Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    Fanaz 2009-07-10 20:33:35 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Mm, dėkui už info, bandysiu apsilankyti :)

    Klausimas kilo - kai žmonės "parduoda variklį", ką dažniausia tai reiškia, kad parduoda plikutėlį, ar kad parduoda su viskuo? Kiek gali skirtis kaina pliko ir pilno?
    minjokas 2009-07-10 20:59:39 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Panevėžys Žinučių forume: 980
    visaip buna, bet dazniausiai parduda plika. nors realiai tau apart bloko su galva nelabai ko ir reikia. visa kita susidesi savo. beja turiu najas kolektoriu metalines tarpines. tiek isiurbimo abi, tiek ismetimo. jei ka duok ziniu kazka sutarsim
    celica, toyota celica
    93m. st 182 raudona turlingas, Digital Designs garsas, visdar daroma
    AE86+ AE86
    Fanaz 2009-07-11 09:59:59 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Na ką, ryte dar du variklistus apklausiau, ir priėmėm galutinį verdiktą remontuot (tiesa, ne kapitalinis, bet bus ką veikti).

    Dėl galinių spyruoklių/amortizatorių: galiu drąsiai teikti jog eksperimentas visiškai pasiteisino ir net viršyjo lūkesčius. Gamyklinės GT-i spyruoklės nuo amžiaus yra beviltiškai susėdusios ir minkštos. Pakeitėm jas į apynaujas spyruokles nuo Subaru (5 vijų, identiškas viršus/apačia, ilgesnės apie centimetrą), kurios gamyklinės turbūt yra ne ką mažiau kietesnės nei vadinamosios "sportinės" spyruoklės Celikai. Likau labai patenkintas, stabilumas fantastiškas, kiek važinėjau su įvairiom GT-iškėm, dabar turiu patį stabiliausią galą. skanu
    gytuks Klubo narys 2009-07-11 17:35:08 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Fanaz parašė:
    Na ką, ryte dar du variklistus apklausiau, ir priėmėm galutinį verdiktą remontuot (tiesa, ne kapitalinis, bet bus ką veikti).

    Dėl galinių spyruoklių/amortizatorių: galiu drąsiai teikti jog eksperimentas visiškai pasiteisino ir net viršyjo lūkesčius. Gamyklinės GT-i spyruoklės nuo amžiaus yra beviltiškai susėdusios ir minkštos. Pakeitėm jas į apynaujas spyruokles nuo Subaru (5 vijų, identiškas viršus/apačia, ilgesnės apie centimetrą), kurios gamyklinės turbūt yra ne ką mažiau kietesnės nei vadinamosios "sportinės" spyruoklės Celikai. Likau labai patenkintas, stabilumas fantastiškas, kiek važinėjau su įvairiom GT-iškėm, dabar turiu patį stabiliausią galą. skanu

    o gal tai itakojo nauji amortizatoriai ;)
    Fanaz 2009-07-11 17:46:12 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Galiu papasakoti kaip buvo. Nuvežu į servisą naujus amortizatorius ir spyruokles nuo Subaru. Sakau taip ir taip, noriu pasikeist, labai vaikšto. Sako OK, be problemų. Nuėmė mano amortizatorius, nuėmė stock'ines spyruokles. Ėmė lyginti. Sako "baik bajerius, pas stock'inę 7 vijos, pas tave čia 5, nelaikys svorio, nėra prasmės dėti" ir nusprendė pademonstruoti. Visu savo svoriu suspaudė stock'inę spyruoklę, ir ana gražiai susispaudė iki ~60% pradinio (laisvojo) aukščio. Nu sako "žiūrėk". Spustelėjo Subarinę spyruoklę, ir pastenėjęs sugebėjo išspaust iki ~90% laisvojo aukščio. Stovėjo žado netekę knockout
    Fanaz 2009-07-14 05:26:17 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Sugeneruokit mintį kas gali būti: į "cigarečių pridegiklį" ateina ne 12V, o 0.48V, saugikliai tvarkoj, laidai kiek rankos pasiekia abiejuos galuos irgi tvarkoj. Kur sliekai styro? :)
    Sheikhas Klubo narys 2009-07-14 05:36:00 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    tai kokios ten pas tave spyruokles buvo, jeigu tiek rankomis galima suspausti, tikrai ne stockines ne . As savo be suverzeju ne 90% nesuspaudziu, gal kopustu mazai valgiau :)
    aparaturscikas 2009-07-14 05:40:22 (0)  
    Celica Kedainiai Žinučių forume: 1145
    joa nufotkink savasias stock spyruokles,. o del prikurkes,. isiardyk panele,. greiciausiai kontakto normalaus nera del to ir rodo (0.48V =0V)
    Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas...
    Skype: aparatursikas
    Mail: aparatursikas@yahoo.com
    tel: +37060326989
    Edvatronas Klubo narys 2009-07-14 05:43:41 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    O ko nera? + ar - ?

    Nes pliusas man rodos bendras su radija/magnetola ir berods apsvietimu.

    Fanaz parašė:
    Sugeneruokit mintį kas gali būti: į "cigarečių pridegiklį" ateina ne 12V, o 0.48V, saugikliai tvarkoj, laidai kiek rankos pasiekia abiejuos galuos irgi tvarkoj. Kur sliekai styro? :)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2009-07-14 05:45:49 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Gerai, nufotografuosiu.

    Kiek rankos pasiekė matavau. Gal laido gysla kur viduje trūkusi galvoju.
    Nėra pliuso. Magnetola ir laikrodis veikia, saugiklis gyvas. :)