Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| minjokas | 2009-07-16 08:33:24 (0) |
sheikhas +1 ciut neapsimyzau is juoko. reiktu i humoro skilti perkelticelica, toyota celica 93m. st 182 raudona turlingas, Digital Designs garsas, visdar daroma AE86+ AE86 |
|
zycha
|
2009-07-16 08:47:01 (0) |
Sheikhas parašė: Fanaz, tu mane stebini, perki visokias buitines-ukines prekes ir kishi i automobili - kaip suprantu is begalinio taupumo, o dabar nori paleisti kruva pinigu vejais ekstrasensu ir uzkalbetoju priemonems. Gal tu geriau shventinto vandens i radijatoriu prisipilk, gal labiau pades O jeigu dar suvaiksciotum i baznycia su atrabotkes kibireliu, tai gal ir 200 000 km nuvaziuotum, tik reiketu baisiai negrieshyti, kad tas bichas ant pliuso neuzlenktu kokio voztuvo juokas juokais, bet gi yra čia postų apie Xado realų panaudojimą ir kuriems padėjo. Perskaičiau nemažai medžiagos, atsiliepimų ir bendra tendencija yra tokia, kad arba padėjo, dalinai padėjo, kuriam laikui padėjo, arba nebuvo pastebėta jokio poveikio. Kad kam nors blogai kažkas atsitiktų- to nemačiau. Kažkada aš panašiai buvau nusistatęs kaip Sheikhas... bet neradęs neigiamų atsiliepimų (kad pakenkė) vis gi pabandžiau. Rezulatatu esu patenkinas tikrai. Galėsiu kada papasakoti personaliai. Dabar dar supilsiu į greičių dėžę. Jei variklis labai pavargęs ir jau gresia totolus kapitalinis, išdilimas didelis, tai nepadės jokie Xado ar RVS. Jie efektyvūs iki tam tikros ribos. Panašiai, ne visi priedai į kurą ar tepalą yra šlamštas. Po variklio perrinkimo, 3 tepalų keitimus naudojau MoS2 priedą, kad detalės geriau ir švelniau prisitrintų, neatsirastų grubių pažeidimų. Tai rekomendavo man tikrai įžymus sportinių variklių meistras Lietuvoje. |
| Fanaz | 2009-07-16 09:27:45 (0) |
Diskusijų "ar verta pirkti" prisiskaičiau per porą dienų į valias, ir nuomonių jau bemaž šimtą turiu. Susidariau nuomonę, kad šie "daktarėliai" veikia teigiamai, bet ribotą laiką, po ko variklio būklė dar sparčiau degraduoja. Ir mane tai tenkina. Kadangi kaip minėjau man reikia variklio kuris gražiai pradirbtų dar kurį laiką kol priimsiu galutinį sprendimą (variklio su dėže keitimas į 5gen. GT-i arba 6gen. GT arba automobilio keitimas į 6gen. GT), taigi visi tokie chemijos ir reklamos stebūklai mane pilnai tenkina. Ir klausimas mielieji (..Sheikhai) buvo ne ar pilti, o ką pilti. Iš principo domina Xado bei RVS. zycha, pasidalink patirtimi |
|
Sheikhas
|
2009-07-16 10:10:01 (0) |
Taigi ash ir patariau ka pilti Fanaz parašė: Ir klausimas mielieji (..Sheikhai) buvo ne ar pilti, o ką pilti. Iš principo domina Xado bei RVS. O geriausia yra pilti kokybishka tepala ir laiku ji keisti vis kita tik sudaro apgaulinga pojuti, kad geriau negu buvo, bet labai daznai tas geriaupo tam tikro laiko tampa dar blogiau OT: paksas va taip iki prezidentu uzlipo su tualetinio popieriaus pagalba Bet tai kiekvieno asmeninis reikalas, tu priedu pilstytojams irgi gyventi reikia |
| Fanaz | 2009-07-16 10:26:58 (0) |
Pagal tamstos patarimą ir buvo piltas geras, kokybiškas sintetinis ELF tepalas. Ir ką - nuo sekančios dienos išlindo pašaliniai garsai. Galbūt prieš tai alyvoje jau buvo daktarų privaryta parduodant mašiną, nežinau. Taigi tepalas man jau nebepadės, kapitalinio aš neįpirksiu, variklio keitimas į 5gen. yra ežio gaudymas tamsoje, o į 6gen. pakolkas brangoka. Taigi man reikia laiko. Turiu įtarimą kad šventintas vanduo teigiamo poveikio neatneš tuoletinis popierius taipogi. Todėl kreipiuos į alchemikus ir magus. Kad sumažinti pašalinius magijos poveikius po kurso pasikeisčiau alyvos filtrą |
|
zycha
|
2009-07-16 11:30:15 (0) |
Fanaz parašė: Pagal tamstos patarimą ir buvo piltas geras, kokybiškas sintetinis ELF tepalas. Ir ką - nuo sekančios dienos išlindo pašaliniai garsai. Galbūt prieš tai alyvoje jau buvo daktarų privaryta parduodant mašiną, nežinau. Taigi tepalas man jau nebepadės, kapitalinio aš neįpirksiu, variklio keitimas į 5gen. yra ežio gaudymas tamsoje, o į 6gen. pakolkas brangoka. Taigi man reikia laiko. Turiu įtarimą kad šventintas vanduo teigiamo poveikio neatneš tuoletinis popierius taipogi. Todėl kreipiuos į alchemikus ir magus. Kad sumažinti pašalinius magijos poveikius po kurso pasikeisčiau alyvos filtrą tavo atveju... jei variklistai sakė kad varikliui jau kaput ir reikia kapitalkės, tai vargu jau ar padės Xado. Kitas dalykas, Xado į variklį taip pat kainuos, jei suvaryti viską ka jie gamina, tai išleisi kokius 150-200lt. |
| minjokas | 2009-07-16 11:38:59 (0) |
bendradarbio patirtis ipilus rvs i dyzelini eskorta, kompresija pakele apie 5 atm. ir isligino visuose cilinduose vienodai. pravazinejo 2 metus ir dar liko nepakitusi. tai manau blogiau kaip yra nebus tikrai, bet jei tavo varikliukas jau viena koja metalo lome, tai kazin ar ka ir bepades. nors mirstanciam ir zvake padeda. spresti tau. o jei sakai, kad xado poveikis geresnis tik trumpesnis, tai ir pilk xado. pats sakai kad amzinai nevazinesi, tai ko tada suki galva. na blogiausiu atveju ismesi pora simteliu lauk, geriausiu sutaupysi virs tukstantelio, manau tokia rizika apsimoka celica, toyota celica 93m. st 182 raudona turlingas, Digital Designs garsas, visdar daroma AE86+ AE86 |
| Fanaz | 2009-07-16 12:18:44 (0) |
Šiek tiek keičiam temą. Dėl bendrų žinių papasakokit kaip yra su 6gen. GT variklių ir pavarų dėžių suderinamumu su 5gen. GT-i? Tarkim jeigu iškart statomas variklis + dėžė nuo GT ant GT-i, ar gali iškilti kažkokių tvirtinimo/nesuderinamumo nesklandumų? |
| sonic | 2009-07-16 12:25:17 (0) |
darecas buvo 6gen varikli imetes pas save i 5gen.sake viskas atitiko.tik neuzmirsk ECU pasiimt,nes su senu kompu sanaudos ~20ltr (darecas sake) dvilitrine sirdis |
| tiomka | 2009-07-16 12:28:27 (0) |
pirk varikli+deze ir rakink tema |

O jeigu dar suvaiksciotum i baznycia su atrabotkes kibireliu, tai gal ir 200 000 km nuvaziuotum, tik reiketu baisiai negrieshyti, kad tas bichas ant pliuso neuzlenktu kokio voztuvo