Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celica ~1990m. 1.6L +/-

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Noriu_Celicos

    ViR2 2006-03-16 20:04:29 (0)  
    911 Kaunas Žinučių forume: 2880
    na man per menesi +-500lt isheina, nes daug nevazhineju zhiema...
    Shiaip ne visi perka mashina draskymui tad gal jam ir tos 1.6 standartines galios pradzhiai pakaks ;)
    '10 Alfa Romeo MiTo 155
    '65 Porsche 911
    Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo
    www.TUKA.lt
    Justacijus 2006-03-16 20:32:18 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 384
    nevarykit ant to 1.6:) normaliai jinai eina :) cia tas pats kas i supra ideti 3s-ge ir sakyt kad gaidys. yra paklausa yra ir pasiula knockout
    ______________________________
    Ex AT180 driver
    NosTeaM Klubo narys 2006-03-16 21:36:35 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vln Žinučių forume: 3170
    ta 1.6L walgo nedaugne kaip suprantu kalba eina apie 4a-efi warikliuka,trauka gera bent jau mantaip nes tokia pat trauka iswisto zimiai didesnes kubaturos warikliai(2.0-2.3 wokiski) turejau 4a-f warikli ir dziaugiaus wazynedamas,nes riedejo laiswai ir nerydamas benzo kibirais(5.5L trasoje,~7 mieste su paspaudimais).wisi siais laikais ziuri kas pigiau ir taupiau taip na bent jau mano manymu i 1.6L wariklius ir mazesnes kubaturos det dujas apsurdas,net trauukos koficientas sumazeja zymiai ir tas pats iseina,nes nemanau kad desit i tokia masina gera duju iranga uz 4000Lt,o kitos drozia warikli ko pasekmeje mesit ji lauk:( biski priblewyzgojau bet kas nesuprasit pakartosiu;) :D cia tik mano nuomone ir niekam jos nepersunekaltas :P angelas
    7gen GTS ir 4gen GT

    el.pastas:nos999team@yahoo.com
    skype:nosteam1626
    www.public.fotki.com/NosTeaM
    jarik Klubo narysModeratorius 2006-04-09 16:40:15 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    teisėjas raudonavėliava
    tuoj ple gausit po irkla!!!
    1) Tema apie dujas yra, ir ji jau uzrakintataip
    2) Ar celika yra sportine masina irgi yra tema, ir ten galima pasireiksti jei yra protingu minciu.
    chose 2006-04-10 09:21:29 (0)  
    vilnius Žinučių forume: 1
    Noreciau paklausti kas gali buti 1.6 variklis ryja apie 11l benzo.. cia ramiai vazinejant?
    chos
    PylX Klubo narysModeratorius 2006-04-10 17:37:23 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849
    degimas/lambda/katalizatorius/stabdziai :)

    O.T !!!!
    >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars:)
    >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1
    propanas 2006-04-10 21:22:41 (0)  
    MR2 Vilnius Žinučių forume: 41
    na kas del 1.6 traukos taj ji viai px eina :) ziaga su veberiais papisau ir renuka 4 1.7, bet va mazda 626 2l taj jau neikandama, atsilikau per puse korpuso ir va ji buvo su dideliu balastu :) o del valgymo taj ji valgo palyginus daug, mieste ziema 10 bet jauciu cia del mano vairavimo stiliaus ir del to kad galinis stabdis biskiuka xujovas :)
    ghoul 2006-04-11 21:53:32 (0)  
    Celica Vilnius Žinučių forume: 32
    Na, prie minusų – mažai vietos (iš esmės – dvivietė mašina), ganėtinai brangūs remontai (lyginant su populiariais vokiškais automobiliais), atsidarančios lempos – amžinas problemų šaltinis, bloga garso izoliacija, kieta važiuoklė. Charakteringi sinchronizatorių gedimai, ganėtinai jautri aušinimo sistema.
    Marciokas 2006-04-11 22:34:05 (0)  
    Celica Vilnius-Kaunas Žinučių forume: 348
    atsidarančios lempos – amžinas problemų šaltinis? cia jau man naujiena. jau daugiau nei du metus vazineju o su lempom nejurejau jokiu problemu.
    tfu tfu tfu, kad neprissikalbet:P
    tomykas 2006-04-12 06:13:46 (0)  
      Žinučių forume: 1748
    del kietos vaziuokles tai pasigincyciau... man ji labai minksta:) remontai siek tiek brangesni uz vokieciu, taciau viskas patikimiau!
    EX '91 Celica GT-i