Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
sugibridinau
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: vovka
PylX | 2005-11-29 18:48:59 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | jei dar nesupranti tai pas dyzelius pikas yra ~2k-3k ir paskuj krenta staigiai todel ant dyzelio pielavot virs 4rpm nera jokio tikslo pas paprasta 3sge is 5gen pikas yra ~4400 ir iki to labai neblogas del kintamos geometrijos paemimo kolektoriaus. idealiausias dalykas tai yra tolydus sukimo momentas ( teko matyt ) beveik tiese to pasekoje uzmynus pedala nuo 2000 iki 5500 tau trauka bus visada vienoda . turbininiam varikliuj ji yra ilgesne piko vietoje ( platesnes gero sukimo momento ribos) todel ri valina gerai tiek nuo tada kai turba uzpucia iki ribos . na gal supratai ka norejau pasakyt ir nerekausi. :) labai jau daznai nuraso pagrindini dalyka del nesupratimo >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
vovka | 2005-11-29 19:02:10 (0) |
celica vilnius Žinučių forume: 177 | PylX raše: na vovka jei ape variklius tokios zinios tai idomu kaip tu ji idejej :)))) sukimo momentas nedaug reiksmes ? :)))))))) sukimo momentas kaiptik ir apsprendzia trauka... ne galingumas. ir jei nors karta butum akyse mates kreive variklio ir ant galvos kazkas yra suprastum ka tau zmones nori pasakyt... ir kodel dyzelis ant zemu pasiimtu benza... pasigilink o paskuj visus itikinek kad ce sukimo momentas px :) kaip taisykle kad jei lb gera trauka prie aukstu rpm prie mazu bus prastesne ( nekalbu apie kintamos geometrijos paemimo kolektorius faziu reguliatorius ir pa.) bet manau nezinant rekt ce tai banaloka tai tvarkoi paaiskink man,reksniui,ka apspriandzia galingumas? toyota ideal samaliota |
PylX | 2005-11-29 19:27:30 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | tu supranti kad tawo variklio galios niekas nematuoja ? :) matuoja tik sukimo momenta ir is jo isskaiciuoja. as per daug apie variklius domejaus kad man tokios nesamones net pykti suteikia :)) isvystomas pagreitis bus didziausias, kai sukimo momentas bus kreivės virsuneje, nesvarbu kuria pavara vaziuosi. Sukimo momentas yra vienintelis galios parametras, kuri tu gali jausti ir paskuj sakyti tada netrauke o tada trauke. dar nesupranti ? >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
Julius | 2005-11-29 19:30:58 (0) |
Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327 | Siaip vovka jei nezinojei tai kW yra sukimo momentas padaugintas is apsuku. Pas benzina sukimo momento prie mazu apsuku nera taigi nera ir kW jei tau aiskiau su kw, o sukimo momento nesupranti, pas dyzeli prie mazu apsuku yra didelis sukimo momentas todel jo ir kw yra daugiau nei pas benza prie tokiu pat apsuku. Kylant apsukoms dideja ir sukimo momentas, taciau dar nepasiekus max kW jis pradeda kristi, nors kW dar auga del dideliu apsuku. Todel pamegink koki karta vaziuodamas su masina prie 5500rpm spausti dugna ir nuo kokiu 4400rpm ir suprasti, kad jokio skirtumo, nors prie 5500rpm daug daugiau galios ir atrodo, turetu geriau traukti, bet taip nera, nes nebera NM. Jei uksikai aiskinant tai sukimo momentas tai kaip, kad kaltum vini kuju, o kW tai mazas plaktukas, su kuriuo kali daug kartu. :D Beje su BMW 525 192Ag startuojant nuo 80kmh iki 120kmh nuo Lupo 1.4Tdi 75Ag taip ziauriai gaudavau, kad net graudu ziureti budavo, aisku veliau virs 120kmh jau pasigauni ji geru greiciu. [OO==[][]==OO] |
PylX | 2005-11-29 19:31:28 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | yra atskiri atvejai kai galima isvartinet bet as apie paty pagrinda ir kas turi but swarbu kiekvienam... nes sito nesupranta labai daug zmoniu. >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
Julius | 2005-11-29 19:35:15 (0) |
Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327 | PylX raše: yra atskiri atvejai kai galima isvartinet bet as apie paty pagrinda ir kas turi but swarbu kiekvienam... nes sito nesupranta labai daug zmoniu. Tu cia man? Siaip as ne isvartineju, o rasau tiesa taip kaip yra. [OO==[][]==OO] |
PylX | 2005-11-29 19:36:36 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | jei gerai pamenu : AG=(N·m × rpm)/7130 >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
PylX | 2005-11-29 19:38:18 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | ne tau 1nu metu parasem :) sunervino su sawo apsoliucej klaidingos nuomones pirsimu paskuj 10 -30 tuo patiki ir kitiem irodyneja o galiausej visi mano kad sukimo momentas ce seip kazkam sugalvotas :) >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
vovka | 2005-11-29 21:03:48 (0) |
celica vilnius Žinučių forume: 177 | nu ka virai stiprokas smugis tar koju....bet kas tiesa tas tiesa .tai ka teks man sutikti su jusu isdestita nuomone .o del kitu 10-30 as daug nepergivenu,kad iki tiesos prieiti reikia ir suklisti. toyota ideal samaliota |
PylX | 2005-11-29 21:34:22 (0) |
ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849 | bet faktas yra 1nas : geriau tureti didesni sukimo momenta didesniuose sukiuose nes paprasciausiai geriau isnaudot begius gali. (apie masinu tampyma nekalbu:)) >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |