Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| MaslLT | 2014-02-23 19:37:03 (0) |
Bishki klysti. Visu automobiliu ecu fiksuoja liambda laisvais sukiais net ir 3sge. Fanaz parašė: Edva, aš juk nesakiau kad mašinai stovint ignoruojamas. Sakiau prie laisvų sūkių. Žinoma, kad gazuojant lambda zondas reaguoja. 3S-GE ECU zondo parametrus skaito prie tokių nesalygų: - ne laisva eiga - akseleratoriaus "paspaudimas" pagal T.P.S. < 75% (galiu klysti, nepamenu) - apsukos iki 4800 https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
|
Edvatronas
|
2014-02-23 19:59:47 (0) |
Zinai.. buvau nusiteikes su Fanaz nesigincyt, nes maniau, kad Fanaz daugiau pazenges sitoj srity... bet po MaslLT posto permasciau dar karteli... ir!!! Fanaz kaip paasikinsi tuomet, kodel per TA matuojant CO (kai masina stovi ir variklis dirba ant laisvu) bet neveikia liabda CO pas mane kiek pamenu norma virsijo 12 kartu!!! O prilitavus liabdos laida CO patapo 0. Vadinasi kompas i liabdos parametrus vis tik ziuri (esant laisvoms apsukoms) ir pagal tai atitinkamai reguliuoja kuro padavima. MaslLT parašė: Bishki klysti. Visu automobiliu ecu fiksuoja liambda laisvais sukiais net ir 3sge. Fanaz parašė: Edva, aš juk nesakiau kad mašinai stovint ignoruojamas. Sakiau prie laisvų sūkių. Žinoma, kad gazuojant lambda zondas reaguoja. 3S-GE ECU zondo parametrus skaito prie tokių nesalygų: - ne laisva eiga - akseleratoriaus "paspaudimas" pagal T.P.S. < 75% (galiu klysti, nepamenu) - apsukos iki 4800 Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Exsibo | 2014-02-24 14:17:52 (0) |
| AT-180 (Sti 1.6) Šakiai Žinučių forume: 21 | Gal žinot kur yra parodyta kaip nuimti buferi nes man kažkoki 2 varštai laiko iš abiejų šonų kai tik prasideda buferis, neįsivaizduoju kaip nuimt. Nuimti reikia nes noriu dešinės pusės lempos pakėlimo varikliuka išsiimt |
|
Edvatronas
|
2014-02-24 15:33:21 (0) |
Jei grynai is sono (ten kur sueina su sparnu bamperis) tai ten ne varztai o kaip zakliopkes/fiksatoriai reikia tiesiog i sona truktelt, ir man rodos is apacios dar varztas sukasi i sparna. Bet cia pas mane taip, pas mane cs bamperis. Exsibo parašė: Gal žinot kur yra parodyta kaip nuimti buferi nes man kažkoki 2 varštai laiko iš abiejų šonų kai tik prasideda buferis, neįsivaizduoju kaip nuimt. Nuimti reikia nes noriu dešinės pusės lempos pakėlimo varikliuka išsiimt Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Exsibo | 2014-02-24 15:47:05 (0) |
| AT-180 (Sti 1.6) Šakiai Žinučių forume: 21 | Stuktel iš šono ar kaip? |
|
Edvatronas
|
2014-02-24 15:52:02 (0) |
nu kaip cia pasakyt, bemperio ta kampa atplest nuo sparno, ten kiekvienoj pusej po 2 tas zakliopkes yra, 1 virsuj, 1 apacioj. Nu bet atsargiai bandyk, nes gal skirias pas tave. Dar bandau koki paveiksliuka rast. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| MaslLT | 2014-02-24 15:54:18 (0) |
Patys bamperio krastai kur uzeina ant sparnu jie kaip ir sake ant tokiu fiksatoriu. Tiesiog reikia prieejus prie bamperio sono truktelt ji i save. Exsibo parašė: Stuktel iš šono ar kaip? https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| Exsibo | 2014-02-24 18:44:55 (0) |
| AT-180 (Sti 1.6) Šakiai Žinučių forume: 21 | Aišku. Dėkui už pagalba |
| Fanaz | 2014-02-25 10:30:50 (0) |
MaslLT, dėl ECU. Klysti. Visų šiuolaikinių - taip, visų kurie turėjo elektroninę variklio valdymo įrangą - ne. Lamda zondo parodymai Celikose laisvos eigos metu pradėti fiksuoti tik nuo 7gen'ų. Priminsiu, jog 4gen/5gen/6gen'ai variklio valdymo elektronika buvo suprojektuota dar gūdžiais 85', be kardinalių pakeitimų naudota sekančius ~14 metų. Konstrukciškai lamda zondas buvo toli nuo variklio, laisvos eigos metu nesugebėdavo nuo išmetamųjų dujų įkaisti tiek, kad generuotų pakankamai spartų signalą. Išmetamųjų dujų koncentracija tais laikais irgi neypač kam rūpėjo. Tikslių duomenų, kada elektronika pereina į closed-loop režimą nepamenu, reiktų kelti Toyota mechanikams (ne vartotojams, kaip BGB Online ir pan.) skirtus manual'us. Pamenu tik tiek, kad buvo nurodyta minimali variklio temperatūra, minimalios bei maksimalios akseleratoriaus paspaudimo reikšmės, analogiškai ir variklio apkrovos bei apsukų reikšmės. Uždaro rato (closed-loop) režimas 3S variklių serijoje yra gan siauras, lyginant su kitais to meto automobiliais. Edva, vietoje gero daviklio pajunk belenkokį blogą, bet tokį, kurį ECU dar atpažintų kaip veikiantį (kadangi šioje vietoj 3S EFI yra bukas, kažkoks signalas yra, vadinasi daviklis gyvas). Ir viskas susitvarkys. Signalo nebuvimas visuose variklio darbo režimuose iššaukia avarinį režimą, kurio metu fiksuotai riebinamas mišinys bei vėlinamas degimas, ko rezultate CO išeina į kosmosą, o variklis dirba negražiai. |
| MaslLT | 2014-02-25 15:00:15 (0) |
Taip sutinku kad liambda zondas yra toli nuo variklio bet jis turi pasildyma ir labai greit isyla iki reikiamos temperaturos. Vasara uzkurus varikli pas mane jau pradeda veikti po kaskur 1min. Turiu masinoi wide band liambda ir puikei matau kas vyksta. Pas man liambda laisvom neveike kai jinai buvo gamikline nubegus 360k km o db kai pasikeiciau i nauja tai viskas puikei veikia. Fanaz parašė: MaslLT, dėl ECU. Klysti. Visų šiuolaikinių - taip, visų kurie turėjo elektroninę variklio valdymo įrangą - ne. Lamda zondo parodymai Celikose laisvos eigos metu pradėti fiksuoti tik nuo 7gen'ų. Priminsiu, jog 4gen/5gen/6gen'ai variklio valdymo elektronika buvo suprojektuota dar gūdžiais 85', be kardinalių pakeitimų naudota sekančius ~14 metų. Konstrukciškai lamda zondas buvo toli nuo variklio, laisvos eigos metu nesugebėdavo nuo išmetamųjų dujų įkaisti tiek, kad generuotų pakankamai spartų signalą. Išmetamųjų dujų koncentracija tais laikais irgi neypač kam rūpėjo. Tikslių duomenų, kada elektronika pereina į closed-loop režimą nepamenu, reiktų kelti Toyota mechanikams (ne vartotojams, kaip BGB Online ir pan.) skirtus manual'us. Pamenu tik tiek, kad buvo nurodyta minimali variklio temperatūra, minimalios bei maksimalios akseleratoriaus paspaudimo reikšmės, analogiškai ir variklio apkrovos bei apsukų reikšmės. Uždaro rato (closed-loop) režimas 3S variklių serijoje yra gan siauras, lyginant su kitais to meto automobiliais. Edva, vietoje gero daviklio pajunk belenkokį blogą, bet tokį, kurį ECU dar atpažintų kaip veikiantį (kadangi šioje vietoj 3S EFI yra bukas, kažkoks signalas yra, vadinasi daviklis gyvas). Ir viskas susitvarkys. Signalo nebuvimas visuose variklio darbo režimuose iššaukia avarinį režimą, kurio metu fiksuotai riebinamas mišinys bei vėlinamas degimas, ko rezultate CO išeina į kosmosą, o variklis dirba negražiai. https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
