Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Variklio (turbūt) problemos :)
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: Gargamuks
| InterGuru | 2011-12-30 14:48:10 (0) |
lamda zondas berods ir pradeda funkcionuoti kai masina pasyla ir veikia iki tam tikru apsuku po to ishsijungia |
| b145t3r | 2011-12-30 14:49:21 (0) |
zinok kad gali.. nustebtum jei pamatytum del kokiu mazmoziu masina gali durniuot www.powerlab.cz |
| Gargamuks | 2011-12-30 16:36:13 (0) |
| AT-200 (ST 1.8) Venta Žinučių forume: 25 | Hmz, va čia " http://bgbonline.celicatech.com/94_205_engine/EG/EG.htm " rašo apie "oxygen sensor signal" Nelabai dar gerai įkirtau tą lentelę. Jei galit papasakokit aiškiau. Čia sako TEST MODE: Diagnosis N/A - tai open or short in heater circuit of oxygen sensor for 0,5sek or more (HT); Trouble area: *open or short in heater circuit of oxygen sensor; *oxygen sensor heater; *ECU. o jei Diagnosis ON - tai at normal driving speed (below 100km/h and engine speed is above 1500 rpm) amplitude of oxygen sensor signal (OX1) is reduced to between 0,35-0,7V continously for 60 sek or more (2 trip detection logic). Trouble area: *open or short in oxygen sensor circuit; *oxygen sensor; *open or short in vacuum sensor circuit; *vacuum sensor; *ECU. Tai vat, kuris man dabar tinka pagal test mode? N/A ar ON? Ir nuo ko pradėti tada? ))Normal mode, tai čia, kai važiuojant\užvedus pastoviai dega "check engine"? Dėkoju, kas nepatingit padėti |
| Fanaz | 2011-12-30 18:09:18 (0) |
Yra keletas būdų kaip tiksliai atskirti du esminius dalykus kas kaltas dėl variklio problemų, ar variklio a.į. elektronika/mechanika ar ECU/variklio davikliai. Pirmas būdas: užsivedi mašiną, susišildai iki darbinės temperatūros. Važiuoji. Paprastumui ir patogumui važiuodamas įsimeti 2 bėgį, bei pasieki 3000 apsukų. Tada mini tapkę iki dugno. Jeigu viskas tvarkoj, trauka gera, nėra akivaizdžių problemos simptomų, vienareikšmiškai kalti ECU davikliai (t.y. variklio davikliai, kurių signalą gauna ECU). Antras būdas: užsivedi mašiną, sušildai iki darbinės temperatūros. Užgesini. Sutrumpini jungtis E1 su TE1. Užvedi mašiną. Oro įsiurbimo sklendės varžtelio pagalba sureguliuoji oro srautą taip, kad apsukos būtų 800-850 ribose. Leidi jai padirbti minutę. Tada dirbančiam varikliui ištrauki laidą. Jeigu prasideda nesamonės, ima gest ar pan. vėlgi kalti tik ECU/davikliai. Toliau aiškinies kas kaltas tikrindamas logikos seka. ECU klaidos gali meluoti, t.y. būti pasėkmėmis, ne priežastimis. Tarkim užsikišęs kuro filtras, užsikišęs purkštukas, mirštantis kuro siurblys, miręs oro/antifryzo temperatūros daviklis ir dar keletas elementų tau duos lamda zondo daviklio klaidas. Taipogi pasitaiko kad oksiduojasi laidai, o to nė nesimato. Nusipirkus mašiną pirmoj eilėj reikia viską atjungti, pravalyti, sutepti, sujungti, patikrinti, pamatuoti, dažnai profilaktiškai perrinkti ir tik tada važiuoti. |
| Gargamuks | 2011-12-30 21:54:45 (0) |
| AT-200 (ST 1.8) Venta Žinučių forume: 25 | Tai va mėginau pirmąjį būdą. Važiavau antra pavara, pasiekiau 3000 rpm, spaudžiau dugną ir traukė berods normaliai, o nuo 4-4.500 rpm pradėjo lupti tiesiog o dėl antrojo būdo, kurį būtent laidą reikia atjungti, gal galėtum paaiškinti? |
| Fanaz | 2011-12-30 21:56:46 (0) |
Antram būde rašiau jog reikia sujungti diagnostinės jungties kontaktus E1 su TE1 naudojantis laidu. Tai tą laidą ir reikia atjungti/ištraukti. |
| neesminis | 2012-01-01 15:16:33 (0) |
Pas mane lygiai tapati problema. Apziurejus pamaciau, kad nulauztas liambda. bandysiu keisti ir ziuresiu kas bus |
| Gargamuks | 2012-01-01 21:56:25 (0) |
| AT-200 (ST 1.8) Venta Žinučių forume: 25 | Lygiai ta pati ta prasme, kad check engine tą rodo ar tokie pat simptomai kaip ir mano mašinos? |
| TRIUMF | 2012-01-01 22:50:28 (0) |
Na, bet kokiu atveju rodo klaida liamda zondo, tai pradek nuo to. Jei visgi abejoji del liamdos, tada atjunk akuma trumpam, paspaudinek koki stop pedala ir vel pajunk akuma. Taip nusiresetins klaidos (patikrinus turi pastoviai vienodai mirkcioti). Pavazinesi diena-dvi ir vel patikrink klaida. Jei atsiras - reiskia liamda tikrai mires. O pasikeitus jei problema nedings - ieskosi toliau. Bet itariu, kad tame ir bus beda. |
| Fanaz | 2012-01-02 08:47:32 (0) |
Kaip jau rašiau, dėl lambda zondo klaidos pats lambda zondas būna kaltas itin retai |

ir veikia iki tam tikru apsuku po to ishsijungia
))