Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| Fanaz | 2009-07-16 12:29:01 (0) |
Kodėl klausiu.. gan netikėtai pavyko susiorganizuoti saugojimo vietą varikliui, taigi iškart gryžo visos pradinės užmačios imti kažką kita ir neskubant tvarkyti, pakol bus ledinės būklės, o tada tiesiog persimesti sau. Kiek žiūrinėjuos skelbimus, susidaro įspūdis kad 4/5'aliai 6gen. GT ėjo su automatinėm dėžėm tiomka parašė: pirk varikli+deze ir rakink tema Įtariu jog nusipirkus man kiltų daug klausimų, nes daug ką bandyčiau daryti pats, taigi tema išsipūstų dar per šimtą lapų |
|
Edvatronas
|
2009-07-16 12:37:49 (0) |
tai jei tvirtinimai, pusasiai tinka... tai lengvai - viena ismetei, kita idejai ir viskas... aisq ecu ir pravodke geriau pasiimt, visa nuo variklio iki salono. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Fanaz | 2009-07-20 07:51:46 (0) |
Toptelėjo mintis dėl variklio.. o 7gen. varikliukai į 5gen. nė vienas neįsipaišo? Vo būtų eksperimentas.. |
|
shazo
|
2009-07-20 07:54:42 (0) |
Ir kam to reikia? O galbūt nuo kokio nors EVO ar Imprezos tiktų variklis? Jis juk dar geresnis.. |
| Fanaz | 2009-07-20 08:03:51 (0) |
| Fanaz | 2009-08-14 09:00:49 (0) |
Iškilo klausimas apie sankabos (ne-)veikimo principą. Kaip suprantu veikimo principas paprastas - du tarpusavyje prispaudžiami besisukantys diskai. Kas vyksta jiems susidėvėjus, t.y. kodėl sankaba ima "slysti"? Mane kiek stebina, kad pas mane sankaba "sukimba" prie pat pedalo galo, t.y. vos ne iškart imant atleidinėti nuo pilnai nuspausto pedalo, bet sankaba beviltiškai "dega" agresyviau spustelėjus akseleratorių pirmu bėgiu, kartais net antru pavyksta "prasukti". Startuodamas nuo 2000+RPM rizikuoju net nepajudėti iš vietos. Kodėl taip gali būti, t.y. kas vyksta mechaniškai ir kaip turėtų būti? |
| sonic | 2009-08-14 09:20:52 (0) |
ten lyg ir yra kazkokie frikciniai sluoksniai ant sparnu,tai vat jiems susidevejus ir slysta(del ko slysta - ar del kontakto metalas/metalas,ar del nepakankamo prispaudimo tai nezinau).o del staigaus sukabinimo tai as manau kad kalta "ismynimo" sistema - pas mane irgi jautroka sankaba,tai galvoju kad arba sakute,arba guolis... dvilitrine sirdis |
|
Edvatronas
|
2009-08-14 09:32:03 (0) |
frikcine medziaga nusidevi ir nebera pakankamo prispaudimo, del to tie diskai ir praslysta, ilgainiui vis daugiau ir daugiau... reikia keisti sankaba... Aisq gali buti, kad diskatorius "pavarges" ir nebeprispaudzia reikiama jega... bet retai taip buna. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Iver | 2009-08-14 09:32:51 (0) |
Pas mane sankaba irgi pradeda "kabinti" vos atleidus koją. Ne su dyzeliais važinėjam visgi |
| Fanaz | 2009-08-14 10:36:49 (0) |
Supratau, dėkingas už paaiškinimą. |
