Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    Fanaz 2009-07-16 12:29:01 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Kodėl klausiu.. gan netikėtai pavyko susiorganizuoti saugojimo vietą varikliui, taigi iškart gryžo visos pradinės užmačios imti kažką kita ir neskubant tvarkyti, pakol bus ledinės būklės, o tada tiesiog persimesti sau. Kiek žiūrinėjuos skelbimus, susidaro įspūdis kad 4/5'aliai 6gen. GT ėjo su automatinėm dėžėm :( ne


    tiomka parašė:
    pirk varikli+deze ir rakink tema :D

    Įtariu jog nusipirkus man kiltų daug klausimų, nes daug ką bandyčiau daryti pats, taigi tema išsipūstų dar per šimtą lapų :)
    Edvatronas Klubo narys 2009-07-16 12:37:49 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    tai jei tvirtinimai, pusasiai tinka... tai lengvai - viena ismetei, kita idejai ir viskas... aisq ecu ir pravodke geriau pasiimt, visa nuo variklio iki salono.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2009-07-20 07:51:46 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Toptelėjo mintis dėl variklio.. o 7gen. varikliukai į 5gen. nė vienas neįsipaišo? :)
    Vo būtų eksperimentas..
    shazo Moderatorius 2009-07-20 07:54:42 (0)  
    Piktas moRderatorius >) Vilnius Žinučių forume: 1220
    Ir kam to reikia? O galbūt nuo kokio nors EVO ar Imprezos tiktų variklis? Jis juk dar geresnis..
    Fanaz 2009-07-20 08:03:51 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Radau įdomią infoAtidaryti naujame lange apie variklių suderinamumus/swap'inimus. Skaityti "Engine Choices" dalį :)
    Fanaz 2009-08-14 09:00:49 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Iškilo klausimas apie sankabos (ne-)veikimo principą. Kaip suprantu veikimo principas paprastas - du tarpusavyje prispaudžiami besisukantys diskai. Kas vyksta jiems susidėvėjus, t.y. kodėl sankaba ima "slysti"? Mane kiek stebina, kad pas mane sankaba "sukimba" prie pat pedalo galo, t.y. vos ne iškart imant atleidinėti nuo pilnai nuspausto pedalo, bet sankaba beviltiškai "dega" agresyviau spustelėjus akseleratorių pirmu bėgiu, kartais net antru pavyksta "prasukti". Startuodamas nuo 2000+RPM rizikuoju net nepajudėti iš vietos.
    Kodėl taip gali būti, t.y. kas vyksta mechaniškai ir kaip turėtų būti? :)
    sonic 2009-08-14 09:20:52 (0)  
    Celica Vilnius Žinučių forume: 1609
    ten lyg ir yra kazkokie frikciniai sluoksniai ant sparnu,tai vat jiems susidevejus ir slysta(del ko slysta - ar del kontakto metalas/metalas,ar del nepakankamo prispaudimo tai nezinau).o del staigaus sukabinimo tai as manau kad kalta "ismynimo" sistema - pas mane irgi jautroka sankaba,tai galvoju kad arba sakute,arba guolis...
    dvilitrine sirdis
    Edvatronas Klubo narys 2009-08-14 09:32:03 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    frikcine medziaga nusidevi ir nebera pakankamo prispaudimo, del to tie diskai ir praslysta, ilgainiui vis daugiau ir daugiau... reikia keisti sankaba...
    Aisq gali buti, kad diskatorius "pavarges" ir nebeprispaudzia reikiama jega... bet retai taip buna.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Iver 2009-08-14 09:32:51 (0)  
    Vilnius Žinučių forume: 757
    Pas mane sankaba irgi pradeda "kabinti" vos atleidus koją. Ne su dyzeliais važinėjam visgi ;)
    Fanaz 2009-08-14 10:36:49 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Supratau, dėkingas už paaiškinimą. :)