Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| TechniX | 2009-11-08 14:54:50 (0) |
Teorija: kaitinamas kunas pleciasi.. as launoj taip ne viena karta mirusius varztus atsukinejau,.. yra tokios rankines dujines.. su tokia arba dar ko pakaitink padauzyk biski ir tada atsukinek.. |
| Fanaz | 2009-11-08 15:09:10 (0) |
Kuro filtro veržlę, tarp vamzdelio ir filtro, kai filtras pilnas bendzino, o nuleisti neįmanoma? Čia arba savižudybė, arba padegimas |
| InterGuru | 2009-11-08 15:12:58 (0) |
na pas mane irgi prikirmyjes buvo, tai iremiau rakta ir po to pati filtra sukau. taip ir atsisuko nes su dviem raktais kazkaip nepadejo. |
| Fanaz | 2009-11-08 15:14:55 (0) |
O sukai už apatinės ar viršutinės filtro dalies? Apačioje bjaurokas priėjimas filtrą sukti, o viršuje jeigu bandyt sukt, įtariu filtras susilankstytų visas. Ar klystu? |
| InterGuru | 2009-11-08 15:21:29 (0) |
na pas mane virsutine slangute lengvai atsisuko o aparine niekaip, tai bandziau ir apacioi su dviem raktais ir virsui ir apacioi o galiausiai atsisuko kai su pacia ranka suemes sukau, bet atsargiai kad nesuvarytum apatines kuro metalines slangeles.bet manau gali drasiai ta filtra sukti ir virsui uzhdejes gi vistiek nauja desi |
| Fanaz | 2009-11-08 16:07:52 (0) |
Na bandysiu šitaip.. Man tokis teorinis klausimas pasistojo: kokia yra ideali į degimo kamerą patenkančio oro temperatūra? Iš vienos pusės šaltas oras tankesnis, tad turėtų duoti maksimalią galią prie dugninės tapkės. Bet gi šaltam varikliui dirbant padarytas išmetamųjų dujų padavimas atgal į oro sistemą, kad oras būtų.. šiltesnis. Tai kur ta riba? |
| sonic | 2009-11-08 17:19:01 (0) |
"šaltam varikliui dirbant padarytas išmetamųjų dujų padavimas atgal į oro sistemą" cia kur sitas daiktas yra? sudominai...o siaip manyciau riba yra kai pasiles iki darbines temperaturos variklis siurbia salta ora.bent man jausdavosi -25 ar -5 kai is ryto vaziuodavau i darbadvilitrine sirdis |
|
PylX
|
2009-11-08 17:19:12 (0) |
Ne del siltumo oro tai padaryta o del ekologijos... variklio susilimo ir t.t. Geriauisa temperatura yra kuo zemesne nes tada oras tankesnis ir turi didesni galinguma... tuo paciu sunaudoji daugiau kuro... todel visoki TB pasildymai, EGR ir t.t galingumo atzvilgiu kad ir nezymiai bet SUX todel visi rimtesni "sportininkai" meta juos lauk >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Fanaz | 2009-11-08 17:48:00 (0) |
sonic, kaltas, sumaišiau dvi sistemas, oro pašildymo bei EGR. Apie EGR principus plačiau gali paskaityti čia .Pylx'ai, Ar tikrai vien tik dėl ekologijos? Jeigu gali, papasakok plačiau (kad ir privačiai), ieškau infos apie šituos dalykus, galvoju kaip optimizuoti jų darbą. O dabar trumpai: ---------------- EGR - Gal įstatyti mechaninę on/off sklendę ant jo? EGR (Exhaust Gas Recirculation) is typically not employed at high loads because it would reduce peak power output. This is because it reduces the intake charge density. EGR is also omitted at idle (low-speed, zero load) because it would cause unstable combustion, resulting in rough idle. EVAP - ar teisingai suprantu principą? Skystas kuras eina į filtrą, ten į degimo kamerą. Išgaravęs kuras kuro bake keliauja į anglies bambalį, o paskui prie tam tikrų aplinkybių (kokių?) irgi patenka į degimo kamerą. Fuel droplets vaporize as they receive heat by mixing with the hot gases in the combustion chamber. Heat (energy) can also be received by radiation from any hot refractory wall of the combustion chamber. Pašildymas - ar būtent sušilus antifryzui yra uždaroma juo šildomo oro sklendė? Šito matomai liesti nereikia, mechanizmas gana gudrus. |
|
shazo
|
2009-11-08 19:34:45 (0) |
O koks tikslas čia tavo šito būrimo su EGR? O_o |

sudominai...o siaip manyciau riba yra kai pasiles iki darbines temperaturos variklis siurbia salta ora.bent man jausdavosi -25 ar -5 kai is ryto vaziuodavau i darba