pateikta tema ir informacija, sprest manau ne man, nes nemanau kad tai yra labai dažnai daromas darbas kuris tiek išlaidų ir pastangų atžvilgiu gal nebūtų taip lengvai prieinamas. Bet mėgstu iš pradžių ką nors padaryt o paskui šnekėt, o ne atvirksčiai ir tiesiog pasidalinsiu tuom kas atsitinka kai turi geležinį norą, geležinę kantrybę ir didelį užsispirimą kurio pagalbą visas kliūtis stumdai nuo savęs taip kaip su ta technika kurios pavadinimas nurodytas mano nike ![]() Apie darbą: Manau niekam ne naujiena kad metų pradžioje labai smarkiai stojo darbai, sumažėjo visokių užsakymų ir pan, pats aišku irgi buvau ne išimtis todėl ir nusprendžiau kažkur nuo sausio vidurio "apsigyvent" garaže ir padirbt savo darbus su celica. Tas kas praktikoj susiduręs su šitu darbu manau puikiai žino kad sumontuot universalus yra ant tiek sudėtinga kad turbūt žodžiais neįmanoma išpasakot, palyginus su tais lankstais vadinamais "bolt on" kurie tvirtinas į gamyklines vietas. Su jais pasitaiko irgi rimtų niuansų, daug priklauso nuo gamintojo ir pačio modelio į kurį montuoji. Rusijoj pvz dviese ne specialistai ir kurie iš to pinigų neuždirba, sugeba praktiškai per pusdienį įmesti tokius lankstus kurie montuojasi į gamyklines vietas su visais sureguliavimais, o su universalais yra jau viskas kitaip. Atsiranda daug problemų dėl žymiai mažesnio horizontalaus atidarymo kampo, remiasi į sparną, todėl faktiškai mm tikslumu reikia tiksliai surast tinkamiausią tvirtinimo vietą nes kuo auksčiau kelsi, tuo dar daugiau mažėja horizontalus atidarymo kampas nes sparnai į viršų siaurėja, o kuo žemiau leisi tuom irgi negerai nes nors ir daugiau atsidarys durys į šoną, bet padidėja tikimybė kad durų vidinis kampas lips ant sparno. Dėl šitos priežasties teko net kai kur nuimt vidinį durų kampą, paskui užtaisyt su stiklo audiniu. Vandens nubėgimo vietas reikia perdaryt, apšyvkes reikia perdaryt, posukius sparnuose reikia keist ir perdaryt, sparnus reikia iš vidaus perdaryt, provodkę reikia ilgint, kėbulą reikia pjaut ir virint tvirtinimo pagrindą, amortikų kronšteinai taip pat turi būt privirinti, lapkės turi būt pritaikytos pagal durų konturus, išpjaunami sriegiai kur reikia, moldingus ant sparnų reikia trumpint nes keičiasi horizontalus atidarymo kampas. Pakelimo kampą galima reguliuot, bandžiau daryt didesnį, bet jis man nepatiko todėl nusprendžiau daryt 45. Maksimalus kampas galėjo būt 90. Kad pradėt daryt pačiam tokį darbą reikėtų pradžiai aišku patikrint ar neauga rankos kur nors iš užpakalio, ir kad nuo rankų neitų aiškios arba neaiškios kilmės š... kvapas ![]() ![]() Apie lankstus: yra žinių kad Rusijoj ne kiekvienas servisas tokius net apsiima išvis montuot nes darbo daugiau negu sočiai, o jei ir apsiima daryt tai darbas kainuoja net dar šiek tiek daugiau negu patys lankstai. Ir nors jų montavimas žymiai sudėtingesnis, bet šitie lankstai labai geri, viskas pilnai išsiardo kas palengvina jų montavimą ir sureguliavimą, nusiima net "lapkė", ir jei būtų kitaip tada vienam sumontuot būtų tikrai be šansų, horizontalus ribotuvas nusisuka todėl galima žymiai geriau sureguliuot atstumuųs nuo kėbulo iki atidarytų durų pakišant ten kokius popieriukus ir prisukant, nes jei ribotuvas privirintas aišku jau to nepadarysi, + metalas storesnis. Vienu žodžiu už kokius nors paprastus bolt on jie tikrai žymiai geresni, tą patį ir rusų forumuose sako, visą netą buvau iškasęs skersai ir išilgai ieškodamas info. Tik montavimui reikia skirt nemažai laiko ypač jei nori padaryt ne belekaip o maksimaliai iš darbo išspaust kaip yra įmanoma visą kokybę. Na štai foto kolekcija, komentarai viršuj. HotRoad klubo prezidentas padėjo viską atsiust iš Jav (neveltui sakoma su kuom susidesi tuom ir tapsi) ![]() Studijavau labai daug visokių nuotraukų iš neto: ![]() Komplektas atvežtas į garažą: ![]() ![]() Prasideda ardymas: ![]() Reikia izoliuoti kad nepažeist dažų paviršiaus nuo kokių nors mažų įkaitintų metalo gabaliukų nuo bulgarkes taip pat ir nuo lankstų montavimo vietų gruntavimo ir dažymo ![]() ![]() Atsisuka tik viršutiniai gamykliniai lankstai, apatinius reikia palikt ![]() Žymisi su markeriu vieta kėbule kuria reikės išpjaut ![]() Pažymeta vieta išpjauta: ![]() "lapkė" taikoma prie durų vidinių konturų ![]() Tikrinama kaip išpjauta ![]() Daromas šablonas 12 mm metalinei plokštelei kurią reikia daryti tvirtinimo pagrindo pastiprinimui ir tam kad pagrindas būtų lygus ![]() Pagal šabloną išpjaunama plokštelė ![]() Tikrinama ar gerai išpjauta, ją paskui reikės privirint ![]() Prasitepa su rudžių surišėju ![]() Gruntuojasi vidinė pusė ![]() Žymisi kitų durų pusei plokštelė ![]() Keičiu CD ![]() ![]() Nes ilgai klausyt mini diską bus ne praktiška ![]() ![]() Bulgarkė neatlaikė apkrovimų, teko išardyt ir pakeist angliukus ![]() Dabar veikia vėl kaip nauja ![]() Pilnai šveičiasi nuo rudžių ![]() Laikinai tvirtinasi lapkė, kol kas ant 2 varžtų ![]() Plokštelė pritvirtinta bet dar ne pilnai, žymisi tvirtinimo skylės ![]() Vėl tikrinama kaip daugmaž viskas sueina ![]() Pasiruošęs kariaut toliau ![]() O štai yra mano darbo talismanas ![]() ![]() Grežiamos sužymėtos skylės ![]() Baigta ![]() Dabar reikės padaryti 8 mm sriegį ![]() Sriegis padarytas ![]() Tvirtinasi kilpos kronšteinas, žinoma kol nenuspresta kokioje padėtyje tvirtinsis kronšteinas, tai kol kas tvirtinasi ant 2 varžtų, gal reikės kokius mm nuimt ir pareguliuot. Vėliau darysis papildomos tvirtinimo skyles su sriegiu. ![]() Nuimamas horizontalaus durų atidarymo ribotuvas ![]() Nuimamas gamyklinis durų atidarymo ribotuvas ir tikrinu kaip bus reikalai su provodke, deje penktoj celicoj provodkė trumpa ir ją būtina ilgint ![]() Vis dėl to nusprendžiau padaryti sriegį plokštelių viršuje kad jas dar prisukti ir iš viršaus, žinoma ne su tokiais varžtais, čia tik šiaip patikrinau kaip užsisuka ![]() va taip paskui prisisuko plokštelės iš viršaus, ir labai abėjoju kad kokiam nors servise dar kas nors taip darytų ir žaistų ![]() Tikrinamas kilpos atidarymo kampas uždedant sparną.Ir čia buvo pirma klaida kurios taisymas vėl atemė daug pastangų ir laiko. Reikėjo tai padaryti dar prieš darant tvirtinimo vietų sriegius ir apytiksliai ieškot optimaliausią atidarymo kampą. Tokioj padėty atidarymo kampas buvo labai mažas, todėl teko visą konstrukciją leist žemiau. Dar darant tvirtinimo vietas reikia iš anksto turėt omeny kad kai dar susidės amortikai durys gaus spaudimą ir tarpeliai tarp galinio sparno ir durų jau gali žymiai skirtis negu su gamykliniais lankstais. ![]() kad rast tvirtinimo vietą reikia daug laiko nes reikia surast mm tikslumu, kuo auksčiau tvirtinsi konstrukciją, tuo mažesnis horizontalus durų atidarymo kampas nes atidarant kilpa remiasi į sparną, o sparnas į viršu siaurėja o kuo žemiau statysi tai nors kampas ir padidės bet padidės ir galimybė kad durų vidinis kampas lips ant sparno . Surasta kita tvirt. vieta, vėl padarytas sriegis ir nugruntuota. Sumontuoti amortizatorių tvirtinimai, padarytos amortizatorių tvirtinimo vietos kilpoje gamykliškai netinka antram amortikui, todėl ir kilpoj reikia padaryti vienoj vietoj naują m8 sriegį. ![]() ![]() Gruntuojasi kilpos detalės ![]() Na ir pagaliau viskas užvirinta ![]() Amortikus reikia vienodai tvirtint, pvz ne taip kad atidarant vienas išsistumtų iki galo o kitas ne pilnai ![]() Reguliuojasi horizontalus atramos fiksavimas kad atidarant nesileistų žemyn ![]() Dabar bus bandomieji pakelimai ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() kai uždaryta ![]() nusprendžiau perdaryt antro amortiko tvirtinimą nes padarytas prieš tai tvirtinimas man pasirodė kad bus nepatikimas ![]() Nusipjauna horizontalus ribotuvas, jį svarbu nupjaut tiksliai tinkamu kampu. Nupjaut reikia tik tada kai yra tiksliai aiškus horizontalus durų atidarymas. ![]() šituose vietose reikia reguliuoti tarpus (vėliau aišku ir ne tik čia) ![]() Pereinu į kitą pusę ![]() Ir jau iškarto pradedu ieškoti konstrukcijos tvirtinimo vietą. Kas įdomiausiai tai galvojau taip, kad daugmaž žinat tvirtinimo aukštį vienoj pusėj, kitoj pusėj jau jį žinosiu ir bus greičiau ir lengviau, bet pasirodo nieko panašaus, tvirtinimo vietą reikia ieškot vėl iš naujo nors atrodo kad ir ta pati mašina. Kilpa išardyta tam kad pridedant sparną būtų galima atidaryti kilpą ir žiūrėti iki kokios ribos atsidarinėja kai pradeda remtis į sparną. ![]() daugmaž surasta konstrukcijos tvirt. vieta ![]() Daromos tvirtinimo vietos su M8 o kai kur ir su M10 sriegiu ir gruntuojasi ![]() dažoma ![]() Taikoma "lapkė" prie vidinių durų konturų ![]() Išpjaunama vidinė sparno dalis ![]() "lapkės" tvirtinimas, padarytas sriegis pačioj lapkėj ir iš vidaus prisukta, žinoma paskui tai dar užsisuks su kontr šaiba ir veržle ![]() Sparnų posukius reikia perdarinėt nes atidarant kaip tyčia kilpa į juos remiasi ![]() Taip buvo maksimaliai sutrumpinti posukiai ![]() užtepta su stiklo klijais ![]() Bandomieji atidarymai ![]() ![]() Išsiaiškinau kad teks šiek tiek nuimt vidinį durų kampą. Paskui užtaisiau su stiklo audiniu. Kitoj durų pusėj buvo irgi nuimtas kampas bet dar visai nedaug ![]() Paruošiau ir nudažiau ![]() "Obšyvkę" reikia perdaryt kad neliptų ant sparno. Gražiai ir tvarkingai nuimama medžiaga ![]() Daugmaž tiek reikia sutrumpint ir atgal gražiai užklijuot medžiagą ![]() Dabar su 2 domkratais kelsiu dešininę pusę kad būtų priejimas su drele prie apatinių 2 sparnų tvirtinimo varžtų, jie abu buvo nulaužti. Ir juos būtina išimt nes reguliuojant tarpelius paskui bus labai svarbu kad ta sparno vieta galėtų prisisukt ![]() Pakelta, dabar reikia kažkaip panaikint sulaužytus varžtus kaip nors ne pažeidžiant sriegio ![]() viskas pavyko ![]() Bandomieji atidarymai. Taip pat daugmaž reguliuojasi jeigu reikia atstumai tarp kėbulo ir atidarytų durų. (jaučiu kokiam servise padarytų belekaip ir niekas nereguliuotų, o paskui tau pasakytų kad čia taip turi būt nes kitaip nepasidaro. Taip sakau nes teko atkreipt dėmesį ir į parodines mašinas ne vienoj nuotraukoj kartais buna kai smarkiai skiriasi atidarytų durų nuo kėbulo atstumai) ![]() Provodkė prailginta, reikia su ja užsiimt ![]() ![]() Sutvarkyta provodkė, vėliau šitus baltus laikiklius nuemiau ir perdariau tvirtinimą nes ir atrodo nekaip. Posukiai taip buvo laikinai pritvirtinti nes reikėjo važiuot per pas suvirintoją. ![]() Vandens nubėgimo vietą reikėjo irgi perdaryt nes kilpa tą vietą pilnai uždengė ir kitoj vietoj padaryta nedidelė skylė ir priklijuota apsauginė guma ji ten toliau matoma, kad jeigu ką vanduo nubegtų ant gumos o ne ant provodkes su laidais ![]() Privirinti amortikų tvirtinimai ir užgruntuoti ![]() nudažyti ![]() Po biški jau vyksta surinkimas ir tarpelių reguliavimas - priekiniai sparnai + durys, ir kapotas + priekiniai sparnai ![]() Reikėjo vėl nuimt dešininį sparną nes pasirodo kad kada uždejau "obšyvkę" tai jau sunkiau pradėjo laikyt amortikai. Ir tai todėl kad viršutinį amortiką pritvirtinau gamyklinėj kilpos skylėj, ir dar pasirodo kad net kelių cm tvirtinimo skirtumas kilpoje gali turėti tokią didelę reikšmė. Teko kitoj vietoj kilpoj daryti sriegį ir tvirtint amortiką. Su kita puse taip nebuvo nes ten jau iškart tvirtinau ne į gamykliškai padarytą kilpos sriegio vietą. ![]() ![]() Beveik jau kaip ir viskas, liko tik smulkmenos ![]() Padariau kitus provodkės tv irtinimus, iš tos pačios gumos tik perlenktos dar per puse kad būtų tvirčiau ir prisukta su poveržle ir varžtais ![]() Posukius vis dėl to teko keist, nes perdaryti vistiek remesi ir šiek tiek išlysdavo. Šitus naujus irgi šiek tiek reikėjo trumpint iš vidaus ![]() Pritvirtinti atgal slenksčiai ![]() Ilgai lauktas rezultatas ![]() nigga style ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Talismanas ![]() Plius dar pridursiu, viskas buvo daroma ne tam kad būti kručiausiam, mandriausiam ir tam kad prieš kažką pavaidint ir pasirodyt. Kaip jau kažkada vienoj temoj minėjau, tai ne "mados" siekimas o gyvenimo būdas ![]() |
(Simas) | 2009-04-11 00:27:12 (0) |
![]() |
RESPEKC ,MALACIUS |
(Simas) | 2009-04-11 00:28:13 (0) |
![]() |
gerai pasidarbuota. ![]() ![]() |
BullDozeR | 2009-04-11 02:04:04 (0) |
![]() |
dekui ![]() Ok, atvažiuok tik pas mane į garažą ir bus ![]() ![]() ![]() Arba nors pakonsultuot iki dar gilesnių niuansų negu net čia aprašyta tai tikrai galečiau ![]() (bliaxa muxa, kažko užpuolė nemiga, o rytoj tiksliau jau šiandien man dar dirbt ir dirbt ![]() ![]() |
aparaturscikas | 2009-04-11 10:44:04 (0) |
![]() |
as nesuprantu tik vieno? kaip tu is to garazo isvaziuoji? , as savo mazdai dusle perbraukiau,. kaip tu su tais spoilerais isvaziuoji? Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas... Skype: aparatursikas Mail: aparatursikas@yahoo.com tel: +37060326989 |
Gedis
![]() |
2009-04-11 11:12:41 (0) |
![]() |
normalus jo garazo isvaziavimas ,galima ir su zemesne isvaziuot ![]() na va,gal turesim pirma 5gen su Lambo ![]() viskas kas atliekama savom rankom ,visada sveikintina ![]() skype gedasjaciunskas1 tel nr.867651528 Toyota celica ST160 1.6 GT Toyota celica ST162 2L GT Cabrio |
jarik
![]() ![]() |
2009-04-11 12:17:29 (0) |
![]() |
Super! Ir masina atrogo graziai ir aprasymas nerealus! Respectas! ![]() |
Bixaz
![]() |
2009-04-11 13:12:47 (0) |
![]() |
Nerealiai padirbeta totalus respect ![]() Degtinė - mūsų priešas, bet kas sakė, kad mes priešų bijom - sunaikinkim ją ![]() ![]() |
EdisSs | 2009-04-11 13:30:41 (0) |
![]() |
Super! |
Domsy | 2009-04-11 13:48:12 (0) |
![]() |
Daug foto gerai ![]() P.s. atkreipiau tik demesi i "groteles" po deficine juosta, kodel jos ne juodos? ![]() LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |