Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Greiciu deze

    Kategorija: Celica 6 karta

    Autorius: Povilas

    Povilas 2010-10-16 15:06:02 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    Sveiki sove durna mintis i galva kad visai smagu butu tureti 6 begius savo celicoi. Taigi iskilo klausimas ar yra kokia nors greiciu deze st202 celicai kuri tiktu normaliai be perdideliu perdarinejimu ir turetu 6 begius?
    TRIUMF 2010-10-16 16:45:39 (-1)  
    ST-202 (GT 2.0) Kaunas Žinučių forume: 953
    Tu ant bumbulo nusipiesk sesta begi ir vazinek. Kam dabar del nieko kazkokia nesamone daryt pavargęs
    Povilas 2010-10-16 16:48:08 (4)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    Tai tada tu ant kokio trecio golfo uzsiklijuok uzrasa celica ir vazinek. Zodziu laukiu normlaiu atsakymu o ne nusipezejimu. Reikia nereikia jau cia mano reikalas.
    Birbirbir 2010-10-16 16:53:41 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Kaunas-Vilnius Žinučių forume: 1028
    man labai normalus atsakymas kam ishradinet dvirati + tikrai abejojiu ar yra o jei ir yra tai nemanu kad pasiteisintu gi yra dar visokiu fishkuciu ir panashiu dalyku i deze, elektrine dalis tvirtinimai pusashiai ir t.t nzn nevertas himarojaus darbas mano supratimu ir jeigu butu buves reikalas jau tai butu ishriedejus ish gamyklos su tuo 6begiu. Ka tu isivaizduoji kad tau tas papildomas begis duos? ar cia tiesiog poziuris kuo daugiau tuo geriau? :)
    periferija
    Povilas 2010-10-16 16:58:39 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    Kazkur maciau uzuomenas kad nuo v6 camry 6bege deze tinka bet tik uzuominos. O tas papildomas begis neaisku ar ka duos ar ne. Gali but kad visi begiai bus trumpesni kas man labai patiktu o 6 ilgesnis nei esmas penktas taigi ir kuro ekonomija padideja.
    Birbirbir 2010-10-16 17:06:22 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Kaunas-Vilnius Žinučių forume: 1028
    na tinka ar netinka nuo camry tai as tikrai nepasakysiu bet kaip ir sakiau labai daug darbo jei ir uzsimaus virinimai elekrtos vaziuokles kazin kaip su svoriu aishku visada galima pagamit pirichadnycha betkokiai dezei ir uzmaut ant betko bet kaip su Darbu/nauda nzn geriau turbut butu viena kita arkli uzaugint ir tie igli begiai greiciau uzsisuktu o del economijos tai as nzn tu ka 130 po miesta vazineji man kazkaip ir triju mieste pakanka laikosi 2,9-3 krpm turba nuo triju pucia visada arklys lycnas po pedalu guli... neverta, neapsimoka, kam to reikia tas 6begio pastatymas tau ekonomikai neatsipirks yra kitu keliu kaip ekonomika pakelt
    periferija
    waco 2010-10-17 08:42:29 (0)  
    Honda CR Miskai Žinučių forume: 416
    uztenka cia banguot,nusipirk 6begiu auto ir vazinekknockout jauciu tau ta deze ikist kainuotu kaip tavo masina..
    Alberto 2011-12-16 17:05:11 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vilnius Žinučių forume: 274
    vis pamirstu pasiklaust - kas per garsai tokie "pš! " perjunginejant pavaras, kaip sitoj celicoj:
    Celica GTSAtidaryti naujame lange
    0:29
    Daksi?
    Povilas 2011-12-16 17:09:00 (1)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    Bovas slegi nuemetineja perjungiant pavaras.
    Ciunia 2011-12-16 18:56:53 (4)  
    AT-200 (ST 1.8) Vilnius Žinučių forume: 283
    O jei paklausi kas yra BOV'as tai :

    Blow-off (garo išleidimas). Tai slėgio nuleidimo vožtuvas montuojamas benzininiuose automobiliuose. Reikalingas apsaugoti turbokompreorių nuo momentinių smūgių bei sumažinti turbo „duobę“ pavarų perjungimo metu.

    Benzininio automobilio apsisukimai valdomi oro kiekiu patankančiu į variklį. Tam tikslui prieš įsiurbimo kolektorių montuojama sklendė kurią valdo akseleratoriaus pedalas. Paspaudus akseleratoriaus pedalą rotorių apsisūkimai didėja taip pat didėja ir turbokompresoriaus sudaromas slėgis. Kiekvieno turbokompresoriaus ašis su rotoriais turi masę, taigi sukantis 70000-150000 aps/min atsiranda didelė inercijos jėga. Perjungiant pavarą atleidžiamas akseleratoriaus pedalas taigi užsidaro sklendė. Turbokompresorius sukasi iš inercijos ir toliau pomuoja orą. Oro srautas sustoja, nes uždaryta sklendė, iš karto padideja slėgis slėginėje sistemoje kol turbokompreoriaus ašis sustoja. Staigiai padidėjęs slėgis tai smūgis turbokompresoriaus atraminiam guoliui. Perjungus pavarą akselartorius paspadžiamas sklenė atsidaro ir vėl reikia laukti kol turbokompresoriaus sukels slėgį sistemoje.

    Blow–off vožtuvas išleidžia perteklinį slėgį iš sistemos, sumažinami smūgiai į atraminį guolį taip pat turbokompresorius nepraranda apsisūkimų sumažėja „turbo duobė“.

    Blow-off vožtuvas uždaras (by pass) ir atviras(external).

    Info iš ČIA Atidaryti naujame lange :)