Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
6 gen Celica dinamika
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: markoh
|
shazo
|
2007-11-08 08:17:11 (0) |
3,14159265 == PI == Π |
| eddie_gt4 | 2007-11-08 08:18:12 (0) |
G3D45 raše: Kolega, prašome neklaidinti. 8 s buvo su 175 AG, t.y. (iki 1996 m), o 8,1 s - su 170 AG (nuo 1996 m.). kaliega, turit kazkokius irodymus? jei taip, tai prasom juos "i studija" nes mano turimi saltiniai sako ka kita, t.y. kad abi versijos turi tas pacias 8.1 s markoh raše: griztant prie temos, auto bus naudojamas ne dragams, sprintai, slalomai, greitam vaziavimui etc.. sakyciau jamk Astra GSi 16V ir nesuk sau galvos... pats galiuosi pardaves savaja, butu buves "biudzetinis kovinis projektelis" stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| apm | 2007-11-08 08:51:21 (0) |
shazo raše: 3,14159265 == PI == Π aciu shazo galejai ir visa zodi irasyt previous: b-fast. b-muscle. b-celica. previous: you used to be my ROMEO drivin' alfa romeo 156. now: colt. mitsubishi. |
| G3D45 | 2007-11-17 21:17:03 (0) |
markoh raše: griztant prie temos, auto bus naudojamas ne dragams, sprintai, slalomai, greitam vaziavimui etc.. Slalomui iškart sakau - netinkama mašina. Nesimato kūgelių taip kaip kokiam įprastam hečbeke eddie_gt4 raše: G3D45 raše: Kolega, prašome neklaidinti. 8 s buvo su 175 AG, t.y. (iki 1996 m), o 8,1 s - su 170 AG (nuo 1996 m.). kaliega, turit kazkokius irodymus? jei taip, tai prasom juos "i studija" nes mano turimi saltiniai sako ka kita, t.y. kad abi versijos turi tas pacias 8.1 s Mano patikimi šaltiniai tuomet prieštarauja jūsiškiams Ir šiaip tame logikos yra - startui reikalingi arkliai, o ne sukimo momentas. -5 AG = -0,1 s Toyota Celica GT Superstrut (ST202) (sold...) BMW 328i Sportliche Fahrwerksabstimmung (E46) |
| eddie_gt4 | 2007-11-18 11:12:32 (0) |
G3D45 raše: Mano patikimi šaltiniai tuomet prieštarauja jūsiškiams Ir šiaip tame logikos yra - startui reikalingi arkliai, o ne sukimo momentas. -5 AG = -0,1 s nesuprantu, tu rasai bile rasyt? siuo atveju kalbam apie faktus, tad gal jais ir operuokim? jei turi kazkokiu irodymu, tai prasom, pateik juos... nes as va ziuriu i originalia mk.6 Celkos brosiura ir ten juodu ant balto parasyta, kad ST202 versija su 129 kW iki 100 km/h begejasi per 8.1 s btw, lygiai tas pats rasoma ir mano turimam auto-kataloge, kurio skan'us esu imetes ir i forumo tech. info galerija stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| markas | 2007-11-18 23:35:56 (0) |
| vilnius Žinučių forume: 5 | eddie_gt4 raše: sakyciau jamk Astra GSi 16V ir nesuk sau galvos... pats galiuosi pardaves savaja, butu buves "biudzetinis kovinis projektelis" ne tavoji? http://img61.imageshack.us/img61/7289/gsi2om2.jpg |
| Zarg | 2007-11-19 05:52:38 (0) |
As tai perksites ko tu nori is auto, pagalvojau apie Preliuda 2.2 |
| Vartotojas | 2007-11-19 09:01:19 (0) |
The Generation 6 Celica. USA Models In the USA there are two engine options; a 135BHP 2.2 GT and a 105BHP ST 1.8 unit both available in Auto's or manual's, Body option were Coupe (with a boot lid), Liftback, (as UK) and a convertible Imports - JDM (Japanese domestic market) The following models are available with the models numbers listed so you can determine which model you have: SS-I Engine model = 3S.FE 0-60 = 8.5 sec. Power = 138BHP Model number on VIN for Manual-------- E-ST202-BLMGK Model number on VIN for Automatic------E-ST202-BLPGK SS-I FWS (four wheel steer) Engine model = 3S.FE 0-60 = 8.5 sec. Power = 138BHP Model number on VIN for Manual----------E-ST203-BLMVF Model number on VIN for Automatic------E-ST203-BLPGK SS-II Engine Model = 3S-GE 0-60= 7.5 Sec. Power = Manual 177.5BHP, Automatic 167.6 BHP, Model number on VIN for Manual---------E-ST202-BLMVF Model number on VIN for Automatic-----E-ST202-BLPVF SS-III Early Models: Pre 1997/1998 Model number on VIN for Manual---------E-ST202-BLMZF Model number on VIN for Automatic------E-ST202-BLPZF Later Models Engine Model = 3S-GE Beams VVTI (Variable Valve Timing Intelligent) Power = Red top 200BHP, Black top 210BHP Model Numbers on VIN ------- Unknown Check out http://www.tuning.cz/lander/beams.htm Convertible Model number on VIN for Automatic-----E-ST202C-BKPVF GT4 Engine Model = 3S-GTE Power = 255 BHP. Model number on VIN for Manual-------E-ST205-BLMVZ Check out http://www.rallycars.com/Cars/Toyota_GT4/S...lica_ST205.html UK Models 1.8 ST Engine Model = 7A-FE 0-60 = 9.9sec Top Speed = 124 mph Kerb Weight = 1170 Kgs Power = 114 BHP. Insurance Groups =1.8 ST & LTD group 12 and 1.8SR group 13 Model number on VIN = AT200R-BLMSKW 2.0 GT Engine Model = 3S-GE 0- 60 = 7.9sec Top Speed = 137 mph Kerb Weight = 1220 kgs Insurance Group = group 15 Power = 168 to 173 BHP. Model number on VIN = ST202R-BLMGFW GT4 Engine Model = 3S-GTE 0-60 = 6.3 Sec Top Speed = 152 MPH Kerb Weight = 1440 Kgs Insurance Group = group 17 Power = 239 BHP. Model number on VIN = ST205R-BLMVZW Cabriolet Engine Model = 3S-GE 0-60 = 8.5 sec Kerb Weight = 1295 Kgs. Power = 168 to 173 BHP. Insurance Group = group 16 Model number on VIN = ST202R-BKMGFW |
| linasser | 2007-11-19 09:26:06 (0) |
G3D45 raše: Ir šiaip tame logikos yra - startui reikalingi arkliai, o ne sukimo momentas. -5 AG = -0,1 s Ojojoi kolega, kokie nepatikimi jūsų šaltiniai-automobilio įsibėgėjimui reikalingi niutonmetrai, o didžiausią greitį lemia kilovatai 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| eddie_gt4 | 2007-11-19 09:33:24 (0) |
Vartotojas, idomu, is kur sie skaiciai - is oficialiu Tojotos saltiniu? beje, tikiuosi supranti, kad 0-60 mp/h ir 0-100 km/h laikai nera tapatus? stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |

galejai ir visa zodi irasyt