Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Kur turi pasijungti vakuumo šlangutė?
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: tomaz686
tomaz686 | 2011-02-28 22:40:29 (0) |
![]() |
Kestorius | 2012-06-03 22:27:57 (0) |
ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173 | Ir man reikia labai dideles help. Niekaip nebeatrenku 2 vakuumo slanguciu, knisaus bet niekaip nerandu. 1-oji : http://img267.imageshack.us/img267/8789/20120603532.jpg sitas daiktas (RS korektoriumi uzrasyta) darineja sklendes isiurbimo koliko( kaireje matosi isiurbimo kelektoriai) , ir jis uzdarineja traukiamas vakuumo. i kur kisti kita puse vakuumo slangute? gal kas gali pasikelt kopota ir pasakyt kur ji nueina, nes as baigiu spranda nusilauzt niekaip nerandu. pagal slangutes ilgi bandziau atsekt, irgi nesiseke. 2-oji : jin iseina is lizdo- daviklio esancia po siom fiskes http://img221.imageshack.us/img221/4348/20120603533w.jpg ten giliau matosi kazkoks dacikas is kur iseina gumine vakuumo slangute, jin atrodo sitaip; http://img26.imageshack.us/img26/9977/20120603535.jpg ( ta antram plane, zalsva) ir kur jin turi jungtis, prasau padekit, bus uzvedus masina tai nekazka darbelis ![]() didelis dekui is anksto kas pasikelsit ir pazesit. TOYOTA - The One You Only Trust Always |
Fanaz | 2012-06-03 23:59:24 (1) |
![]() |
Pirma šlangelė kaip suprantu nuo grybo. Grybu valdomas ACIS. Jis turi vožtuvėlį. Vožtuvėlis yra valdomas elektra ir randasi užpakalinėje variklio pusėje, pritvirtintas kurnors netoli "juodo vaakuminio kanistro". Vožtuvėliai yra du, tavo ieškomas bus žalios spalvos. Į vožtuvėlį ateina laidas/jungtis bei dvi vaakuminės šlangelės. Viena iš jų yra ta kurios tu ieškai kur įkišti. Antroji šlangulė yra anglinio bambalio išėjimo šlangutė. Anglinis bambalys yra didelis bambalys šalia kuro filtro, už oro filtro. Tokių metų mašinai jis neatlieka jokios funkcijos, apart to kad užima vietą, ir gali būti išoperuotas. Taip esu padaręs visoms savo mašinoms. Neaiškinsiu ilgos teorijos kaip jis veikia, kadangi tave šlangutės tik domina. Šlangutė eina nuo bambalio viršaus į žalią vožtuvėlį nuotraukoje. Nuo vožtuvėlio kita šlangutė jungiasi į įsiurbimo kolektoriaus viršų, maždaug ties ta vieta kur oro filtro vamzdis užsimauna ant įsiubimo kolektoriaus šlangos. Turėtų būt metalinė ataugėlė viršuj, į ją ir maunama. Dėl pirmos šlangos variklis gali dirbti prasčiau žemuose sūkiuose, bet nieko reikšmingo. Dažniausia problemų priežastis - blogai sureguliuotas laisvos eigos oro kiekis ![]() |
Kestorius | 2012-06-04 00:37:35 (0) |
ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173 | Taip 1 nuo grybo. super supratau, rytoj ziuresiu. 2 kaip suprantu nesukt del jos galvos, jei nerasiu uzspausiu, jei rasiu dar geriau ![]() ![]() dekui labai uz naudingus patarimus, rytoj bandysiu jais vadovautis ![]() TOYOTA - The One You Only Trust Always |
Kestorius | 2012-06-04 23:04:37 (0) |
ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173 | Super, labai aiskiai viskas pavyko ![]() ![]() TOYOTA - The One You Only Trust Always |
Fanaz | 2012-06-04 23:09:50 (0) |
![]() |
Dėl lemputės nepamenu, bet kiek atgamina atmintis, su apsukomis ji berots niekaip nesurišta. Susireguliuok laisvą eigą. Aš sau 900 RPM pasidaręs, lengviau startuoti, geresnis tepimas ![]() |
Kestorius | 2012-06-04 23:22:14 (0) |
ST-182 (GTi 2.0) Panevezys-Vilnius Žinučių forume: 173 | Economy lempute surista su oro srautu kolektoriuje, jei oras isretejes dega zalia, nuspaudus gaza padidja slegis, oro srautas padideja ir oras sutankeja ir uzsidega oranzine economy lempute. berods taip, dabar tik atknist kas uz tai yra atsakingas ![]() okey, dekui, paziuresiu kaip tai padaryti ![]() TOYOTA - The One You Only Trust Always |