Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| sonic | 2009-06-09 18:49:27 (0) |
tai jei labai nori daryt perejimus,tai bent jau tada daryk kuginius perejimus,kad nuostoliai butu kuo mazesni...pagaliau baiginejasi sesija,tai ir as tuo uzsiimsiu.jei nieko pries,sumesiu savo produkto fotkes cia. dvilitrine sirdis |
| Fanaz | 2009-06-09 19:53:36 (0) |
Pas mane kūginiai ir yra daugmaž. Žinoma, mesk Tai idėjų iš lempos kas mano varikliui nėr? |
|
Romeo07
|
2009-06-09 19:54:42 (0) |
Fanaz parašė: Pas mane kūginiai ir yra daugmaž. Žinoma, mesk Tai idėjų iš lempos kas mano varikliui nėr? Is kavos tirciu nepribursi Kai parodysi variklistui, pamatuos kompresija gal ka ir papasakos.Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| kvakiz | 2009-06-09 21:57:58 (0) |
Fanaz parašė: Sonic, pas mane teorija bus tokia - įėjimas (manau) bus perėjimas 120 arba 160 -> 100. Toliau per 100 eis iki pat išplatėjimo prieš filtrą (200) ir toliau seka filtras (max. D 160). P.S. pakomentuokit kodėl gali labai garsiai (lyginant su kitais analogiškais 3S-GE) dirbt variklis, bei kodėl gali (beveik) nepadidėti trauka prie aukštų sūkių, kai suveikia tas "grybas"? Kiek man minėjo, pas daugelį su senais leisgyviais varikliais ta pati bėda. Kur čia šaknys? Dėl pernelyg garsaus darbo, jokių "kiaurų" vietų nėra, jokio kalenimo ar kitokių priešmirtinių ženklų nebuvo ir nėra, jis tiesiog neįprastai labai garsiai dirba. Ar buvusio savininko darytas kapitalinis galėjo būti to priežastimi? Kur anas galėjo suklysti? Neturejau pries savaite darbo tai buciau apziurejes taviske, o dbr jau dienom uzimtas... del traukos daug niuansu gali buti Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai |
|
PylX
|
2009-06-10 05:48:05 (0) |
Beda gali buti voztuvuose, blogai sureguliuoti/isireguliave ir turi daug triuksmo bereikalingo kvakiz parašė: Fanaz parašė: Sonic, pas mane teorija bus tokia - įėjimas (manau) bus perėjimas 120 arba 160 -> 100. Toliau per 100 eis iki pat išplatėjimo prieš filtrą (200) ir toliau seka filtras (max. D 160). P.S. pakomentuokit kodėl gali labai garsiai (lyginant su kitais analogiškais 3S-GE) dirbt variklis, bei kodėl gali (beveik) nepadidėti trauka prie aukštų sūkių, kai suveikia tas "grybas"? Kiek man minėjo, pas daugelį su senais leisgyviais varikliais ta pati bėda. Kur čia šaknys? Dėl pernelyg garsaus darbo, jokių "kiaurų" vietų nėra, jokio kalenimo ar kitokių priešmirtinių ženklų nebuvo ir nėra, jis tiesiog neįprastai labai garsiai dirba. Ar buvusio savininko darytas kapitalinis galėjo būti to priežastimi? Kur anas galėjo suklysti? Neturejau pries savaite darbo tai buciau apziurejes taviske, o dbr jau dienom uzimtas... del traukos daug niuansu gali buti >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Fanaz | 2009-06-10 07:00:57 (0) |
O tai kaip suprantu reiškia pusę kapitalinio? |
|
Edvatronas
|
2009-06-10 07:19:04 (0) |
Pasitikrint/Sureguliuot voztuvus gi raso!!! Prie ko cia kapitalinis? Aisq jei reguliuojasi saibomis (manau) ir jei jas uzsakinesi tokviloj, tai vnt 33 lt berods. Jeigu per storos galima slifuoti, UAB Slifas pvz.Ir tanagra dar saibu turejo su nuolaida berods 8 Lt/vnt Fanaz parašė: O tai kaip suprantu reiškia pusę kapitalinio? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Fanaz | 2009-06-10 07:20:40 (0) |
Turėjau omenyje kad teks į vidurius jau lyst |
|
Edvatronas
|
2009-06-10 07:23:01 (0) |
Na biski reikes, dangteli nusiimt reiks... nebent tavo profesija ginekologas... Fanaz parašė: Turėjau omenyje kad teks į vidurius jau lyst Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| ndl | 2009-06-10 07:57:30 (0) |
Dangteli nusiimt gali net jei ir abi rankos kairios. Edvatronas parašė: Na biski reikes, dangteli nusiimt reiks... nebent tavo profesija ginekologas... Fanaz parašė: Turėjau omenyje kad teks į vidurius jau lyst |
