Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Po pakeitimo variklio 7A-FE variklis vos veikia
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: dar^kas
| dar^kas | 2009-03-18 09:42:47 (0) |
Uzsikurus jau pradeda rodyti apie 4k., kai jauciu kad reliai vos 1k turetu buti, vos paspaudus gaza pradeda sokineti iki maximum apsuku, kai masina realiai girdisi kad apie 2k vos isspaudzia, varikli pastoviai reikia palaikyti gazuojant, purtosi kazkas, veikia nestabiliai. Gal kas tiksliai zinot kas tachometrui ir del ko duoda klaidinga informacija apie apsukas? Aciu matau |
|
zycha
|
2009-03-18 12:21:11 (0) |
ne į apsukas žiūrėk. Čia pas tave bendrinės problemos, reikia žiūrėti vakumus, oro padavimą, matuokles ir t.t. Kažkas nesujungta ar blogai pajungta. P.S. pas celikas užkūrus šaltą variklį apie 2000rpm ir daugiau gali būti, šylant apsukos krenta. |
| waco | 2009-03-18 12:37:21 (0) |
na pas mane net iki 2nepakyla,mazdaug 1,7 1,8 rodo |
| kvakiz | 2009-03-18 15:25:38 (0) |
tikrink varikli, ar degimas vietoje, visas slangas, fishkes, ar kompas klaidu nemeta? tachometras taip pats nedaro manau Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai |
| dar^kas | 2009-03-18 20:05:36 (0) |
tai vat tame ir mysle.. manau kad elektroninej daly bus beda, kadangi rodomos apsukos sokineja iki 9k., o tai manau su mechanika ar vakumu susije buti negali.., del to ir pradedu nuo elektronikos, nes variklis buvo tikrintas, prie degimo nelysta. Isbandyta su kitu kompu. Man labai idomu kas siuncia informacija tachometrui? itariu kad kompas, o kompui tada kas? manau kad sitoje grandineje ir bus kazkur kazkokia problema. matau |
|
zycha
|
2009-03-18 20:29:59 (0) |
dar^kas parašė: tai vat tame ir mysle.. manau kad elektroninej daly bus beda, kadangi rodomos apsukos sokineja iki 9k., o tai manau su mechanika ar vakumu susije buti negali.., del to ir pradedu nuo elektronikos, nes variklis buvo tikrintas, prie degimo nelysta. Isbandyta su kitu kompu. Man labai idomu kas siuncia informacija tachometrui? itariu kad kompas, o kompui tada kas? manau kad sitoje grandineje ir bus kazkur kazkokia problema. o as ziureciau i vakumus ir visokias karterio ventiliacijas. Pozymiai i isiurbimo problemas... esu turejas panasia problema, kai variklis pats gazuodavo. Buvo rastas iskilimas prie oro filtro. Tavo pozymiai, yra jau pasekme, kai kompas gauna bloga informacija, tai bando ja kaip nors "sutvarkyti". Dar karta patikrink visas slangutes, ar taip sujungta, ar nesumaisyta vietomis. Pasiziurek i manuala atidziai. Kompiuterine diagnostika greitai parodytu, kur ieskoti problemos. |
| dar^kas | 2009-03-18 20:48:51 (0) |
Zycha, suprantu,. bet butent kad gazavimo jokio nevyksta realaus, o apsukas rodo tokias aukstas.. o variklio veikima palaikau siek tiek spaudinedamas gaza, P.S. jei per stipriai spusteliu - dusina matau |
| Fanaz | 2009-03-18 20:57:58 (0) |
dar^kas parašė: P.S. jei per stipriai spusteliu - dusina Kai (jei) rasi priežastį šito, parašyk. |
|
zycha
|
2009-03-19 06:34:08 (0) |
dar^kas parašė: Zycha, suprantu,. bet butent kad gazavimo jokio nevyksta realaus, o apsukas rodo tokias aukstas.. o variklio veikima palaikau siek tiek spaudinedamas gaza, P.S. jei per stipriai spusteliu - dusina tada kniskis, kažką ne taip pajungei. Manau, kad apsukos tachometre yra rodomos remiantis alkūninio apsukų davikliu. Patiktink jį ir jo pajungimą, laidą gal kur pertraukei, nekontaktuoja. Nors tokiu atveju, turėtų užsidegti CHECK. Jei būna problema su kuriuo nors davikliu, užsidega CHECK. |
| dar^kas | 2009-03-19 22:19:04 (0) |
o gal kas zinot del 1.8l 7a-fe pravodkiu atitikimu? nes ziuriu tas pats variklis o ju skirtingu prigaminta.. vienos - lemdo zontas priekyje, kitos po bloku ir kitokios fiskes, nes keiciau ir pravodke. matau |
