Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
1.8 variklio gedimas_Keitimas i 2.0L, ar remontas to pacio?
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: Tutis
| Tutis | 2011-01-09 15:23:09 (0) |
| Kaunas Žinučių forume: 2 | Sveiki, reikia jusu visu pagalbos, nuomones ir patarimo. Pradege voztuvai, ryja tepalus, tai bus ir ziedams ragas. Pirmas klausimas, jei keitimas butu is 1.8 i 2.00 L, ar kruva reikalu? Gal kas jau yra tai dares? Det nauja 1.8 varikli? Daryti kapitalini? Dekui uz isreiksta nuomone |
| Ciunia | 2011-01-09 15:33:52 (1) |
Cituoju dėl variklio keitimo į 2.0 2006-07-16 12:14:49 dogg Ats.: 6gen variklio keitimas milZinas rase: "Vis mastau apie 6gen celica ir kyla toks klausimas, gal apsimoketu imti 1.8 varijanta su variklio defektu uz kokius 7-8k pinigu ir vietoj to dvigo deti 2.0l? Kaip manai, kiek tai galetu atsistoti? Galvoju gal variklis + kompas + pravodke is angliskos tiktu? Zodziu kaip manai apsimoketu ar ne? ir ar eitu tilpti i kokius 5-6k su variklio keitimu(dalys+darbas)?" dogg atrase: "Nu...Kaip cia pasakius, zinotum daugiau apie 6genus nekiles toks klausimas butu Pirma: ST (1.8) Mataras stovi 90' Vertikaliai, GT (2.0) mataras stovi beveik 60' kampu pavirtes link vairuotojo. Sonines pagalves variklio skiriasi, ir 1.8 celica desnes puses variklio pagalve yra visiskai ne toj vietoj kur 2.0 litru cielkos turetu but. Tai va cia pradziai - reikia perdaryti pakabinima variklio. Sekantis niuansas - 3SGE ir 7AFE yra skirtingos linijos varkliai ir ju blokai skiriasi, taip kad 1.8 dezes naudot negales, reikes 2.0 dezes. kadangi 2.0 deze yra kitokia - pusasius teks burt is 2.0 vidines granatatos + 1.8 isorine granata kad tiktu i vaziuokle. Sekantis dalykas - provodke - totalus kosmaras butu, nes nera ten labai paprasta, net tektu Re-wirint viskas, kad mataro provodke isi,lietu i saugiklynes 1.8, ir t.t. zodziu - jei pasiruoshes kankintis - tai gali bandyt Bet manau paprasciau nusipirkt tiesiog 2.0 cielka tiesiai..."Pats turėjau tokią pat problemą - buvo pradegęs išmetimo vožtuvas. Tai tvarkiausi variklį, pakeičiau visus išmetimo vožtuvus ir t.t. Dėl kito variklio, mano nuomone, neverta keisti, nes nežinia kokį paimsi, o susitvarkęs savąjį variklį tai jau tikrai žinosi, kad jis yra geras. Tokia mano nuomonė P.S. o iš kur žinai, kad pradegęs būtent vožtuvas? Kokie "simptomai"? Kaip tikrinai? |
| Tutis | 2011-02-06 19:49:53 (0) |
| Kaunas Žinučių forume: 2 | Problema isspresta, padarytas galvos kapitalinis remontyas. |
| Valdas | 2011-02-06 22:20:16 (0) |
Kokia suma gavosi ? Geriau pilvas nuo alaus, nei kupra nuo darbo ! |

Pirma: ST (1.8) Mataras stovi 90' Vertikaliai, GT (2.0) mataras stovi beveik 60' kampu pavirtes link vairuotojo. Sonines pagalves variklio skiriasi, ir 1.8 celica desnes puses variklio pagalve yra visiskai ne toj vietoj kur 2.0 litru cielkos turetu but. Tai va cia pradziai - reikia perdaryti pakabinima variklio. Sekantis niuansas - 3SGE ir 7AFE yra skirtingos linijos varkliai ir ju blokai skiriasi, taip kad 1.8 dezes naudot negales, reikes 2.0 dezes. kadangi 2.0 deze yra kitokia - pusasius teks burt is 2.0 vidines granatatos + 1.8 isorine granata kad tiktu i vaziuokle. Sekantis dalykas - provodke - totalus kosmaras butu, nes nera ten labai paprasta, net tektu Re-wirint viskas, kad mataro provodke isi,lietu i saugiklynes 1.8, ir t.t. zodziu - jei pasiruoshes kankintis - tai gali bandyt
Bet manau paprasciau nusipirkt tiesiog 2.0 cielka tiesiai..."