Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Degimo Reguliavimas
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Sbt
| Sbt | 2009-03-23 13:14:49 (0) |
| ST-182 (GTi 2.0) Sun City Žinučių forume: 52 | Kaip reguliuojasi degimas celicoje ? Mechaniniu budu ? Blogas ytarimas jog per velyvas degimas paeksperimentuot noretusi = ) |
|
Edvatronas
|
2009-03-23 14:18:55 (0) |
Taip mechaniniu... atpalaiduoji 2 varztus tramplioriaus ir pasuki... tiek, kad jei reguliuot su strobu, tai reiktu kontaktus diagnostinej fiskej uztrumpint, bet jei is akies, tai pofig. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| celkius | 2009-03-23 17:50:54 (0) |
kurie kontaktai uzsirumpina reguliuojant degima su strobu? |
|
Edvatronas
|
2009-03-24 13:44:10 (0) |
TE1 ir E1, o degimas turi buti 10 laipsniu BTDC variklis ant laisvu ir ant laisvos pavaros. Neuztrumpinus svyruoja 12-21. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Johnny | 2009-03-24 13:59:43 (0) |
Edvatronas parašė: TE1 ir E1, o degimas turi buti 10 laipsniu BTDC variklis ant laisvu ir ant laisvos pavaros. Neuztrumpinus svyruoja 12-21. Ir variklis turi būti pinai užšilęs. |
| BullDozeR | 2011-12-29 16:20:39 (0) |
Užvakar buvau pas diagnostiką, pažiūrėjo jis ir sako kad pas mane degimas susireguliuoja automatiškai. Irgi yra įtarimas kad velyvas degimas. Tai kaip ten tada su tuo reguliavimu yra iš tikrųjų? ![]() |
|
Edvatronas
|
2011-12-29 21:37:24 (0) |
trumpini diagnostinei fiskei, tada su strobu sureguliuoji, o kompas paskui pasireguliuoja kiek jam reikia.. siaip ankstina kiek zinau.. ta prasme svarbu pastatyt i ribas, kad kompas grybo nepjautu, nes kompas reguliuoja, bet mazuose remuose... tai reikia mechaniskai sureguliuot +-, paskui kompas pasireguliuoja... pas koki gryba cia buvai? Nepatariu daugiau reikalu turet...Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| BullDozeR | 2011-12-30 07:45:06 (0) |
Edvatronas parašė: trumpini diagnostinei fiskei, tada su strobu sureguliuoji, o kompas paskui pasireguliuoja kiek jam reikia.. siaip ankstina kiek zinau.. ta prasme svarbu pastatyt i ribas, kad kompas grybo nepjautu, nes kompas reguliuoja, bet mazuose remuose... tai reikia mechaniskai sureguliuot +-, paskui kompas pasireguliuoja... pas koki gryba cia buvai? Nepatariu daugiau reikalu turet... Pas bet ką stengiuos nevažiuoti, tą diagnostiką jau senai žinau, anksčiau jis man vienintelis Kaune buvo gedimą suradęs dėl ko gesdavo 323, prieš tai net 3 vietose niekas nesugebėjo rasti, o ir šiaip jį rimtas motoristas rekomendavo O su mašina tai tokia situacija, būna kad pašaudo dažniausiai užmiesčio greičiu ir kai atleidi šlepetę, dar kuro sąnaudos pastaruoju metu nekuklios. Tai kiek žinau kai velyvas degimas dar galėtų šaudyt. Tai nuvariau pas tą dėl to degimo ir kad prie to pačio liambda zondą pažiūrėtų, patikrino sakė zondas norm. dirba, o degimas sako automatiškai susireguliuoja Dar pradėjau nuo žvakių laidų pakeitimo, žvakės dar nėra baisios, žiūrėsiu kaip bus toliau.![]() |
| GreddyMR2 | 2011-12-30 08:05:15 (0) |
Pastatyk degimą +- per viduriuką ar šiek tiek į ankstinimo pusę ir bus gerai. Toliau jau gal ir susireguliuos kompas. O šiaip užvedus mašiną sukioji trampliorių ir jaučiasi kada normaliai dirba, kada nelabai. |
| Firestart | 2012-07-13 13:26:00 (0) |
Prikeliu sena tema nes yra tokia problemele. Kai issuki zvake, pats jos elektrodas i kuri trenkia skierka yra baltas, bet toliau einant juodeja ir ta apvali dalis jau buna juoda. Gal kas zinot ar cia ankstyvas degimas ar velyvas ir i kuria puse sukant paskirstytoja ankstinasi/velinasi? |


ta prasme svarbu pastatyt i ribas, kad kompas grybo nepjautu, nes kompas reguliuoja, bet mazuose remuose... tai reikia mechaniskai sureguliuot +-, paskui kompas pasireguliuoja... pas koki gryba cia buvai? Nepatariu daugiau reikalu turet...