Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Kaip teisingai sureguliuoti laisvąją eigą
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: Fanaz
| Fanaz | 2012-02-11 14:08:50 (11) |
Per mažos arba per aukštos laisvos eigos apsukos? O gal jos šokinėja esant laisvajai eigai? Parašiau kaip išspręsti šiuos negalavimus |
| DiAx | 2012-02-24 08:38:55 (0) |
Dekui uz pamoka. Turiu klausima Ant 5 gen reguliuojant davikli, jo varza kyla po truputi sukant sklende. Tiksliau reikia pasukti 1mm ar 1.5mm kol varza nuo visisko 0 pasidaro 1. Kaip reguliuoti tokiu atveju? Ar esant uzdarytai sklendei varza turi buti tik 0, ar gali buti siektiek didesne? |
| Fanaz | 2012-02-24 10:46:07 (0) |
Ant 5gen'o uždarytai sklendei varža gali būti nuo 0 iki 2 kiloOmų. Bet kuo ši varža didesnė, tuo arčiau yra "begalybės" riba. Turėdamas 5gen'ą visada stengiausi tilpti iki 1 kiloOmo. Problema kyla tada, kai esant laisvajai eigai ir veikiant pašaliniam poveikiui, tokiam kaip variklio vibracija, ypač jeigu pagalvės pavargusios, ar nestabilus variklio darbas, sklendė pati ima šiek tiek virpėti, šitaip kartais pati "šokteldama" iki begalybės ribos. Todėl reiktų palikti jai bent ~1mm erdvės galimiems grybavimams. Toyota savo instrukcijose į tai neatsižvelgia, kadangi instrukcijas rašo su mintimi jog technika nesensta Toyotos instrukcija 5gen'o 3S-GE ir 3S-GTE , 2 puslapis |
| DiAx | 2012-02-24 15:59:31 (0) |
Dekui, sureguliuota tik ant 5gen norint atlaisvinti davikli, apatinio varzto atsukti nelabai iseina, neleidzia prieiti kablys. Teko visa sklende isimti kad atlaisvinti. |
| Firestart | 2012-03-16 16:11:19 (0) |
Kazin kas gali but su laisva eiga jei tarkim atleidus pedala apsukos krenta greitai ir sustoja ties kokiais 1.3k rpm ir tada is leto leidziasi iki normalios ribos. Esme kad perejus i diagnostini rezima (E1+Te1) viskas leidziasi normaliai todel galima daryti prielaida kad kompas kazka lievai reguliuoja. Tik tarp kitko - akceleratoriaus daviklis pastatytas i vieta, ir diagnostiniam rezime jokiu klaidu nemeta. |
| Fanaz | 2012-03-19 06:53:45 (0) |
Jeigu diagnostiniame režime apsukos nusileidžia iki reikiamų, vadinasi numetus ECU ir įprastu režimu turėtų vykti tas pats |
| Firestart | 2012-03-19 16:58:34 (0) |
Turetu bet nevyksta, tai vat ir idomu kodel ir kas gali but kaltas. Esme sakau, diangostiniam rezime duodi gazo kad ir iki 3000 ar daugiau apsuku ir atleidi iskart, ir nukrenta iki ~850, o tik nutrauki laida, duodi gazo ir nukrenta iki 1300 ir tada seda letai iki tu paciu ~850. Tai vat gal minciu yra kas kaltas galetu but ERG voztuvas su vakumais? |
| Firestart | 2012-03-24 10:37:38 (0) |
Radau priezasti del ko buvo pastaroji beda. Pasirodo kaltas buvo grybaujantis lambda zondas. Nusipirkau nauja originalu denso is tekstaros uz 250lt ir baigesi bedos. |
| Fanaz | 2012-03-24 14:56:51 (0) |
Hmm. Vadinasi PranSu atvejis irgi bus identiškas. Simptomai pas jį tik priešingi, atleidus - užgęsta, nors visa kita su varikliu idealiai OK, tik lamda mirus. |
| Firestart | 2012-03-24 15:12:16 (0) |
Pilnai gali buti, tai dar paaiskintu gerokai padidejusi apetita kuro atzvilgiu, nors klaidos jokios kompas nemete, nes zondas veike, tiesiog grybavo. Iskart kilo itarimas del zondo kai uzkurus masina zondo voltazas gerokai virsijo 1V, poto kito labai nedidelese ribose ~100mV. |
