Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    celicos 2.0 gti 115kw trauka

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: rastamanas

    linasser 2008-10-16 09:45:57 (0)  
    Carina Kaunas Žinučių forume: 735
    Nemanau, kad kompai taikytųsi prie vairavimo stiliaus, na nebent paskutinių 3 metų automobilių. O sukti iki redlaino irgi nematau bėdos, pats su dujom buvau užsukęs kiek tik skalė rodo, nes su dujom ribotuvas neveikia, o ir taip kartą per mėnesį sukteliu, kad kerpės neaugtų. Pažystamas kasdieną autostrada vaikydavo ant 180 tokią pačią cariną ir dar su dujom Vokietijoj.
    7a-fe lean burn (dujos)
    skype: serutkev
    Domsy 2008-10-16 09:59:18 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    5 kartos ECU self learning yra.

    Todel nuresetinus kuri laika galit jausti skirtuma dinamikoje. Dazniausiai i geraja puse.
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    eddie_gt4 2008-10-16 10:03:13 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    Edvatronas raše:
    eddie_gt4 raše:
    Julius raše:
    (...) Kaip tik jei pastoviai vazinesi 2000-3000rpmm ribose prikerpes :D tau tas variklis ir is tikruju nieko nebetrauks (...)

    tas tikrai tiesa taip
    siuolaikiniai ECU ilgainiui prisitaiko prie vairavimo stiliaus, todel kartais BUTINA pavaikyt masina :D

    Na nemanau, kad ST185 kompas toks...

    aisku, ST185 nera kazkosk super-duper pradvinutas, bet ukiskai kalbant ST185 ECU turi 2 rezimus: idle + light load - ECU vadovaujasi O2 duomenim
    under heavy load (kitaip tariant, WOT :D ) ECU pereina i kita rezima ir vadovaujasi ECU atminty esanciais map'ais

    tai vat, kad smegenai neuzkerpetu, laisk nuo laiko masina reik pavaikyt taip :D
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo