Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    Sheikhas Klubo narys 2010-02-05 12:01:53 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    zycha parašė:
    K&N tepalą nusipirkau iš lietuvių per 2 dienas už ~23lt.
    Taip pat yra Champion filtrai.
    Cia kur visas tas geris?

    man reik grazaus :) filtro nes jis pas mane paciam virsuj, tiktu K&N, Greddy ar pan... melynos ar baltos spalvos nekaltas


    Fanaz 2010-02-05 12:23:33 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Daliviai, tema pasikeitė :)
    RRRobis 2010-02-05 20:42:44 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius&Klaipeda Žinučių forume: 119
    Fanaz parašė:
    Gryžtant prie variklio darbo netolygumo bei didelių kuro sąnaudų, pastebėjau kad viena iš žvakių yra pajuodusi gerokai labiau, nei kitos. Ar gali būti susiję? Gal purkštukas kaltas?

    pas mane apsukos po salciu buvo pradejusios banguot ir kuro 3l dasidejo irgi nezinojau ka daryt kol vienas servizistas neparode pirstu y termostata nors su peciuku problemu nebuvo tik tai kad gal 1-2min ilgiau kaisdavo nei anksciau... pasikeiciau termostata biski vargau kol pasikeiciau nes varstai gerai buvo prikepe bet dabar apsukos stovi kaip prikaltos ir 3l kuro vel nusimete,pamegink gal tau ir pades nedauk tekainuoja as mokejau uz termostata 30lt;)
    DiAx 2010-02-07 15:47:06 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 247
    Sveiki, taigi pagaliau nusipirkau celika 2l gti ir kyla daug klausimu, taigi gal galetumet kas patarti.
    Variklio tepalai bus keiciami, bet ar verta tuo paciu keisti pavaru dezes tepalus ar kokius kitus skyscius?
    Padarytas uzkurimas su mygtuku, kuris man nepatinka, taigi noreciau persidaryti normaliai, tik kyla klausimas kaip veikia visas mechanizmas. Ar ijungus degima turetu nusileisti vairas, ar uzvedus?
    Visada dega geltona "economy" lempute ant spidometro, taigi kur tiksliai randasi daviklis kuris reguliuoja tai?
    Be to nepucia vairuotojo pusej silto oro, tik vos vos. Gali ten but uzsikimsusi sklende ar kazkas kita?
    Edvatronas Klubo narys 2010-02-07 16:05:44 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Tai tepala pasikeist aisq verta tik musuose retai kas tai daro... o ir tepalas pobrangis. Dar manau verta pasikeist stabdziu skysti ir vairo stiprintuvo skysti.
    Vairas uzsifiksuoja kai tik ikisamas raktelis, o istraukus pasoka i virsu.
    Economy daviklis keleivio pusej ant firewallo (pas mane 4wd tai gal gali biski skirtis) baltas (bent pas mane) i kuri kisasi 2 laidu fiske ir ateina vakuumo slangute. Siaip nieko gero jis nerodo. As tik susitvarkiau, nes man patinka kai viskas veikia... ;) Bent pas mane problema buvo tame, kad aprudijo kontaktukai viduje, tai as isardziau, pravaliau, sutepiau ir veikia.
    Del oro ten po vairu eina plastmasinis ortakis, per kuri oras atkeliauja nuo peciuko esancio viduryje iki tos oro padavimo skyles kaireje. Tai gal jis issimoves arba isvis jo nera. Nuemus plastmase po vairu pamatysi.

    DiAx parašė:
    Sveiki, taigi pagaliau nusipirkau celika 2l gti ir kyla daug klausimu, taigi gal galetumet kas patarti.
    Variklio tepalai bus keiciami, bet ar verta tuo paciu keisti pavaru dezes tepalus ar kokius kitus skyscius?
    Padarytas uzkurimas su mygtuku, kuris man nepatinka, taigi noreciau persidaryti normaliai, tik kyla klausimas kaip veikia visas mechanizmas. Ar ijungus degima turetu nusileisti vairas, ar uzvedus?
    Visada dega geltona "economy" lempute ant spidometro, taigi kur tiksliai randasi daviklis kuris reguliuoja tai?
    Be to nepucia vairuotojo pusej silto oro, tik vos vos. Gali ten but uzsikimsusi sklende ar kazkas kita?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Edvatronas Klubo narys 2010-02-07 16:09:00 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    O kaip kompresija visuose cilindruose +- vienoda ir normos ribose?

    Fanaz parašė:
    Gryžtant prie variklio darbo netolygumo bei didelių kuro sąnaudų, pastebėjau kad viena iš žvakių yra pajuodusi gerokai labiau, nei kitos. Ar gali būti susiję? Gal purkštukas kaltas?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    DiAx 2010-02-07 16:38:53 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 247
    Dekui uz atsakyma. O dar klausimas ar spidika sunku isimti? ir kaip tai padaryti?

    Edvatronas parašė:
    Tai tepala pasikeist aisq verta tik musuose retai kas tai daro... o ir tepalas pobrangis. Dar manau verta pasikeist stabdziu skysti ir vairo stiprintuvo skysti.
    Vairas uzsifiksuoja kai tik ikisamas raktelis, o istraukus pasoka i virsu.
    Economy daviklis keleivio pusej ant firewallo (pas mane 4wd tai gal gali biski skirtis) baltas (bent pas mane) i kuri kisasi 2 laidu fiske ir ateina vakuumo slangute. Siaip nieko gero jis nerodo. As tik susitvarkiau, nes man patinka kai viskas veikia... ;) Bent pas mane problema buvo tame, kad aprudijo kontaktukai viduje, tai as isardziau, pravaliau, sutepiau ir veikia.
    Del oro ten po vairu eina plastmasinis ortakis, per kuri oras atkeliauja nuo peciuko esancio viduryje iki tos oro padavimo skyles kaireje. Tai gal jis issimoves arba isvis jo nera. Nuemus plastmase po vairu pamatysi.

    DiAx parašė:
    Sveiki, taigi pagaliau nusipirkau celika 2l gti ir kyla daug klausimu, taigi gal galetumet kas patarti.
    Variklio tepalai bus keiciami, bet ar verta tuo paciu keisti pavaru dezes tepalus ar kokius kitus skyscius?
    Padarytas uzkurimas su mygtuku, kuris man nepatinka, taigi noreciau persidaryti normaliai, tik kyla klausimas kaip veikia visas mechanizmas. Ar ijungus degima turetu nusileisti vairas, ar uzvedus?
    Visada dega geltona "economy" lempute ant spidometro, taigi kur tiksliai randasi daviklis kuris reguliuoja tai?
    Be to nepucia vairuotojo pusej silto oro, tik vos vos. Gali ten but uzsikimsusi sklende ar kazkas kita?
    Edvatronas Klubo narys 2010-02-07 16:46:33 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Spidika nelabai sunku, reikia atsukti kelis varztus kur laiko plastmase aplink spidika, tada atjungti 2 sildymo reguliavimo troselius viena prie gazo pedalo, kita po kapotu netoli firewallo kur stovi sklende ant slangu einanciu i salona. Tik atjungus tuos troselius nusiims ta apsaugine plastmase su visu peciuko reguliavimu. Tada atsisuki varztus kur laiko pati spydika, ir ranka uzkises atjungi fiskes ir gausi pavargt biski su spidometro trosu.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    DiAx 2010-02-07 18:36:24 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 247
    O laikrodis turi veikt kai uzgesini masina? Pas mane issijungia.
    sonic 2010-02-07 18:45:36 (1)  
    Celica Vilnius Žinučių forume: 1609
    neturi.cia ne rodyklinis kaip forduose.

    P.S.: anketoje parasyk kokia celica,bus lengviau orientuotis ir nereiks ieskot kas ir kaip.cia bendrai imant,ne del laikrodzio :)
    dvilitrine sirdis