Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Greiciu deze
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: Povilas
| Darechka | 2011-12-16 19:03:23 (2) |
Sėsk , 10 ! Ciunia parašė: O jei paklausi kas yra BOV'as tai : Blow-off (garo išleidimas). Tai slėgio nuleidimo vožtuvas montuojamas benzininiuose automobiliuose. Reikalingas apsaugoti turbokompreorių nuo momentinių smūgių bei sumažinti turbo „duobę“ pavarų perjungimo metu. Benzininio automobilio apsisukimai valdomi oro kiekiu patankančiu į variklį. Tam tikslui prieš įsiurbimo kolektorių montuojama sklendė kurią valdo akseleratoriaus pedalas. Paspaudus akseleratoriaus pedalą rotorių apsisūkimai didėja taip pat didėja ir turbokompresoriaus sudaromas slėgis. Kiekvieno turbokompresoriaus ašis su rotoriais turi masę, taigi sukantis 70000-150000 aps/min atsiranda didelė inercijos jėga. Perjungiant pavarą atleidžiamas akseleratoriaus pedalas taigi užsidaro sklendė. Turbokompresorius sukasi iš inercijos ir toliau pomuoja orą. Oro srautas sustoja, nes uždaryta sklendė, iš karto padideja slėgis slėginėje sistemoje kol turbokompreoriaus ašis sustoja. Staigiai padidėjęs slėgis tai smūgis turbokompresoriaus atraminiam guoliui. Perjungus pavarą akselartorius paspadžiamas sklenė atsidaro ir vėl reikia laukti kol turbokompresoriaus sukels slėgį sistemoje. Blow–off vožtuvas išleidžia perteklinį slėgį iš sistemos, sumažinami smūgiai į atraminį guolį taip pat turbokompresorius nepraranda apsisūkimų sumažėja „turbo duobė“. Blow-off vožtuvas uždaras (by pass) ir atviras(external). Info iš ČIA |
|
Edvatronas
|
2011-12-16 21:33:21 (0) |
ne nu i pievas vaziuojat Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Paulis | 2012-01-04 23:54:36 (0) |
Sveiki, atsitiko toks reikalas, kad numire mano greiciu deze ir po ilgu vargu rado ir idejo kita deze, taciau idejo ne celicos, o kitos toyotos deze. Esme tame, kad sake jok viskas lyg ir tvarkoje, viskas veikia, bet penktu begiu vaziuojant 100km\h laiko 3k apsuku, tai man ir neramu pasidare..Kiek prisimenu lyg ir maziau budavo su senaja deze, 3k apsuku neperdaug 1.8motorui vaziuojant 100,5begiu? Kokios pasekmes gali manes laukti? |
| b145t3r | 2012-01-04 23:56:57 (0) |
Paulis parašė: Sveiki, atsitiko toks reikalas, kad numire mano greiciu deze ir po ilgu vargu rado ir idejo kita deze, taciau idejo ne celicos, o kitos toyotos deze. Esme tame, kad sake jok viskas lyg ir tvarkoje, viskas veikia, bet penktu begiu vaziuojant 100km\h laiko 3k apsuku, tai man ir neramu pasidare..Kiek prisimenu lyg ir maziau budavo su senaja deze, 3k apsuku neperdaug 1.8motorui vaziuojant 100,5begiu? Kokios pasekmes gali manes laukti? 3k apsuku tai cia nera kazkas baisaus, o itakoti gali nebent tik kuro sanaudas. www.powerlab.cz |
| Phoenix | 2012-01-05 08:17:37 (1) |
tai kad orginaliai 1.8 celikos dezei prie 3000 rpm 105 km/h... Taip kad nesuk sau smegenu Today, Tomorow, TOYOTA |
| InterGuru | 2012-01-05 08:19:07 (1) |
nu nezinau ar cia kazkas blogo nes pas sestuke 2.0l 5 begiu 110km/h 3000aps. tai manau kaip silpnesniam ir mazesne kubatura motorui tai yra normalu |
| Gyconis | 2012-01-05 09:51:31 (0) |
nesuk galvos,nieko nenutiks. am,nuo kokios toyotos deze uzmove? Toyota Celica GT SS-II sold Toyota Celica ST sold Toyota Celica GT-four |
| Ciunia | 2012-01-05 09:56:57 (0) |
Gal nuo Carinos? |
| TRIUMF | 2012-01-05 12:13:42 (0) |
Gali but, kad tiesiog deze su kazkiek trumpesniais begiais. Siaip Mazda 323f 1.6 100km/h 3000RPM. Taip kad viskas ok. |
| Paulis | 2012-01-05 16:25:40 (0) |
Jasna, dekui uz atsakymus Dar pats nezinau, nuo ko man ten imontavo. Jei kam idomu, kai viska pats zinosiu, galesiu parasyt |
