Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
|
jarik
|
2009-06-09 14:19:24 (0) |
O sis dalykas tilps po kapotu...?! |
| Fanaz | 2009-06-09 14:25:50 (0) |
Tilps, tik reikės šiek tiek perstatyti akumą. Kad pasiekti oro filtrą tereiks atsukti tris varžtus gražiai nuimti juodą kalpoką, padariau patogią ir paprastą konstrukciją. |
| InterGuru | 2009-06-09 15:32:12 (0) |
o per ta tinkleli tau neis visas karštis nuo variklio? m? Nes realiai coldbox`o tokia paskirtis, kad izoliuoti filtrą nuo variklio šilumos ir paduoti tiesiogini šalto oro srautą. |
| Fanaz | 2009-06-09 15:45:47 (0) |
Neturėtų, tinklelis kiek toliau link sparno. Buvom susitikę su RRRobis, tai padarėm išvadą kad mano matars visą laiką ūžia kaip velnias, ir nė velnia netraukia kaip turėtų |
| sonic | 2009-06-09 16:15:53 (0) |
cia aisku tik teorija,bet kiek as mokiausi,tai normaliam srautui reikalingas kuo lygesnis vamzdis.tai ypac liecia visokiu susiaurejimus ir isplatejimus,nes tose vietose gaunasi vadinamieji vietiniai nuostoliai - pvz ties susiaurejimu padideja greitis,ko pasekoje sumazeja slegis.taip pat vamzdzio pavirsiaus gruobletumas turi itakos...kazkaip reiktu pasistengt suvienodint kiek imanoma visur skersmenis(bent jau). dvilitrine sirdis |
| nenickas | 2009-06-09 16:35:27 (0) |
| 93 vilnius Žinučių forume: 4 | http://www.manobuvusioji.info/index.php?c=viral&m=index&id=f814d0bc794518b47e0214ba17fef917 |
| sonic | 2009-06-09 17:09:25 (0) |
dar vienas durnelis islindo... dvilitrine sirdis |
| Fanaz | 2009-06-09 17:11:13 (0) |
Sonic, pas mane teorija bus tokia - įėjimas (manau) bus perėjimas 120 arba 160 -> 100. Toliau per 100 eis iki pat išplatėjimo prieš filtrą (200) ir toliau seka filtras (max. D 160). P.S. pakomentuokit kodėl gali labai garsiai (lyginant su kitais analogiškais 3S-GE) dirbt variklis, bei kodėl gali (beveik) nepadidėti trauka prie aukštų sūkių, kai suveikia tas "grybas"? Kiek man minėjo, pas daugelį su senais leisgyviais varikliais ta pati bėda. Kur čia šaknys? Dėl pernelyg garsaus darbo, jokių "kiaurų" vietų nėra, jokio kalenimo ar kitokių priešmirtinių ženklų nebuvo ir nėra, jis tiesiog neįprastai labai garsiai dirba. Ar buvusio savininko darytas kapitalinis galėjo būti to priežastimi? Kur anas galėjo suklysti? |
|
Romeo07
|
2009-06-09 17:35:50 (0) |
Tai kad kiek atsimenu is tavo postu tai buvau susidares nuomone kad belenkaip jis dare ta kapitalini. Kompresija mataves esi? Pas mane jauciais truktelejimas nuo ~5 tukst. apsuku ir kiek pamenu ypatingai antru begiu. Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| Fanaz | 2009-06-09 17:51:30 (0) |
Nematavęs visiškai nieko, man va pažadėjo suveikt Celikisto variklisto kontaktus, tai nuvarysiu visų galų pamatavimams. Vadinasi pas Tave viskas gerai. Pas mane gi jaučiamas šioks toks truktelėjimas pirmu bėgiu, ir beveik visiškai jokio antru. Kuriam inkile kurmiai tupi? |
