Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    Edvatronas Klubo narys 2010-03-09 07:59:56 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Zycha gal turi minciu kodel gamintojas padidino tarpeli? Ir ar verta kreipt i tai demesi?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-03-09 08:28:17 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Edvatronas parašė:
    Zycha gal turi minciu kodel gamintojas padidino tarpeli? Ir ar verta kreipt i tai demesi?

    tokie dalykai būna. Pas 7gen taip pat buvo pakeitimas, gal po poros metų nuo gamybos pradžios. Gal pamatė, kad ne taip intensyviai dyla, gal pradėjo montuoti kito gamintojo vožtuvus, kurie turi kitus šiluminio plėtimosi kooficientus, daug variantų.
    Fanaz 2010-03-09 08:29:22 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    zycha, amortizuoti pavartojau perkeltine prasme. Taip, vadinasi viską suprantu teisingai.

    edvatronai, pagal mane - kol velenėlio "auselė" ar kaip ją pavadinti neliečia šaibutės, kontakto būti neturi, priešingu atveju vožtuvas nepilnai užsidarys, kitaip tariant kontaktas turi būti tik tada, kai turi būti, o apie pusę savo apsisukimo ciklo velenėlis neturi liesti šaibutės. Ten, kur ant išmetimo tarpeliai 0.20 (turi būti 0.33) mano velenėlis yra ryškiai apaugęs alyvos "maurais", t.y. šaibutė net įkaitus varikliui jo vis dar neliečia, nežiūrint per mažo tarpelio. Ten kur tarpelis 0.15 (turi būti 0.33), šaibutė jau nuolat liečia velenėlį, dėl ko abu gražiai blizga. Vo tep :)
    Edvatronas Klubo narys 2010-03-09 09:13:16 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    aisq dabar supratau...
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Sheikhas Klubo narys 2010-03-09 09:15:48 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    o siaip, 3sGE ir 3SGTE manau tikrai skirtingi simetimo voztuvu temperaturiniai rezimai, taigi gal palik tu tuos 0,2 ir mesuk galvos, jeigu vizualiai matosi kaip aprasei.
    Fanaz 2010-03-09 09:20:09 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Taip ir darysiu. Nutariau keisti tik Intake'o ketvirto cilindro paskutinę šaibutę, ir Exhaust'o pirmojo cilindro abi šaibutes. Itogo 3 štuki nekaltas

    Klausimas - ar ta kuro "magistralė" į kurią dedami purkštukai su laiku gali apsinešti, ar ne? Noriu pasikeisti purkštukus, bet labai nenoriu atjunginėt tų 3 ateinančių kuro šlangų. Priėjimas bjaurus, paskui tarpinių matyt tektų ieškoti, ir t.t., paprasčiau į esamą sudėti naujus purkštukus ir užsukti. Ar bloga mintis?
    Edvatronas Klubo narys 2010-03-09 09:29:15 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    purkstukam vistiek patarciau naujas tarpinytes sudet.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-03-09 10:48:02 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Edvatronas parašė:
    purkstukam vistiek patarciau naujas tarpinytes sudet.

    įprastai tai yra privaloma.
    Fanaz 2010-03-09 11:00:17 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Bet kadangi esamos yra labai geros būklės.. :)
    Sheikhas Klubo narys 2010-03-09 12:02:42 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Magistrales gali ir nekliudyti, pakelsi, sudesi purshkalus ir uzmausi atgal.