Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Universal "Lambo doors" montavimas by Mishania aka BullDozeR
Kategorija: Tiuningo zona
Autorius: BullDozeR
| BullDozeR | 2009-05-06 13:38:32 (0) |
(Simas) parašė: gerai pasidarbuota. man irgi tokio dalyko reiketu Va ką dar radau rusų c-klubo forume, žmonės net ne vien tik durim nori apsiribot, bet dar ir kita lambo atributika, gallardo style bamperiai Čia jau gaunas toyota gallardo arba lamborghini celica, nzn kaip pavadint Tiesa, o slenksčiai tai man atrodo nuo TRDgallardo style + yellow + doors ![]() gallardo style + yellow + doors 2 ![]() ![]() |
| Lukis | 2009-05-06 16:38:20 (0) |
why not visai siaip nieko tinka prie kitu kampuotu 7gen dizaino detaliu dar su galu padirbejus tai tikrai neblogai atrodytu Parduodu savo celicu dalis: https://www.facebook.com/parduodu.celica.1 Buvo: AT200 '97 Buvo: AT200 '98 Dabar: OBK-5 '17 2.5i |
|
Romeo07
|
2009-05-06 17:55:05 (0) |
Bet ratu reik kitu tai ziauriai. Sukudus tokia atrodo. Bamperis visai nieko. Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| Techno | 2009-05-13 23:10:17 (0) |
Jau antra celica su lambo doors Lietuvoje bus jei galeciau uzhkabinciau medaly, nes puikiai zhinau ka reishkia situ daikciuku reguliavimas. Idejai tikrai daug darbo. Kaip matau ish aprashymo neuzhteko tik papildomus laikiklius pashalint. Siaip durys kazhkaip mazhokai i shonus atsiveria kai buna pakeltos aukshtyn. Tikriausiai del to ir reikejo pjaustyt dureles. Beje kodel gi nusprendei pirkt universalius, o ne kokius brangesnius bolt-on? Ir gal zinai kuo konkreciai skiriasi LSD lankstai nuo paprastu? Kazhkokiam autopliuse teko matyt skelbima, kuriame teigiama, kad durys atsidaro paprastai ir i virshu, kazhin kas ten per lankstai? Beje ta 7 gen ish shono atrodo neypatingai, pakolkas man grazhesnio uzh veilside bodkito nera. |
| xxxx | 2009-05-14 09:40:05 (0) |
o kokia kainu tu pakelikliu? ........ |
| BullDozeR | 2009-05-14 19:27:11 (0) |
Techno parašė: Jau antra celica su lambo doors Lietuvoje bus jei galeciau uzhkabinciau medaly, nes puikiai zhinau ka reishkia situ daikciuku reguliavimas. Idejai tikrai daug darbo. Kaip matau ish aprashymo neuzhteko tik papildomus laikiklius pashalint. Siaip durys kazhkaip mazhokai i shonus atsiveria kai buna pakeltos aukshtyn. Tikriausiai del to ir reikejo pjaustyt dureles. Beje kodel gi nusprendei pirkt universalius, o ne kokius brangesnius bolt-on? Ir gal zinai kuo konkreciai skiriasi LSD lankstai nuo paprastu? Kazhkokiam autopliuse teko matyt skelbima, kuriame teigiama, kad durys atsidaro paprastai ir i virshu, kazhin kas ten per lankstai? Beje ta 7 gen ish shono atrodo neypatingai, pakolkas man grazhesnio uzh veilside bodkito nera.Dėl to kad sakai nedaug į išorę atsidaro durys tai taip, nes čia tokia yra šitų lankstų konstrukcija todėl kitaip ir nebus. Va pvz čia irgi sudėti universalai, ir irgi į šonus nedaug atsidaro: calibra ![]() honda verbliud ![]() Bet šiaip iš tikrųjų tai būtent dėl to šita konstrukcija kaip tik geresnė, ir tai tikrai ne todėl kad pats tokią turiu nes žinai kai buna kai kiekvienas giria savo. Prieš dedant daug domejaus įvairiom konstrukcijom ir kaip atrodo rezultate viena arba kita. O geresnė tuom kad man asmeniškai net kaip tik yra žymiai gražiau kai durys kuo mažiau į šonus išsiskiečia, atrodo tikroviškiau kaip org lamborghini durys, na va pats pažiūrėk: ![]() O būna kai sudeda bolt on, paskui durys išsiskiečia, ir netgi dedant LSD lankstus nes konstrukcijos principas toks pat, va vėl galiu duoti pvz, į šitą buvo sudeti LSD: LSD lankstai ![]() LSD lankstai 2 ![]() Ir sudėti paprasti bolt-on: mazda 626 ![]() Matai koks skirtumas? Ir man pvz kai taip jau perdaug išsiskiečia yra labai negražu, aišku čia mano asmeninė nuomonė, bet yra užtat jų irgi vienas pliusas, kai daugiau išsiskiečia gali išlipt neatidaręs į viršų duris, jeigu ten nenori perdaug pontovotis (nes pats to daryt irgi nemėgstu, man net buna atvirkščiai nepatinka kai į mane žiūri laukiniais žvilgsniais ir vos pirštais nerodo su atidarytu stalčiu iki žemes. Įdėjau lankstus todėl kad pačiam labai patinka pakeliamų durų vaizdas, man yra LABAI gražu, ir gražu ant tiek kad negaila buvo paaukoti tam nežmoniškų pastangų, daug savo laiko ir prakaito, o ne pasirodymui iš serijos tipo "žiūrėkit ir pavydėkit" kaip dažnai būna). Dabar kodėl nusprendžiau imt universalus o ne brangius bolt on, atsakymas paprastas. tiesiog nusprendžiau kad tikrai bus neverta pirkti kosminėm kainom kokių nors LSD, jei ir universalų konstrukcija pakankamai nebloga patvarumo atžvilgiu, tik montavimas sunkesnis. Rusijoj net būtent tokio pat gamintojo kaip ir mano universalai kaip pastebėjau populiarūs, bet ten net ne kiekvienas servisas apsiima juos montuot nes skundžiasi kad darbo daug. Tai va, su lankstais vienu žodžiu nebuvo taip kad užsimaniau ir paemiau. Daug domėjaus, bendravau su chebra, pats tikrinau ir žiūrėjau kaip kas atsidaro užsidaro, daug galvojau verta ar ne. Vienu momentu turėjau minčių net į efkę iš pradžių sudėt bet labai greit persigalvojau nes 4 durų mašina su tokiom durim vistiek nekaip atrodys, nes iš esmės tai ir pačių durų kilmė yra nuo 2durės mašinos Paskui tas žmogus kuris užsakė ir siuntė man lankstus patarė geriau imt universalus, sakė bus tikrai geriau negu tie lankstai kurie yra beveik pas visus sudėti (hotroad klube), kad žymiai storesnis metalas, patikimesnė konstrukcija ir tt. Jis jau siuntė ne vienam, ir sau sudėjęs todėl galvoju vistiek jei jis sako jis žino, galvoju gerai pabandysiu. LSD nuo paprastu bolt on lankstų pirmiausiai skiriasi savo kokybe, tai būtų montavimu, lengvesniu sureguliavimu, metalas šiek tiek storesnis, plius provodkės prailginimas jau buna papildomai įdėtas. Bet mano manimu vistiek už juos kaina biški perlenkta. O tie kur matei autopliuse greičiausiai bus kokių kitaicų ar kažkas pan. Šiaip jei auto nėra dažnai naudojamas, manau galima būtų ir tokius sudėt, nes būtent panašūs ir sudėti beveik pas visus hotroad klubiečius, ir yra kas jau senai sudėjo ir normaliai laiko, bet aišku tos mašinos yra parodinės ir jos nėra dažnai naudojamos todėl manau ir lankstai atitinkamai tarnauja, plius dar aišku kad tarnautų reikia mokėt ir elgtis su jais o tam kad mokėt elgtis reikia dar bent minimaliai turėt supratimo apie jų konstrukciją. Bet nors ir nedažnai naudojamas auto, tokius bijočiau dėt į tokius modelius kaip celica, naujesnės eclipses, prelude, mx6, calibra, vienu žodžiu į tokias mašinas kurių durų svoris ir dydis jau būtų toks prie sunkesnių. Bijočiau paskui uždarinėt ir atidarynėt. Man jau irgi pripasakojo apie šitus lankstus kaip turėjo vargo, dejo į eclipse, teko pjaut, virint, paskui išvis lužo ten kažkas kažkaip ar kaip ten xer poimioš (per balių pasakojo tai per triukšmą ne visas smulkmenas jau atsimenu )![]() |
| BullDozeR | 2009-05-14 19:34:49 (0) |
xxxx parašė: o kokia kainu tu pakelikliu? jau rašei į privatą, tai atsakiau ![]() |
| NEOline | 2010-07-13 08:15:10 (0) |
Ilgai ziurejau ir pavydejau...;D TUrbut dabar atejo mano eile;D turesiu lambo doors |
| BullDozeR | 2010-07-13 15:39:44 (0) |
Ei, ei, o pavydėti tai nereikia Gerai, tikiuos kad pavyks ir tau tokie darbai, jei kas domins galėsi klausti![]() |
| RaPro | 2010-10-13 18:24:26 (0) |
| Opel Astra Pasvalys Žinučių forume: 1 | Sveikas BullDozeR kiek tas komplektas kainuoja iš kur pirkai ir už kiek įmontuotum? |

man irgi tokio dalyko reiketu
Čia jau gaunas toyota gallardo arba lamborghini celica, nzn kaip pavadint 
jei galeciau uzhkabinciau medaly, nes puikiai zhinau ka reishkia situ daikciuku reguliavimas. Idejai tikrai daug darbo. Kaip matau ish aprashymo neuzhteko tik papildomus laikiklius pashalint. Siaip durys kazhkaip mazhokai i shonus atsiveria kai buna pakeltos aukshtyn. Tikriausiai del to ir reikejo pjaustyt dureles. Beje kodel gi nusprendei pirkt universalius, o ne kokius brangesnius bolt-on? Ir gal zinai kuo konkreciai skiriasi LSD lankstai nuo paprastu? Kazhkokiam autopliuse teko matyt skelbima, kuriame teigiama, kad durys atsidaro paprastai ir i virshu, kazhin kas ten per lankstai? Beje ta 7 gen ish shono atrodo neypatingai, pakolkas man grazhesnio uzh veilside bodkito nera.