Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    TechniX celica

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: TechniX

    TechniX 2010-04-01 11:29:26 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    oho.. su tom saibom, tai.. kuo jos ypatingos, tos saibos.. negalima kazko panasaus ten ikist? :) ta prasme saibas, bet ne is parduotuves

    galvojau pasisuka ten kaip nors.. nera noro man tvarkyt kazkaip ja pradet vel..
    bet del tos blogos kompresijos man sunkiau kyla apsukos 5-7k ? :E

    ismeciau von ta lempute, nukirpau laidus ir keturis diodus sulitavau viena paskui kita..ten jie ~3,5v*4=14v jokiu varzu nieko... :) svarbu + su - nesumaisyt.. nieks nesudegs, bet ir nedegs :)
    Edvatronas Klubo narys 2010-04-01 11:42:15 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Gal ir niekuom neypatingos, bet nemanau, kad bilekas tiks, ten juk grudintas metalas.
    Atitinkamas diametras, storis, kas 0.05 mm...
    Siaip tu pirma pasimatuok tarpelius, gal geri ten tie tarpeliai pas tave.... o kompresija ne vien del nesureguliuotu voztuvu gali but... gali ziedai, patys voztuvai apdege - nesandarus ir t.t.

    TechniX parašė:
    oho.. su tom saibom, tai.. kuo jos ypatingos, tos saibos.. negalima kazko panasaus ten ikist? :) ta prasme saibas, bet ne is parduotuves

    galvojau pasisuka ten kaip nors.. nera noro man tvarkyt kazkaip ja pradet vel..
    bet del tos blogos kompresijos man sunkiau kyla apsukos 5-7k ? :E

    ismeciau von ta lempute, nukirpau laidus ir keturis diodus sulitavau viena paskui kita..ten jie ~3,5v*4=14v jokiu varzu nieko... :) svarbu + su - nesumaisyt.. nieks nesudegs, bet ir nedegs :)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    TechniX 2010-04-01 17:09:47 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    jo.. snd pasnekejau su vienu zmogum, tai gausis,kaip kapitalinis... nieko nedarysiu as, bent kolkas, o vezt kam remontuot-nera lesu.. kiek zinau, varikliu remontas- brangus darbas.. kas blogai del tokios kompresijos?
    Firestart 2010-04-01 17:11:30 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Taip, saibos kainuoja daug, nes mazai kam reikia, o kisti beleko tikrai nekisi, ypac sau :) nes ta saiba susiplos belekokia ikista, ten karstis gi buna didelis ir salygos truputi pragariskos, todel saiba dedasi kieto metalo ir grudinta. Jei nenusimanai geriau pats nagu nekisk, siaip zmones is galvu perrinkimo ir voztuvu reguliavimo duona valgo, dauguma servisu ir meistru net neuzsiema galvu tvarkymu, veza kas padaro. O siaip as pats jau kisau ten nagus, tai ka.. velenelius isemiau, o kaip isimt tuos "mygtukus" kuriuos spaudo veleneliai tai ir neradau, ten turi but spyruokle viduj ir jie ant iverzimo visi pakile.. gal reik specialaus rakto ar dar ko..

    TechniX parašė:
    oho.. su tom saibom, tai.. kuo jos ypatingos, tos saibos.. negalima kazko panasaus ten ikist? :) ta prasme saibas, bet ne is parduotuves

    galvojau pasisuka ten kaip nors.. nera noro man tvarkyt kazkaip ja pradet vel..
    bet del tos blogos kompresijos man sunkiau kyla apsukos 5-7k ? :E

    ismeciau von ta lempute, nukirpau laidus ir keturis diodus sulitavau viena paskui kita..ten jie ~3,5v*4=14v jokiu varzu nieko... :) svarbu + su - nesumaisyt.. nieks nesudegs, bet ir nedegs :)
    Edvatronas Klubo narys 2010-04-01 19:02:20 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    nieko ten nereik, net veleneliu nuimt nereik, pakisi atitinkamo dydzio - atsuktuva ir issiima tos saibos, bet sakau, pradziai - pasimatuok tarpelius - gal viskas ok. Kuom aisq abejoju.... bet nu gal reiks 2-3 saibu tai ka - cia dideli pinigai ar ka?
    Ir nelygink cia voztuvu reguliavimu su kapitalke - du skirtingi dalykai, tiek darbu prasme, tiek finansine, tiek technine.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    TechniX 2010-04-01 19:59:56 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    tuos tarpelius pasimatuot su tokiu kur zvakem matuot ane? :) kokia to nauda bus? hantelis tik nesijuok Edvatronai.. as nestudijuoju tokio dalyko ir tai tik laisvalaikis(gal ir liga patapo)
    giedrius84mr 2010-04-01 20:02:30 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) vilnius Žinučių forume: 242
    as tai 300 sumokejau uz sureguliavima ir saibas.reikejo reguliuot visus, isskyrus viena. bet ir tas jau buvo prie pabaigos. savo uzpakaliu,po sureguliavimo, jokiu pasikeitimu nepajutau.
    audio aparaturos remontas. vilnius. 860209028
    superku neveikiancia automobiline audio aparatura 860209028
    Edvatronas Klubo narys 2010-04-02 06:03:36 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Na panasiai jei ploksteles (nes zvakem ivairiu buna) tik zvakem tarpai 1.1 mm arba 0.9 mm o voztuvu, isiurbimo 0.15-0.25 mm, ismetimo 0.2-0.3 mm. Taip, kad skirtingo storio ploksteliu reikia (siaip komplekte ju daug visokiu dydziu buna).
    Kokia nauda? Tai zinosi ar tau reikia kazka keisti ar ne. Jei viskas normos ribose - vadinas nieko daryt nereikia, o gal rasi kelis voztuvus, kuriems nupirksi po reikiama saiba pasikeisi ir viskas.

    TechniX parašė:
    tuos tarpelius pasimatuot su tokiu kur zvakem matuot ane? :) kokia to nauda bus? hantelis tik nesijuok Edvatronai.. as nestudijuoju tokio dalyko ir tai tik laisvalaikis(gal ir liga patapo)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Edvatronas Klubo narys 2010-04-02 06:04:35 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Arba "geri" dedes apgavo, nieko nedare ir isimete babkes i kisene...

    Nes man po voztuvu slifavimo, reikejo 9 berods saibu, fanaz reguliavo reikejo 3 berods.

    giedriukas24 parašė:
    as tai 300 sumokejau uz sureguliavima ir saibas.reikejo reguliuot visus, isskyrus viena. bet ir tas jau buvo prie pabaigos. savo uzpakaliu,po sureguliavimo, jokiu pasikeitimu nepajutau.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    TechniX 2010-04-07 18:11:28 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    kagi, nebuvo man laiko list prie variklio arba uzsiimt garso izoliacija :) velykos ir naujos bedos... su ta spilka buvo labai smagu :D isardziau per daug, vos granatos neisemiau ir pan.. tad uztrukau visa vakara, kita diena nuveziau likucius, kad tokia pat duotu ir grizes pamaciau masina nukritusia, bet ten dankratas sugybaves buvo, svarbu nieks nesuluzo, galiausiai viska uzdejau.. like varztai atrode normaliai.. uzdejau rata ir uzverzinedamas sulauziau kita spilka :) bet antra karta uztrukau 15min :) nuvariau pas svarcika,kad sutvarkytu duslintuvo apsauga(barskejo) ir nepritvirtinau duju varzto prie minuso, tada vaziavau pas dujininka, kad jis prisuktu :D :D :D nesekmingos dienos man.. :) beje, sankaba nuorinau ir pripyliau skyscio.. dar krebzdet/cypt labai rpadejo tai patraukiau gumyte kuri prie nuorinimo, papurskiau wd40, patepiau tepalu ir uzdejau.. masiniukas vaziuoja jau be jokiu pasaliniu garsu.. :)