Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Mašinos palikimas įjungus pavarą.

    Kategorija: Celica 6 karta

    Autorius: Gargamuks

    Gargamuks 2012-10-31 13:46:54 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Venta Žinučių forume: 25
    Sveiki. Nuo vakar atsirado tokia bėda. Palikus mašiną ant pavaros ji rieda. Iki vakar dienos taip nėra buvę. Tiesa, važiuojant kokį 60km/h dešinės pusės ratas pateko duobėn (duobė negili) ir smarkiai subildėjo kažkas. Tuomet važiuojant jautėsi vibracija ir kalimas dešinės pusės galiniame rate ar kažkur šalia. Pavažiavus pusvalandį dingo garsai:) ) Automobilį visad palikdavau įkalnėje prie savo namų ir niekad neprasukdavo nei vienu bėgiu. Dabar aukštesniu nei pirmas vos ne laisvai rieda, o pirmu po truputį prasukinėja. Mašina važiuoja gerai, pavaros jungiasi, sankaba dirba gerai. Tai nežinau kame ieškot sliekų. Gal kas gali patarti ką nors.
    Jonis 2012-10-31 17:35:00 (0)  
    Vln Žinučių forume: 14
    Sveikas. Pirma siulau prisiminti kaip mokino palikineti automobili kad jis neriedetu. Tam automobilyje yra stovejimo/rankinis stabdis, o ne pavara. Antra pasistudijuok elementarius varilio ir pavaru dezes veikimo principus ir zinosi kodel aukstesnemis pavaromis lengviau rieda.
    Siulau patikrinti pakaba, pusasius, granatas, ir variklio kompresija
    Skype: Jonis-
    jonista@gmail.com
    darune 2012-10-31 19:58:11 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Utena Žinučių forume: 1382
    Jo - pritariu Rankinis uztraukt reikia ne begis. Kitaip gali turet nuotikiu.. as jau sita isbandziau.. ne pigu kai i kita iriedejo masina viena....
    Skype nick - darune.wab.ru
    Tel nr. - 8672 56236 (tele2)
    Edvatronas Klubo narys 2012-10-31 20:47:32 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    na nzn.. as visada palikineju ant 1 pavaros (nes aukstesnes gali prasukt) ir niekada neturejau jokiu bedu... aisq nekalbu apie stacias ikalnes/nuokalnes ar panasiai... tuomet aisq reiktu uztraukti rankini, dar be to galima susukti vaira i bordiuro puse.

    Bet kas cia per beda tai kazkaip nesugalvoju.. o tikrai sankaba nebuksuoja? Vaziuoja viskas ok?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Toredo 2012-11-01 12:59:31 (0)  
    Das Auto Vilnius Žinučių forume: 1108
    Kompresijos greiciausiai neber
    Today Tomorrow TOYOTA
    Gargamuks 2012-11-01 15:17:47 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Venta Žinučių forume: 25
    Jonis žinau aš teoriją ir pan. Bet esmė, kad prieš keletą dienų dar taip nebuvo. Toje pačioje vietoje visad statydavau ir niekad net nesujudėdavo, dbr prasuka. Dėkui už pasiūlymus, peržiūrėsiu viską. Nors mašina visiškai nepasikeitė, trauka gera, sankaba nebuksuoja, važiuoklė nebilda. Mistika truputį. Kai viską patikrinsiu parašysiu.
    Fanaz 2012-11-01 15:29:20 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Pamenu ant buvusios GT-i kompresiją matavom, viskas normos ribose, o pirmu bėgiu riedėdavo be vargo. Lėčiau sukantis oras spėja išeit :)
    Firestart 2012-11-01 16:16:10 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Gal kokio tepalo mazai variklyje. Ar koks vandens tirstumo tepalas. Tada neuzsilaiko pakankamai tepaliniam ziede ir po biski praleidineja ora. Pvz pas mane ant pavaros laiko masina be vargo tiek ant kalno tiek lygumoj. Tepalas Mobil1 3000 (5W40).

    P.S.
    O jeigu jus prisimintumet kaip moke, tai ziema rankinio traukt ilgesniam laikui nerekomenduojama, nes kaladeles prisala ir poto ciuozia galiniai ratai vaziuojant slidziu keliu :D
    Fanaz 2012-11-01 16:33:53 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Kad visada būdavo sintetika 10W-50 ir riedėdavo :)
    Firestart 2012-11-01 17:17:38 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Tada gal difrencialas?