Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
6 gen Celica dinamika
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: markoh
| markoh | 2007-11-07 19:06:28 (0) |
| VLN Žinučių forume: 4 | sveiki, lygsiol dairausi nedidelio smagaus auto, FWD iki 100 km/h begancio maziau nei per 8s. Prisiminiau Celica 2.0 GT 129 kW. Noreciau isgirsti user'iu nuomones, ar teko kada sustot pvz. su sunny gti, astra gsi, per kiek vaziuoja 1/8 mylios stockas? 3SGE variklio potencialas galios didinumui.. |
| eddie_gt4 | 2007-11-07 19:12:05 (0) |
markoh raše: sveiki, lygsiol dairausi nedidelio smagaus auto, FWD iki 100 km/h begancio maziau nei per 8s. Prisiminiau Celica 2.0 GT 129 kW. Noreciau isgirsti user'iu nuomones, ar teko kada sustot pvz. su sunny gti, astra gsi, per kiek vaziuoja 1/8 mylios stockas? 3SGE variklio potencialas galios didinumui.. OT: cia tas pats "pagarsejes" markoh? na tas, ex-Colt GTI ir ex-S14? jei i tema: visu pirma, ST202 nera nedidelis auto, antra, 0-100 km/h (ant popieriaus) jis daro daugiau nei per 8 s (pgl. kataloga - 8.1 s ), trecia, isgaut papildomus konius is sio variklio nebus lengva (suprask nebus pigu ) stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| markoh | 2007-11-07 21:25:05 (0) |
| VLN Žinučių forume: 4 | eddie_gt4 raše: ST202 nera nedidelis auto, antra, 0-100 km/h (ant popieriaus) jis daro daugiau nei per 8 s (pgl. kataloga - 8.1 s ), trecia, isgaut papildomus konius is sio variklio nebus lengva (suprask nebus pigu )norejai pasakyt nevalit? siaip kilo ideja- arkliu kaip ir nemazai turi, islengvinus auto rezultata nebloga galima butu pasiekt imho. |
| Dogg | 2007-11-07 21:37:35 (0) |
Nepades vien lengvinimas... Is esme 3gen 3SGE - nera tas motoras kuri galima butu burt (pigia) ir kad is jo kazkas gautusi... Ir kad ir kaip tu ta celica isbliausi - vistiek nieko doro nebus... Nori kad valintu - ieskok ko nors us Turba. ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| markoh | 2007-11-07 21:51:56 (0) |
| VLN Žinučių forume: 4 | turejes atmosferika ir turbo, siai dienai noriu atmosferiko, savaitgaliams palakstymui |
| eddie_gt4 | 2007-11-07 21:55:26 (0) |
markoh raše: norejai pasakyt nevalit? siaip kilo ideja- arkliu kaip ir nemazai turi, islengvinus auto rezultata nebloga galima butu pasiekt imho. norejau pasakyt, kad jei ieskai automobilio, kuris kill'intu visokias GTI'skes nuo sfiesoforu (ir is kurio lengvai isgaunami papildomi arkliai), tai ST202 blogas pasirinkimas... ST202 stichija - greiti posukiai, o ne drages p.s. taip ir neatsakei i mano pagrindini klausima p.p.s. markoh raše: turejes atmosferika ir turbo, siai dienai noriu atmosferiko, savaitgaliams palakstymui vadinasi tas pats nu su ST202 (beveik) kill'inti turbinines Imprezas butu sunku - cia gi tau ne Colt'as GTI stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| G3D45 | 2007-11-08 05:50:55 (0) |
eddie_gt4 raše: jei i tema: visu pirma, ST202 nera nedidelis auto, antra, 0-100 km/h (ant popieriaus) jis daro daugiau nei per 8 s (pgl. kataloga - 8.1 s ), trecia, isgaut papildomus konius is sio variklio nebus lengva (suprask nebus pigu )Kolega, prašome neklaidinti. 8 s buvo su 175 AG, t.y. (iki 1996 m), o 8,1 s - su 170 AG (nuo 1996 m.). Nors kaip minėjo Edas, kad šios mašinos stichija ne dragai, o greiti posūkiai, galiu pridėti kaip buvęs šios mašinos savininkas, kad prie šviesaforo (mini draguose ), joks GTI, GT ir šiaip joks 2 litrų atmosferikas nebuvo aplenkęs. Dinamika tikrai puiki. Nes ši mašinėlė maks. sukimo momentą palaiko iki pat galo, ypač žemesnėmis pavaromis O ir sukasi varikliukas kaip britvos Vėliau aišku, pradeda trūkti sukimo momento, bet čia jau greičiai ~180-200 km/h Toyota Celica GT Superstrut (ST202) (sold...) BMW 328i Sportliche Fahrwerksabstimmung (E46) |
|
Sheikhas
|
2007-11-08 06:08:32 (0) |
Celica yra sunki, ir statyti ja ant linijos kartu su GSI/GTI skarbomkem yra ishkrypimas. Celika yra labiau klasikines GranTourism komponuotes, stabili, dinamiska, siek tiek komforto, skirtingai negu tos skarbonkes. |
| markoh | 2007-11-08 07:50:34 (0) |
| VLN Žinučių forume: 4 | eddie_gt4 raše: OT: cia tas pats "pagarsejes" markoh? eddie_gt4 raše: p.s. taip ir neatsakei i mano pagrindini klausima eddie_gt4 raše: nu su ST202 (beveik) kill'inti turbinines Imprezas butu sunku - cia gi tau ne Colt'as GTI Prie savo gausaus parasu list'o dar galetum dasirasyt prot3,14sys griztant prie temos, auto bus naudojamas ne dragams, sprintai, slalomai, greitam vaziavimui etc.. |
| apm | 2007-11-08 08:08:19 (0) |
markoh raše: prot3,14sys wtf? previous: b-fast. b-muscle. b-celica. previous: you used to be my ROMEO drivin' alfa romeo 156. now: colt. mitsubishi. |

), trecia, isgaut papildomus konius is sio variklio nebus lengva (suprask nebus pigu
) 
O ir sukasi varikliukas kaip britvos
Vėliau aišku, pradeda trūkti sukimo momento, bet čia jau greičiai ~180-200 km/h