Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    Fanaz 2010-03-08 12:11:13 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    O jeigu aš noriu pats šlifuoti tas šaibutes, man reiks kažką tokio dar burt?
    kvakiz 2010-03-08 12:17:14 (0)  
    Mazda mx5 Vilnius Žinučių forume: 1079
    Fanaz parašė:
    O jeigu aš noriu pats šlifuoti tas šaibutes, man reiks kažką tokio dar burt?


    O tau daug tu shaibuciu reikia keisti? taigi parduoda jas, edvatronas atsimenu pirkosi. ir tikrai nemanau kad tau reikes keisti visus 16vnt, issiardyk, kai matuosi bandyk keiteliot vietomis, jei gaunasi ragas ir negali nuslifuoti tiesiog, tai nuspirk ir sedesi laimingas
    Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai ;)
    Fanaz 2010-03-08 12:25:33 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Vienu puslapiu ankščiau rašiau, kad viskas senai išmatuota, keisti (pirkti) reikia daugiau nei pusę, o tai kainuotų apie 100 litų, kurie pas mane nesimėto. Noriu bandyt šlifuot :)
    kvakiz 2010-03-08 12:37:00 (0)  
    Mazda mx5 Vilnius Žinučių forume: 1079
    Fanaz parašė:
    Vienu puslapiu ankščiau rašiau, kad viskas senai išmatuota, keisti (pirkti) reikia daugiau nei pusę, o tai kainuotų apie 100 litų, kurie pas mane nesimėto. Noriu bandyt šlifuot :)


    Atsiprasau tada :) angelas
    Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai ;)
    Sheikhas Klubo narys 2010-03-08 12:47:40 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Galima shlifuoti paciam, bet tai daug sanaudu reikalaujantis darbas, nors ir nera nieko neimanomo. Kazkada ziguliams pats shlifuodavau be problemu ant shmirgelio :) Tiek kad primytiviomis priemonemis sunku nuderinti vienoda visos plokshtumos stori, bet padaroma.

    Kitas variantas nuvezti specializuoton imonen (kurios slifuoja galvutes ir visa kt.) ir jie padarys. Kainuos pigiau negu pirkti naujas shaibas reikiamo storumo.

    Cementavimas... nx, burzhuju ishmislas :) nebent pats shaibas gamintum is kokiu nors monetu ar skardos :D
    Fanaz 2010-03-09 06:31:00 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Atidžiai apžiūrėjus velenėlius priėjau tokios išvados. Vietose, kur skirtumas tarp leidžiamo ir esamo tarpelio neviršyjo 0.09-0.10mm velenėlis buvo "apaugęs", t.y. nelietė šaibučių. Tose vietose kur tarpelis nuo leidžiamo skyrėsi daugiau nei 0.11-0.12mm velenėlis jau lietė šaibutes, ir blizgėjo kai katino kiaušai. Iš to peršasi išvada, jog man reikia keisti 2 šaibutes, ir nesukti galvos. :)
    Sheikhas Klubo narys 2010-03-09 07:19:48 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    ir asatsiverciau BGB... idomiai ten.
    1990 leidime raso in 0.15-0.25 ex 0.2-0.3
    1993 leidime raso in 0.15-0.25 ex 0.28-0.38
    kazkodel padidinti ex tarpeliai,
    bet siaip ar taip jeigu jau yra tolerancijos ribose, tai neverta kazka ir keisti. In tik viena shaiba reiketu shlifuoti, o ex... velniai zino, pagal 1993 (o fano motoras ir yra faceliftinis) kaip ir reiketi ~0.3 kad butu...
    Fanaz 2010-03-09 07:35:28 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Šaibučių tarpelių principas kaip suprantu yra amortizuoti metalo plėtimąsi varikliui įkaitus iki darbinės temperatūros. Taigi formaliai jeigu pas mane ant ex velenėlio pirmo cilindro (0.15 vietoje 0.33) matosi kontakto žymės, o ant likusių (0.20 vietoje 0.33) matosi, kad kontakto nėra, tai kaip ir pakanka pakeisti pirmo cilindro šaibutes ir nesukti galvos, ar klystu? :)
    Edvatronas Klubo narys 2010-03-09 07:53:29 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    nesuprantu kaip matosi, kad kontakto nera??? Jis turi buti.
    Siaip keista kodel padidino...
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    zycha Klubo narysModeratorius 2010-03-09 07:57:16 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Fanaz parašė:
    Šaibučių tarpelių principas kaip suprantu yra amortizuoti metalo plėtimąsi varikliui įkaitus iki darbinės temperatūros.

    šaibelių principas, reguliuoti šiluminį tarpelį, bet ne amortizuoti. Vožtuvui įkaitus, tarpelis mažėja, atšalus didėja. Šalto variklio vožtuvai kala, tačiau įkaitus garsas silpnėja, nes mažėja tarpelis. Be to, dar dalyvauja mechaninis poveikis dėl velenėlio sukimosi ir "mušimo" vyksta dilimas.