Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Gas Fuel Saver
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: ezeras
ezeras | 2008-06-18 18:56:38 (0) |
Celica Panevezys Žinučių forume: 174 | http://cgi.ebay.co.uk/Gas-fuel-saver-Toyota-Celica-Corolla-Avensis-MR-2-Yaris_W0QQitemZ200232288415QQihZ010QQcategoryZ36680QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem Gal kas esat girdėjęs atsiliepimų apie tokį daigtą? Arba esat įsidėję? Kaip manot kiek teisybės čia. |
zhigan_limon | 2008-06-18 20:36:11 (0) |
MR2 TURBO rev5 Vilnius Žinučių forume: 1946 | manau ejlinis sudas kaip ir chipai po 10 baxu Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |
ViR2 | 2008-06-18 21:29:38 (0) |
911 Kaunas Žinučių forume: 2880 | mano klebonelis geresni vandenuka stumdo kuris taupo benza '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
TRIUMF | 2008-06-18 23:36:17 (0) |
ST-202 (GT 2.0) Kaunas Žinučių forume: 953 | benzas USA uzbrango, tai tiek sudo priviso, nuo kazkokiu itampos lygintuvu i prikurke, kurios pakelia variklio gale iki va cia visokiu nesamoniu yra dar gi kuro aktyvatoriai magnetiniai, irgi HP uzkelia nesveikai speju amerikonai tai perka dabar visokius tokius nesveikai |
Polis | 2008-06-19 04:55:14 (0) |
Celica Is toli Cork, - Kaunas Žinučių forume: 179 | Viena karta as tuos magnetelius nusipirkau is smalsumo tai geriau jau buciau koki valikli nusipirkes ar kokius gerus valytuvus jauciu tas pats s.... tik kitokiu dizainu |
linasser | 2008-06-19 09:42:25 (0) |
Carina Kaunas Žinučių forume: 735 | Aš esu bandęs kuro tabletes-jos metasi į baką, pagal bako talpą ir pilamo kuro kiekį apskaičiuojama kiek mesti. Bandžiau su žmonos honda civic 1.4 prieš mėnesį. Pirma važinėjau be tablečių ir porą bakų įvertinau kiek srebia, po to įmečiau tabletes. Pradžioje naudojo 6,75, 6,33, po tablečių 5,97, 6,01-nors buvau kelis kart gerokai užmynęs. Gavosi kad vos vos atsipirko. Nežinau ar daugiau naudosiu, nes skirtumas per mažas-tabletės irgi kainuoja. Kaip aiškino pardavėjas-tabletės iš JAV-yra visi dokumentai, o dažniausiai naudoja fūristai-meta į baką, o sutaupytą kurą parduoda. Aš apie jas ir sužinojau iš fūristų. Jei turėčiau automobilį, kuris srebia daugiau, tai pabandyčiau, o su tokiom sąnaudom nėra ką bandyt. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
Romeo07 | 2008-08-26 17:12:39 (0) |
ex celica 5gen GT-I Kaunas Žinučių forume: 1168 | Ivertinkit sita stebukla Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
Edvatronas | 2008-08-26 17:20:06 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | Hm.. siaip jei vyksta taip kaip rasoma... Daugiau oro patenka, bet tai kompas misini reguliuoja pagal liamda, tai pamates per liesa misini ji riebins. Tada iseitu, kad ekonomijos kaip ir nera, tik kazkiek didesne galia... nebent gautusi kazkokia tai nezymi ekonomija, del padidejusios (nezymiai) galios... Cia gal tiktu GT4 kur po kapotu viskas kaista... gal padetu geriau saldyti varikli... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
linasser | 2008-08-26 17:47:33 (0) |
Carina Kaunas Žinučių forume: 735 | Dabar jau pasakysiu. Kaip manote, kodėl radiatorius dažniausiai aušinamas prie <95 laipsnių? Ogi todėl, kad variklis irgi turi savo darbinę temperatūra ir jei ta temperatūra yra žemesnė, krenta naudingumo koeficientas. Tame "stebukle" siūloma daugiau atvėsinti variklį-tai dabar efektas būtų tas pats, kas įdėti didesnį radiatorių. Variklis veiktų efektyviausiai jei temperatūra aušinimo skysčio visada būtų tarp 90-95 laipsnių, tik reikia neperkaitinti variklio. Išvadas galit patys pasidaryt. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
Edvatronas | 2008-08-26 18:46:39 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | Tai as ir sakau, kad tiktu GT4, nes laabai jau kaista pas jas viskas... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |