Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Mašinos palikimas įjungus pavarą.
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: Gargamuks
Edvatronas | 2012-11-01 18:36:43 (1) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | diferencialas ne prie ko.. jis leidzia vienam ratui suktis, o ne abiems Firestart parašė: Tada gal difrencialas? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
Jonis | 2012-11-01 19:55:25 (0) |
Vln Žinučių forume: 14 | Firestart parašė: P.S. O jeigu jus prisimintumet kaip moke, tai ziema rankinio traukt ilgesniam laikui nerekomenduojama, nes kaladeles prisala ir poto ciuozia galiniai ratai vaziuojant slidziu keliu Jei stabdziu sistema yra reguliariai priziurima (pagal gamintojo nurodymus) ir nemaudoma balose iki puses rato, niekas neuzsals ir nuzstrigs. Naudoju rankini visus metus kiekviena karta kai pastatau automobili, nepaisant kad automatine deze. Ir jokiu bedu su uzsalimu ir kitais briedais Skype: Jonis- jonista@gmail.com |
Sheikhas | 2012-11-02 11:27:29 (3) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | Stebuklų nebūna, arba sankaba nelaiko, arba variklio kompresija. Jeigu sankabos pedalo eiga normali ir nepastebima trūkumų perjunginėjant bėgius, reiškia sankaba ne prie ko. Lieka tik žiedai, teks įprast naudotis rankiniu stabdžiu (šiaip kai kuriose šalyse aplamai draudžiama palikinėti automobilį neišjungta pavara). Diferencialas ar granatos aplamai ne prie ko, ne jeigu būtų tame problemos, nepajudėtum iš vietos. O dėl rankinio, prižiūrėk kaip nori, bet yra elementarūs fizikiniai dėsniai, atvėsdamas metalas traukia drėgmę ir jeigu dar tuo metu ir šąla, labai dažnai pasitaiko kad pritraukia kaladėles. Taigi esant permainingiems orams rankinį (kai iš + pereina į -)reikėtų naudoti atsargiai, paskui gali kilti nemažai problemų |