Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Ieskau GT4
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: 2b4u
| ViR2 | 2006-09-22 14:25:02 (0) |
eddie, nemaishyk esminiu dalyku s13 (180sx) ir s14 (200sx, aka drift king) m3: na nzn ar 321ag jau labai daug emociju keltu (juolab atmosferiko) ir nesinoretu daugiau O ir bmw nepripazhistu kaip mashinu, pacuku ir mafiniu mashinos... Meskos atveju m3 butu praschiausias pasirinkimas, nes norint ish jo dar kazhka spaust toliau tektu statyt turbo kita, +-15 000lt min, tuo tarpu uzh tokia suma ish sx200 ar kokios kitos turbavos mashinos galima ishgauti +-150ag i prieki ir dar liktu ant alaus nemazhai (be azoto). Taip pat pas m3 labai ploni tarpai tarp cilindru, o tai yra betkokiam galios kelimui didzhiausia kliutis... '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Levka | 2006-09-22 16:23:09 (0) |
kad apie galios kelima cia niekas nekalbejo o s13 ir s14 abi reiklauja demesio, oi dar ir kaip reikalauja EX: Celica ST182 SAAB 9-5 MY01 2.3 Turbo AERO Styling |
| ViR2 | 2006-09-23 15:32:55 (0) |
pazhistu 3 su s14, vienas ja nesveikai uzhbombines (yoyo), o kiti du kaip dd naudoja tai nei vienas nesiskundzhia, variklio bedos su s14 pasibaige, vazhiuokle susimete coilus nors nepamenu, kad ir butu skundesi del standartines del s13 tai ten... Puva nesveikai + turbos nelaiko del durnu vairuotoju (pila belekoki tepala ir primeta rice'rius) bei del blow-off'o nebuvo. O ir teturi 1.8 variklioka ish kurio spaust kanors tai pornografija gaunasi... Del kalios kelimo tai pasiskaityk ko Meska klause pirmam puslapyje... '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| 2b4u | 2006-09-24 07:03:15 (0) |
S14 tikrai neblogas variantas... bet gyva galima rasti kazkur tik uz 14-15 ... bet GT4 uz 9-10 ir jei i varikli dar idet tos 5 tukst. tai s14 salia ne stoves... ir dar man s14 isvazda nepatinka kazkaip man prarado jinai sportiskuma... vot celica kitas reikalas!!! As jau 5 metai esu prie calicu per sita laika pakeiciau 3(dvi T16, dabar turiu T18 ir visi buvo 2.0) ir galvuoju dabaigt si reikala ir pamti jau turbo versija ... Jei nuvils tai bet galvuoju tikrai gera masina.. ir galima irgi nemazai isspaust... HONDA i-VT 2,0 B20 201 HP Vectra 2000 2,0 DOHC(kasdienine ;] ) Toyota Celica T18 2.0 91 - Ex Toyota Celica T16 2.0 88 - Ex Toyota Celica T16 2.0 86 - Ex www.DragWars.lt |
| Levka | 2006-09-24 09:10:30 (0) |
viriklio bedos pas s14 tikrai nepasibaige. Ypac kas liecia jo tepima ir tepalo temperatura, ko pasekoja kyla nemazai bedu. apie yoyo s14 sneket net neverta cia jau kita kategorija, kaip ir Airbog s13 EX: Celica ST182 SAAB 9-5 MY01 2.3 Turbo AERO Styling |
| ViR2 | 2006-09-24 10:00:46 (0) |
nelabai norechiau sutikti del s14 kainos, manau galima drasiai ji uzh 10k e paimti ir bus laaabai tvarkingas, nebent tau reiketu metu, tada gal ir kainuotu 14-15, visgi chia ne jza80 supra kur kainos nuo 30k e prasideda... Na nesiginchysiu, nissanai nera interesu sritis, tachiau kaip tai apie s14 blogu nusiskundimu nedaug... '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Dogg | 2006-09-24 16:05:33 (0) |
maska raše: As irgi ieskau sau GT ST205 bet tik sniukstinejuosi.. skaitau visokius review, duomiuosiu cipavimo galimybemis ir pan.. nu zodziu renku info ir turiu pasakyt kad i lt neveza tokiu ar ka Tik va dar neapsisprendziau ar GSX, ar M3, ar GT4 jamti.. Jei reik info - Prasom - kiek nori galiu suteikt, beje Turiu gyvai ir 99' GT-Four'a Kieme pasistates Tik gaila kad jau parduotas, poros menesiu begy bus dar vienas, 99 Juodas. Tik kainos - ne lietuviskos.![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| eddie_gt4 | 2006-09-26 06:34:30 (0) |
ViR2 raše: eddie, nemaishyk esminiu dalyku s13 (180sx) ir s14 (200sx, aka drift king) m3: na nzn ar 321ag jau labai daug emociju keltu (juolab atmosferiko) ir nesinoretu daugiau O ir bmw nepripazhistu kaip mashinu, pacuku ir mafiniu mashinos... Meskos atveju m3 butu praschiausias pasirinkimas, nes norint ish jo dar kazhka spaust toliau tektu statyt turbo kita, +-15 000lt min, tuo tarpu uzh tokia suma ish sx200 ar kokios kitos turbavos mashinos galima ishgauti +-150ag i prieki ir dar liktu ant alaus nemazhai (be azoto). Taip pat pas m3 labai ploni tarpai tarp cilindru, o tai yra betkokiam galios kelimui didzhiausia kliutis... pasakysiu labai trumpai: iki m3 visu pirma reik "daaugt"... jau nekalbant apie jos bombinima stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |

o s13 ir s14 abi reiklauja demesio, oi dar ir kaip reikalauja
bet galvuoju tikrai gera masina.. ir galima irgi nemazai isspaust...
