Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Uzgeso ir nesikuria, reikalinga skubi pagalba
Kategorija: Celica 6 karta
| Ame | 2012-04-01 16:25:53 (0) |
Sorry, uz kelias tokias pat temas, uzpuliavo biski kaip kitas istrint? |
| Fanaz | 2012-04-01 16:56:39 (0) |
Jeigu nesimargsto, tai gal jau ECU kaput? Būtinai atjunk akumuliatorių ir palik variklį pradžiūti. Lyrinis nukrypimas: neįtikėtina, bet beveik pusė per mano rankas perėjusių Celikų ECU buvo su elektronikos defektais, nors dauguma jų eksplotuojant niekaip nepasireikšdavo. |
| Ame | 2012-04-01 17:23:57 (0) |
bet kai buvo pavyke uzstumti tai ta check engine dar dege. Be to, variklis plautas jau beveik pries savaite, po miesta trumpais atstumais tiek neisildavo variklis, kad uzsidegtu check engine, tai jokiu blogu itarimu nebuvo, isvaziavus i kaima va kaip tycia cia...pradziuvimas jau atkrenta manau. Is vieno teko nugirst teko, jog ipurskimo pagrindine rele gali buti. Realus variantas? Fanaz parašė: Jeigu nesimargsto, tai gal jau ECU kaput? Būtinai atjunk akumuliatorių ir palik variklį pradžiūti. Lyrinis nukrypimas: neįtikėtina, bet beveik pusė per mano rankas perėjusių Celikų ECU buvo su elektronikos defektais, nors dauguma jų eksplotuojant niekaip nepasireikšdavo. |
| Fanaz | 2012-04-01 17:41:31 (0) |
Problematiška jeigu klaidų nemirksi. Pradžiai pasižiūrėk ar nenulūžo/nenutrūko antifryzo temp. daviklio laidas, būtų labai panašūs simptomai, statau ant jo. O šiaip net jeigu diagnostinės jungties laidai pažeisti, gali pabandyti analogišką veiksmą pasidaryti prie ECU, savaržėle sujungęs reikiamus kontaktus. Tik reiktų pinout'ų schemos ieškotis kas yra kas. Tada ir paaiškėtų kas čia numiro |
| Ame | 2012-04-01 18:35:59 (0) |
Na ryt tai bus matyt, gal kas turit priejima prie http://www.celicatech.com/forums/showthread.php?t=6418? lyg ir ten tie pinoutai tinkami turetu but arba dar http://clubcorollaquebec.com/vb/showthread.php?p=18771, bet cia nuo corollos, kazi ar tinka celicai? |
| narys | 2012-04-01 19:38:21 (0) |
| AT-180 (Sti 1.6) Vilnius Žinučių forume: 8 | Trauk lauk ir valyk žvakilaidžius. Gali būt, jog vieną kartą pravalius vis viena bus drėgmės. Pačias žvakių angas prapūsk su aukštu slėgiu. Po keletos dienų kartojant tą patį problema turėtų dingti... |
| Firestart | 2012-04-01 19:41:07 (0) |
Siaip tai klaidu nustatymas per diagnostine fyske yra tik VIENAS ir patogiausias is keleto budu kaip nustatyti problema. Jei jau neiseina padaryt diagnostikos, galima bandyti sekti kas blogai is kito galo. Pvz susirandi drauga, numauni zvaklaidi, draugas suka starteri o pats i bloka ziuri as skierka yra ar ne. Jei skierka yra, bus greiciausiai kuro padavimo problema, kas yra kuro siurblys, rele, filtras ir tt. Jei nera, ieskai del ko. Tikrini paskirstytoja, dacikus visus. |
| Ame | 2012-04-02 07:38:16 (0) |
Del paciu zvakiu atkrenta, buvo bandyta su kitom, del laidu cia jau nezinau... Kuro siurblys atkrenta, nes su dujom buvo tas pats, kuro filtras taipogi. Lieka labiau laidai, paskirstytojas, dacikai, reles, (saugikliai atkrenta, jie neperdege) kuro ipurskimas (paprastos dujos su oru eina, atkristu tada sis variantas, bet tiesiogines dujos lyg ir per ipurskima keliauja? ar klystu?) |
| CJdainius | 2012-04-02 08:32:22 (0) |
Kaip ir pats minėjai gali būti paskirstytojas arba laidai, nes esu susidūręs su kazkuo panašiu. Siūlyčiau išsiardyti pati paskirstytoja ir išvalyk kontaktus. Taip pat yra variantas, kad sudrėko jungtys ir nebėra kontaktų, tai visas matomas jungtis atjunk, pasižiūrėk ar švarios ir t.t. Dažniausias gedimas būna laiduose ir kontaktuose todėl sėkmės paieškose |

kaip kitas istrint?