Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Trukčiuojantis važiavimas, nėra traukos.
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: mahelad
| mahelad | 2008-04-07 07:29:21 (0) |
| vilnius Žinučių forume: 26 | Sveiki gerbiamieji! Jūsų forume yra kalbėta panašios tėmom, tačiau visiško simptomų atitikimo su mano problėma neradau. Nepikit gebiami Moderiai, sukuriau naują tėmą. Atsitiko problema. Važiavau į VLN ir staiga be jokiu perspėjimo požimių mašina pradėjo keistai elgtis. Migi akselėratorių, mašina pradeda trukčiuoti. Kuo daugiau migi, tuo daugiau trukčiuoja. Jokių "kalimo" ar "mušimo" garsų nesigirdi. Aksčiau variklis gražiausiau siurbė ora "Pšššššššššššš", kai duodi jam apkrovą, dabar gi migi akseleratorių, o ji pš pš pš pš Pirma minis buvo, kuro filtras, tačiau degalų sunaudojimas net padidėjo. Bet baisiausia simpromas yra didelė išmetimo dujų temperatūra ir labai užkaitusi išmetimo sistema po dugnu, kai sustoji, girdisi kaip ataušta mėtalas ir yra nežimus svilančios gumos kvapas. Variklio temperatūra normoje, tepelų slėgis ir lygis irgi. Iš po kapoto jokių keistu garsų, kvapų ir jo labiau dumų nėra. Važiuojant vos pamigus gazą, variklis dirba beveik pe priekaištų(na nelabai lygiai, bet ir be jokių trukčiojimų).Jei ne išmėtimo sistemos temperatūra, pasakyčiau kad kuro siurbilys, filtras, forsunkos ar pan. Tačia dėl temperatųros, galiu spėti, kad neveikia vienas ar daugiau cilindrų, nesudeges mišinis keliauja į katalizatorių, kur ir sudeginamas. Riedant pirmu bėgių ir sukant vairą(pradeda veikti vairo stiprintuvas) žymiai krenta apsukos. Pirmai važiavau per lietų, tepalai keisti prieš šimtą kilų. Tepalai nepabalę, ELF sintetiniai. Jei būtu lietus kaltas, pagal idėja viskas kelionės išdžiutu. Taip beveik be gazo teko pravažiuoti 80km. Ech gaila man savo gražuolės GTI Labiausiai nuogastauju, kad ko svarbaus nesugadinčiau. Padėkit plees! Duok kvailiui kelia, nes jo stulpas arciau uz tavo. |
| linasser | 2008-04-07 07:59:45 (0) |
Pramušė dangtelio tarpinę-bėga tepalas ir dėl to jauti svylančios gumos kvapą, o variklis nedirba kai duodi apkrovos dėl pramuštų žvakių ir laidų. Turbūt žinai-žvakės laiko 20 t. km, laidai 150t. km 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
|
Sheikhas
|
2008-04-07 08:09:20 (0) |
man panasu i kuro siurblio problemas arba per velyvas degimas. Kai truksta kuro, misinys lieseja, gali prisishaukti detonacija Kai velyvas degimas, dalis kuro sudega ismetimo vamzdyje, is ten ir temperatura... |
| mahelad | 2008-04-07 08:21:15 (0) |
| vilnius Žinučių forume: 26 | Bet kodėl viskas taip staiga? Ar čia buvo dėtonačija?!!!! Ar taip važiuodamas apie 1.5 valandos nepapyliau variklio!!! Aišku stengiausi kuo mažiau gazo doti. Duok kvailiui kelia, nes jo stulpas arciau uz tavo. |
| mahelad | 2008-04-07 09:47:43 (0) |
| vilnius Žinučių forume: 26 | Gal čia deguonės daviklio problema? Daviklis pasipila, didėja kuro padavimas. Riebesnis mišinys, blogiau dega. Dalis sudega išmetimos sistemoje. Ar buna tokie trukčiuojimai, kai nustoja veikti vienas cilindras (PVZ žvakei amen)? Duok kvailiui kelia, nes jo stulpas arciau uz tavo. |
| mahelad | 2008-04-08 06:13:42 (0) |
| vilnius Žinučių forume: 26 | Vakar isemiau zvakes. Viena zvake uzsinesusi(na aisku sis kausas neveike) taciau bjauriausia, kad uzsineshusios zvakes iskroviklio kotaktas(pasaga) uzlenktas ir liecia kita kontakta(pipsika). Ar cia gali buti problemos su varikliu. Tarkim alkuninis velenas susidevejas ir siek tiek padidejo stumoklio eiga? Jokiu keistu garsu nebuvo. Bet keista, kodel zvake susilenke, po to kai pakeiciau tepalus? As pats dar tepalu nekeiciau(masina neseniai pirkta), gal buvo daktaras ipiltas? Duok kvailiui kelia, nes jo stulpas arciau uz tavo. |
|
Sheikhas
|
2008-04-08 06:31:22 (0) |
neseniai pirkta, velniai zino kokiu makaronu gali buti pridaryta. Geriausia butu pradeti nuo elementarios diagnostikos, patikrinti kompresija ir degimo kampo nustatyma. Pradziai pasikeisk bent jau ta zvake... tas cilindras turetu nedirbti, jeigu ten nera tarpelio. |
| linasser | 2008-04-08 07:33:10 (0) |
Turėtum žinoti, kad žvakių yra įvairių ilgių-pradžiai susirask tavo varikliui tinkamas žvakes 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| mahelad | 2008-04-08 09:09:19 (0) |
| vilnius Žinučių forume: 26 | Aciu uz meginima padeti! Zvake Denso PK20R8. Vokiskoj knigotei kaip tik tokios zvakes ir buvo nuroditos. Kitos zvakes irgi tos pacios. Ar gali zvake nuo perkaitimo susilenkti? Duok kvailiui kelia, nes jo stulpas arciau uz tavo. |
|
zhigan_limon
|
2008-05-30 14:06:14 (0) |
bet tu ilgai zudej ta varikli Top of the range JDM Toyota MR2 Turbo 96 JDM Toyota Soarer 92 Mercedes S320 CDI 2004 |

Pirma minis buvo, kuro filtras, tačiau degalų sunaudojimas net padidėjo. Bet baisiausia simpromas yra didelė išmetimo dujų temperatūra ir labai užkaitusi išmetimo sistema po dugnu, kai sustoji, girdisi kaip ataušta mėtalas ir yra nežimus svilančios gumos kvapas. Variklio temperatūra normoje, tepelų slėgis ir lygis irgi. Iš po kapoto jokių keistu garsų, kvapų ir jo labiau dumų nėra. Važiuojant vos pamigus gazą, variklis dirba beveik pe priekaištų(na nelabai lygiai, bet ir be jokių trukčiojimų).