Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Variklio (turbūt) problemos :)
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: Gargamuks
| Gargamuks | 2011-12-27 19:05:00 (0) |
| AT-200 (ST 1.8) Venta Žinučių forume: 25 | Sveiki. Esu visai naujas automobilių srityje, su technika nelabai draugauju. Nusipirkau galų gale tiek lauktą Toyota Celica šeštos kartos, gaila, kad tik 1.8 varikliuku. Ir atsirado daug problemų, pamėginsiu viską nupasakoti. Mašina kuriasi puikiai. Šaltu varikliu traukia labai gerai, bet temperatūrai pasiekus "C" raidę, trauka dingsta, tada kartais lengvai patrukčioja, ir panašiai 2000-3000 sūkių diapazone jausmas lyg nepriimtų gazo. Gali spausti dugną, bet netraukia, Praėjus kokia 10sekundžių užspaudus gazą, vėl traukia. Perjungus kitą pavarą vėl viskas iš naujo. Vėl traukia, praeina kiek laiko paspaudus gazą, vėl traukia. Ir viskas prasideda būtent tada, kai temperatūros dačikas pasieka "C" padalą. Šaltu varikliu tikrai jokių bėdų. Kitas dalykas, važiuojant didesniu greičiu krenta temperatūra variklio. Ta prasme gali būti ir darbinė, bet pavažiavus trasoj nukrenta iki kokių 30 turbūt ir daugiau. Beje darbinė temperatūra kyla labai ilgai. Tai va, prašau žmonių, kurie išmano daugiau už mane, kad apšviestų kur ieškoti problemos, bent nukreipkit į tinkamą pusę. Tikrai noriu susitvarkyt šitą mašiniuką |
|
Edvatronas
|
2011-12-27 19:09:36 (0) |
Na kazkaip ne viska supratau.. pirma, nuskaityt klaidas.. check engine uzsidega? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Povilas | 2011-12-27 19:11:16 (0) |
Del temperaturos tai siulau keist termostata, nes matomai jisai neatlieka savo darbo. Ir pasiziurek ar kompas nerodo kokiu nors klaidu. |
| Gargamuks | 2011-12-27 19:13:02 (0) |
| AT-200 (ST 1.8) Venta Žinučių forume: 25 | Check engine nedega. nuskaityti mėginti pačiam? jei nesunku galit nukreipti į info, kaip teisingai pačiam padaryt diagnostiką. Ko tiksliau nesupratai? Pasistengsiu kuo aiškiau viską papasakoti |
|
Edvatronas
|
2011-12-27 19:25:38 (0) |
Atsidarai kapota, susirandi diagnosis fiske, trumpini te1 ir e1, ijungi degima ir skaiciuoji check engine lemputes mirksiukus... daugiau info: ![]() Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Phoenix | 2011-12-27 19:57:36 (0) |
Mano nuomone cia pas tave termostato ir zvakiu bedos, tiketina kad nuo sito reiketu pradet ieskot slieku Today, Tomorow, TOYOTA |
| TRIUMF | 2011-12-27 20:13:45 (0) |
termostatas, zvakes, jei trauka nesusitvarko, tada zvaklaidziai ir babina. Turbut tokia tvarka ziuret reiktu. I kazkokias variklio bedas nelabai panasu (kapitalinis turetu negrest ) |
| Gyconis | 2011-12-27 23:32:01 (0) |
del sildymo reikia keisti termostata. del problemu su trauka kaip ir minejo kolega,pirmiausia zvakes pasikeisk. jei tai nepades,reiskia zvaklaidzius reikes keisti. Toyota Celica GT SS-II sold Toyota Celica ST sold Toyota Celica GT-four |
|
Edvatronas
|
2011-12-29 08:49:07 (0) |
butu zvakes tai saltas nedirbtu Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Gargamuks | 2011-12-30 14:39:38 (0) |
| AT-200 (ST 1.8) Venta Žinučių forume: 25 | Padariau diagnostika pats. Jei viską gerai padariau tai rodo 2-1. "Oxygen sensor signal" Tai čia lambda zondas bus? bet negi jis įtakoja tokią mano mašinos būklę?;/ Šaltu varikliu skristi galima, pakilus temperatūros rodyklei iki "C" padalos, dingsta trauka ir patrūkčioja. Įdomu;/ Aš irg taip manau, kad nepriklausomai nuo šiltas ar šaltas variklis trukčiotų jei žvakių problema. Dėl žvaklaidžių tai, tamsoj dviese ieškojom gal kur kibirkščiuoja, bet nieko neradom |
