Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    sonic 2009-11-05 14:28:56 (0)  
    Celica Vilnius Žinučių forume: 1609
    geriau pranesk kaip dirbs po menesio,nes dabar visvien visa sistema isjudinsi,tai greiciausiai problema isnyks(nepriklausomai ar darbinis,ar pagrindinis blogas).
    dvilitrine sirdis
    Fanaz 2009-11-06 20:22:55 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Kaip įprasta, ir senai tapę visiškai normalu, vieną išspręstą bėdą netrukus pakeičia kita. Laukti teko net dešimtį minučių. Pakeitus darbinio sankabos cilindriuko gumytes problema išsisprendė, ar ilgam nežinau, ar bėda buvo tik čia irgi nežinau ir net abejoju. Na bet gryžtam prie smagiosios dalies. Pravažiavus apie porą kilometrų ir sustojus prie šviesoforo ėmė šokinėti apsukos. Ne tai kad šokinėti, o tiesiog siautėti. Atsitiktinėm bangom, nuo 600 iki 2200 RPM ir nuolat. Tas pats vyko ir važiuojant (laikant pedalą vienoje padėtyje). Na ir žinoma klausimas - kur ieškot sliekų šį kartą? Kuro siurblys, kuro filtras, oro paėmimo sklendė (šitą kątik namie išvaliau, ryt dėsiu), davikliai ar kitos priežastys? Paporinkit :)
    RRRobis 2009-11-06 20:29:02 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius&Klaipeda Žinučių forume: 119
    Fanaz parašė:
    Kaip įprasta, ir senai tapę visiškai normalu, vieną išspręstą bėdą netrukus pakeičia kita. Laukti teko net dešimtį minučių. Pakeitus darbinio sankabos cilindriuko gumytes problema išsisprendė, ar ilgam nežinau, ar bėda buvo tik čia irgi nežinau ir net abejoju. Na bet gryžtam prie smagiosios dalies. Pravažiavus apie porą kilometrų ir sustojus prie šviesoforo ėmė šokinėti apsukos. Ne tai kad šokinėti, o tiesiog siautėti. Atsitiktinėm bangom, nuo 600 iki 2200 RPM ir nuolat. Tas pats vyko ir važiuojant (laikant pedalą vienoje padėtyje). Na ir žinoma klausimas - kur ieškot sliekų šį kartą? Kuro siurblys, kuro filtras, oro paėmimo sklendė (šitą kątik namie išvaliau, ryt dėsiu), davikliai ar kitos priežastys? Paporinkit :)


    nieko ypatingo valyk MAFa:)
    Fanaz 2009-11-08 10:32:56 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Nusirinkau visą oro paėmimo sklendę/kolektorių, išvaliau, visas žarnas į jį ateinančias naujas sudėjau, nuėmiau bambalį su anglim (kur bendzino garams absorbuoti kaip suprantu), po juo žarna buvo trūkusi, ir aną pakeičiau. Kadangi viską nurinkęs, norėjau ir kuro filtrą pasikeist. Viršutinį varžtą šiaip netaip atsukau, o apatinio niekaip. Du žmonės sukom ir niekaip.

    Gal kas apsiimtų padėti už litus ir alų? Mašina nepajudinama šiuo metu, stovi Pilaitės raj., Vilniuje. Gal įrankių gudresnių reik, ar kažkaip kitaip daryt? Bandėm sukt paprastais raktais :(
    sonic 2009-11-08 11:23:09 (0)  
    Celica Vilnius Žinučių forume: 1609
    o tai gal pabandyk supurkst kuo nors?PVZ.: WD40 ;)
    dvilitrine sirdis
    Fanaz 2009-11-08 11:27:27 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Purškėm WD'ške, sukom dviese, skirtingom kryptim, ko mes ten tik nedarėm :(
    Gal ten kokio įmantraus instrumento reikia kuro filtram atsukinėt?
    PylX Klubo narysModeratorius 2009-11-08 11:34:28 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849
    Neklaidink zmogaus, nes gti neturi maf`o (kai nezinai 99% geriau patylet nei dalint klaidinancius patarimus)

    o dle atsukimo tai kad nebuvo didesniu problemu kai kazkada keiciau... matyt uzpuvo :)

    RRRobis parašė:
    Fanaz parašė:
    Kaip įprasta, ir senai tapę visiškai normalu, vieną išspręstą bėdą netrukus pakeičia kita. Laukti teko net dešimtį minučių. Pakeitus darbinio sankabos cilindriuko gumytes problema išsisprendė, ar ilgam nežinau, ar bėda buvo tik čia irgi nežinau ir net abejoju. Na bet gryžtam prie smagiosios dalies. Pravažiavus apie porą kilometrų ir sustojus prie šviesoforo ėmė šokinėti apsukos. Ne tai kad šokinėti, o tiesiog siautėti. Atsitiktinėm bangom, nuo 600 iki 2200 RPM ir nuolat. Tas pats vyko ir važiuojant (laikant pedalą vienoje padėtyje). Na ir žinoma klausimas - kur ieškot sliekų šį kartą? Kuro siurblys, kuro filtras, oro paėmimo sklendė (šitą kątik namie išvaliau, ryt dėsiu), davikliai ar kitos priežastys? Paporinkit :)


    nieko ypatingo valyk MAFa:)
    >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars:)
    >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1
    Fanaz 2009-11-08 13:39:08 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Bandžiau kaip pasiūlyta čiaAtidaryti naujame lange. Nepavyko. Vėlgi, bandėm dviese. Dviejų žmonių jėgos neužtenka. Ką galite pasiūlyti? :(
    shazo Moderatorius 2009-11-08 13:42:54 (0)  
    Piktas moRderatorius >) Vilnius Žinučių forume: 1220
    Teoriškai jei naudosi ilgesnę rakto rankeną, tai reikės mažiau jėgos..
    Fanaz 2009-11-08 13:49:54 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Vietos ten yra tiek, kad telpa tik ganėtinai trumpas raktas. Nėra kaip ilginti. Nuardyti irgi jau viską nuardžiau aplink kiek įmanoma. Visi paprasti metodai bei įrankiai jau išbandyti.