Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| Shtulas | 2011-09-13 20:30:34 (0) |
Varyt tam, kad nereikėtų remtis draugelių nuomonėm, kurie turbūt net nelabai žino kas yra celica ir kas apskritai tas pagrindinis diržas. Bet kokiu atveju už dyką niekas netaisys tos mašinos, tad bet kokiu atveju ir mokėt reikės. O ar tu durnas čia ne mums spręsti www.bek.lt |
|
Sheikhas
|
2011-09-14 05:42:12 (0) |
na jūs čia ir prifantazavot imi prasuki visus velenus ir pasidaro aišku.Edva sako, kad nelanksto reiškia nelanksto(kiek žinau visi 3S ir 5S yra non-interferenciniai). Daryk ką nori suk ką nori ir kaip nori stūmoklis su vožtuvu nesusitinka NIEKAIP (pats esu bandęs). Labai retais atvejais(1:10000) kokį vieną vožtuvą gali palenkti nebent atlūžęs vožtuvo kampas ar žvakė ar vandens pasėmei (t.y. hidrosmūgis arba kažkoks pašalinis daiktas patekęs degimo kameron) VISKAS, daugiau priežasčiū nėra. |
| TRIUMF | 2011-09-14 06:18:41 (0) |
Mda, o su tais zinovais kur labai pataria, tai prisiklauses istoriju ir apie mazda 323f kaip lanksto (nors ne velnio nieks ten nieko nelanksto) ir apie celica kad jau jei truks dirzas tai bus amen Taip, kad geriau forume paklausyt kas su tuo susidures. O jei cia sako, kad nelanksto - vadinasi NELANKSTO. |
|
zycha
|
2011-09-14 07:09:37 (0) |
Sheikhas parašė: na jūs čia ir prifantazavot imi prasuki visus velenus ir pasidaro aišku.Edva sako, kad nelanksto reiškia nelanksto(kiek žinau visi 3S ir 5S yra non-interferenciniai). Daryk ką nori suk ką nori ir kaip nori stūmoklis su vožtuvu nesusitinka NIEKAIP (pats esu bandęs). Labai retais atvejais(1:10000) kokį vieną vožtuvą gali palenkti nebent atlūžęs vožtuvo kampas ar žvakė ar vandens pasėmei (t.y. hidrosmūgis arba kažkoks pašalinis daiktas patekęs degimo kameron) VISKAS, daugiau priežasčiū nėra.uzlankstyti voztuvus taip pat galima varikliui, kuris nelanksto, kai pasieki aukstus sukius. Pvz, kai variklis isisuka iki 10000rpm (jei pries tai svaistiklis nenutrunka). Tokioje situacijoje gali buti, kad spyruokle nespeja grazinti voztuvo, o stumoklis pasiveja ji ir kaukstelna. Patirti paprasta, tiesiog vietoje 4 begio, ijungti 2. |
|
Sheikhas
|
2011-09-14 10:16:58 (0) |
nu negali, fizishkai negali, nuėmęs diržą pastatyk velenėlius ant max atidarymo fazės ir suk alkūninį kiek nori, nieks nieko nepasivys, nes non-interferenciniam motore mechaniškai stūmoklių ir vožtuvų keliai nesusikerta prie jokių aplinkybių. |
|
Edvatronas
|
2011-09-14 10:39:43 (0) |
Sitoj vietoj gali.. jau buvau rases, jei nelankstanti voztuvu varikli suki iki galo... kaip zycha sako, spyruokle gali nespeti atmesti voztuvo.. tam sportui statomos kitokios spyruokles tipo titanines ar kazkas tokio, tixliai nepamenu db...Sheikhas parašė: nu negali, fizishkai negali, nuėmęs diržą pastatyk velenėlius ant max atidarymo fazės ir suk alkūninį kiek nori, nieks nieko nepasivys, nes non-interferenciniam motore mechaniškai stūmoklių ir vožtuvų keliai nesusikerta prie jokių aplinkybių. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Domsy | 2011-09-14 10:41:24 (0) |
Teoriskai prie dideliu sukiu priklausomai nuo tamprumo gal ir imanoma, kad susiliestu. Praktiskai neimanoma nes tokio tamprumo nera, truksta/linksta svaistikliai linksta/luzta voztuvai. Cia kalbant apie stockinius stumoklius. ![]() Stockiniai stumai. Jus prasukit varikli atidare voztuva iki galo. 3S-GE nesusiliecia. Kaikurie performance (Wiseco?) stumokliai neturi ispjovu voztuvam - tokie sukant varikli gali suslankstyti. Sorry uz foto, imeciau kokia radau. ESME: Techniskai tvarkingame non-interferenc motore, naudojant ji nepakeitus gamintojo parametru voztuvu nesulankstysi, stumokliu nesudauzysi. LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |
|
Sheikhas
|
2011-09-14 11:06:40 (0) |
na nebent nagaro ant vožtuvų ir stūmoklių bilekokio storio sluoksnis |
| tukas | 2011-09-14 11:44:29 (0) |
Teorijos lieka teorijomis, bet ogi taciau yra akivaizdus pavyzdys, vat man pries 2 savaites nutruko dirzas, pradziai paskaitinejas foruma pagalvojau kad nieko cia blogo gi nelanksto, bet vis dėlto nusprendziau issiardyti ir isitikinti ogi ziuriu ir matau kad vienas vostuvas akivaizdziai sulinkes patikrinus likusius paaiskejo, kad sulankstytas tik vienas, idomu kodel tik vienas? na bet yra taip Domsy parašė: Teoriskai prie dideliu sukiu priklausomai nuo tamprumo gal ir imanoma, kad susiliestu. Praktiskai neimanoma nes tokio tamprumo nera, truksta/linksta svaistikliai linksta/luzta voztuvai. Cia kalbant apie stockinius stumoklius. Jus prasukit varikli atidare voztuva iki galo. 3S-GE nesusiliecia. Kaikurie performance (Wiseco?) stumokliai neturi ispjovu voztuvam - tokie sukant varikli gali suslankstyti. Sorry uz foto, imeciau kokia radau. ESME: Techniskai tvarkingame non-interferenc motore, naudojant ji nepakeitus gamintojo parametru voztuvu nesulankstysi, stumokliu nesudauzysi. Ex 5gen Gti Celica Now Mitsubishi Eclipse Telf. +37060114403 |
| Domsy | 2011-09-14 11:50:45 (0) |
A! O pries jis buvo tiesus?? Jei jau jobino tai turi buti ir stumoklis sudauzytas B! Galva zeminta? blokas buvo slifuotas? C! Stumokliai stockiniai? As atvirskciai rasiau. Teoriskai imanoma, praktiskai ne. LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |

imi prasuki visus velenus ir pasidaro aišku.
kokį vieną vožtuvą gali palenkti nebent atlūžęs vožtuvo kampas ar žvakė ar vandens pasėmei (t.y. hidrosmūgis arba kažkoks pašalinis daiktas patekęs degimo kameron) VISKAS, daugiau priežasčiū nėra.