Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Dėl Celikos t18 cupė 2.2 motoro 1991 metu

Kategorija: Celica 5 karta

Autorius: Vitaminaszzz

Vitaminaszzz 2011-05-26 15:56:25 (0)  
ST-184 (GTS 2.2) Kėdainiai Žinučių forume: 117
Sveiki susiduriau su tokia problema keičiau žvakes,laidus,dabar užvedus mašina apsukos
šokinėja kažkur prie 2.3k nesijaučia šokinėjimo tik nukrenta iki 1.6k pradeda šokinėti
ir dar labai jos sunkiai nukrenta iki 1k apsuku šokinėja kažkur 50~100 tarkim nuo 1k iki 1.05k ar iki 1.1k ka patartumėte daryti ?
Edvatronas Klubo narys 2011-05-26 17:01:14 (0)  
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3795
vakuuma gal koki nurovei bekeisdamas, arba ne taip gal sujungiai kazka...
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
Vitaminaszzz 2011-05-26 19:53:39 (0)  
ST-184 (GTS 2.2) Kėdainiai Žinučių forume: 117
Motoras1Atidaryti naujame lange Motoras2Atidaryti naujame lange Motoras3Atidaryti naujame lange
Motoras4Atidaryti naujame lange Motoras5Atidaryti naujame lange Motoras6Atidaryti naujame lange
Čia idėjau keleta nuotraukų savo motoro gal galėtumėt pasakyti kur yra laisvų apsukų reguliatorius Vakumo jokio nenuroviau o sujungta viskas gerai
Darechka 2011-05-26 19:58:37 (0)  
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 695
Prieš dedamas nuotraukas paskaityk čiaAtidaryti naujame lange
Dedant nuorodas naudok nuorodų mygtuką kuris randasi virš tekstą rašyt skirto laukelio.