Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
issove dirzai
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: armer
| armer | 2008-08-11 08:31:53 (0) |
Reikia info kada jie issauna? Ar tik tada kai issauna oro pagalves, ar nebutinai? Kaip zinoti, ar jie buvo tvarkyti? Kokia kaina pacio mechanizmo veikiancio? www.elektrinesavys.lt |
| Lukis | 2008-08-11 08:36:29 (0) |
nu del dirzu nzn.... bet man kai sove pagalves - tai dirzai visks ok suveikt suveike bet kad ten kas saudytu... lyg niekur nieko Parduodu savo celicu dalis: https://www.facebook.com/parduodu.celica.1 Buvo: AT200 '97 Buvo: AT200 '98 Dabar: OBK-5 '17 2.5i |
| Dogg | 2008-08-11 08:49:48 (0) |
Dirzai isauna kartu su pagalvem. ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| linasser | 2008-08-11 12:18:15 (0) |
ir išlenda įspėjantis užrašas iš diržų spynos, kad jie šovę 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| armer | 2008-08-11 12:20:08 (0) |
O kurioje vietoje yra celicos smugio jutiklis? Butent soniniame smugyje? www.elektrinesavys.lt |
| MarcaZ | 2008-08-12 14:31:51 (0) |
Dirzai nebutinai turi "issauti" su vairo ar keleivio puses air-bag'u. Jei tame mechanizme is kurio issivinioja dirzas nera tokios specialios kapsules, kuriai issovus dirzo is vietos nepajudinsi, tai niekas ten is nesaus. O suzinoti ar issoves dirzas lb paprasta: jej issoves tai to jo nepatempsi, nesivinios nei i prieki nei atgal - uzstriges bus. 867455689 |
|
egis01
|
2008-08-12 14:35:27 (0) |
o jeigu pas mane nera oro pagalvių tai tas patronas yra? ar jis tik su air-bag'u buna? Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų. |
| Lukis | 2008-08-12 14:35:29 (0) |
maniskiai sekmingai traukosi tiek tiek pirmyn tiek atgal... reiskias jokiu kapsuliu nera (arba buvo pasirupinta kad nebera iki pirkimo ...) Parduodu savo celicu dalis: https://www.facebook.com/parduodu.celica.1 Buvo: AT200 '97 Buvo: AT200 '98 Dabar: OBK-5 '17 2.5i |
| armer | 2008-08-12 18:54:02 (0) |
na nezinau man arba auksrankiai meistrai kazka pridare betvarkydami, arba jis issove kai i galini sparna nubrauke. Visi pozymiai tokie, kapsule tikrai yra, o dirzas nejudejo. Tik tiek kad tas dirzas net nebuvo uzsegtas tuomet, keista.. www.elektrinesavys.lt |
| Julius | 2008-08-13 08:12:45 (0) |
MarcaZ raše: Dirzai nebutinai turi "issauti" su vairo ar keleivio puses air-bag'u. Jei tame mechanizme is kurio issivinioja dirzas nera tokios specialios kapsules, kuriai issovus dirzo is vietos nepajudinsi, tai niekas ten is nesaus. O suzinoti ar issoves dirzas lb paprasta: jej issoves tai to jo nepatempsi, nesivinios nei i prieki nei atgal - uzstriges bus. Nusisnekejai konkreciai. Dazniausiai (jei ne visada, nes kitaip nesu mates)issauna ta dalis kuris pritvirtinta prie sedynes, zodziu sagtis. Smugio metu jis staigiai itempia dirza todel jis greiciau uzsifiksuoja ir labiau prispaudzia zmogu prie sedynes, todel mazesne tikimybe pasiekti dantimis vaira. Pats pamastyk ka parasei, jei dirzas issautu ir stipriai isitemptu ir veliau nebegaletum jo atleisti, tai kaip tada kokiam leisgyviui zmogui is po avarijos ji atsisegti? [OO==[][]==OO] |

suveikt suveike bet kad ten kas saudytu... lyg niekur nieko 