Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
celicos 2.0 gti 115kw trauka
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: rastamanas
| linasser | 2008-10-16 09:45:57 (0) |
Nemanau, kad kompai taikytųsi prie vairavimo stiliaus, na nebent paskutinių 3 metų automobilių. O sukti iki redlaino irgi nematau bėdos, pats su dujom buvau užsukęs kiek tik skalė rodo, nes su dujom ribotuvas neveikia, o ir taip kartą per mėnesį sukteliu, kad kerpės neaugtų. Pažystamas kasdieną autostrada vaikydavo ant 180 tokią pačią cariną ir dar su dujom Vokietijoj. 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| Domsy | 2008-10-16 09:59:18 (0) |
5 kartos ECU self learning yra. Todel nuresetinus kuri laika galit jausti skirtuma dinamikoje. Dazniausiai i geraja puse. LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |
| eddie_gt4 | 2008-10-16 10:03:13 (0) |
Edvatronas raše: eddie_gt4 raše: Julius raše: (...) Kaip tik jei pastoviai vazinesi 2000-3000rpmm ribose prikerpes tau tas variklis ir is tikruju nieko nebetrauks (...) tas tikrai tiesa siuolaikiniai ECU ilgainiui prisitaiko prie vairavimo stiliaus, todel kartais BUTINA pavaikyt masina Na nemanau, kad ST185 kompas toks... aisku, ST185 nera kazkosk super-duper pradvinutas, bet ukiskai kalbant ST185 ECU turi 2 rezimus: idle + light load - ECU vadovaujasi O2 duomenim under heavy load (kitaip tariant, WOT ) ECU pereina i kita rezima ir vadovaujasi ECU atminty esanciais map'aistai vat, kad smegenai neuzkerpetu, laisk nuo laiko masina reik pavaikyt stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |

tau tas variklis ir is tikruju nieko nebetrauks (...)