Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Reikia patarimo dėl kėbulo remonto

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: An4rk1

    An4rk1 2013-10-16 16:23:02 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 2
    Sveiki, turiu 91m celica gt,ir turiu gan rimtų problemų dėl kėbulo skylių bei rūdžių.

    Visi mano slenksčiai supuvę ir sulankstyti keliant mašiną plius bandžiau šian pašveist arkas ir pamačiau kad ten jų beveik nėra tik kažkas jau kažkokias slaptas machinacijas su stiklo pluoštu pridirbo. Tai vat man įdomu kiek galėtų kainuoti slenksčių, poslenksčių, bei arkų pervirinimas. Gal kas žino kur vilniuje kur pigiai tai daro ar gal jau į metalo laužą ją mest? :D

    taippogi bekeisdamas ratus nulaužiau 2 iš 5 varžtų nuo galinio rato (laikosi ant trijų) tai čia rimta problema ar galima kaip man siūlė išgręžt ir naujus varžtus įsukt?

    Va pora fotkių nors nelabai matos nes su senu šūdaIPhonu fotkinta.

    Atidaryti naujame lange

    Atidaryti naujame lange

    Atidaryti naujame lange

    Atidaryti naujame lange

    Taip pogi prie to pačio, kiek kainuotų pasikeisti vairo kolonelę, kiek mačiau forume tai kad tinka ant 2l celikos kolonėlė nuo 1.6sti? kiek mačiau ten priejimas nekažką. gal kas iš jūsų yra keitęs ir žino ar didelis vargas?
    Gintaras 2013-10-16 19:19:41 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Kaunas Žinučių forume: 98
    Manau,kad viską sudėjus kainuos tiek,kad už tuos pinigus išeis geresnės būklės 5 gen.
    Povilas 2013-10-16 21:45:34 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    Prie vairo koloneles priet pas celica gana didelis vargas. Del varztu tai issiardai ir iskali senas spilkas ir vietoj ju sukali naujas, nieko grezt nereikia. Su kebulo virinimais irgi ilgam nebus 2-3 metai ir tos vietos vel pradeda labai sparciai rudyt, nes mazai meistru po virinimo tinkamai sutvarko visas siules. Gal geriau vertetu tada nusipirkt kokia celcia tvarkingu kebulu ir tarkim uzkalusiu varikliu ir jei taviskis dar geros bukles ji persidet.
    Sheikhas Klubo narys 2013-10-17 07:49:24 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    kam taip žiauriai ratus veržt, kad špilkos trūkinėja? Iškali ir sukiši naujas arba iš šroto.
    Kėbulą remontuot nėra prasmės, ne tas automobilis, kad būtų verta investuot. Elementariai patvarkai, kad ir stiklo audiniu ar pan ir uždažai. Aišku ant baltos spalvos labai greit viskas išlenda, bet yra kaip yra. Pereini aerozoliu ir ok ;)
    An4rk1 2013-10-17 08:24:28 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 2
    na variklis tai sakė, kad tikrai geras, nes 13 kompresija ir prabegęs 200k
    Varžtus tai ne prisukinėjau o atsukinėjau, buvo ratai taip prikepę, kad su kuju reikėjo kalt nuimant :D
    tai taip suprantu kad neapsimoka nieko virint tiesiog ispjauti arkas ir perdaryt jas su stiklo pluoštu, na bet slenksčius tai vistiek kažkaip sutvarkyt reikia, gi žiemos sezonas artėja o aš labai abejoju ar dar kartą mašina pasikels nenukritus ant kojos :D
    Sheikhas Klubo narys 2013-10-17 10:58:25 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    pasistenk donkrtą kišt ne po slenksčiu o po šake, skersine trauke ar pan. Aš savo kilnoju visą priekį hitraulinį domkratą pakišęs po centriniu balkiu, galą - po galiniu tiltu, nesiterlioju kilnodamas po vieną kampą :)