Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Vairo stiprintuvo skysčio keitimas.
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: zycha
zycha
![]() ![]() |
2009-12-29 08:14:31 (1) |
![]() |
Rekomenduoju pasikeisti, nes greičiausiai bus nekeistas nuo gamyklos. (Garantiniu laikotarpiu buvo nekeičiamas). Pas mane buvo jau visai sukepęs ir tamsus tamsus (100k km). Bakelis pilnas nuosėdų ir teko valyti jo vidų su skuduru ir viela net. Nei benzinas nei Nefrasas netirpdo. Pokytis po to gali būti akivaizdus. ![]() |
(Simas) | 2009-12-29 08:53:44 (0) |
![]() |
kas pasikeis , lengviau vairas sukinesi? |
zycha
![]() ![]() |
2009-12-29 09:26:15 (1) |
![]() |
(Simas) parašė: kas pasikeis , lengviau vairas sukinesi? jo, gali. Plius stiprintuvas ilgiau tarnaus. |
Iver | 2009-12-29 11:42:25 (0) |
![]() |
Hmm, įdomu koks pas mane po 180k km bus ![]() |
TRIUMF | 2009-12-29 11:49:36 (0) |
![]() |
o kiek stiprintuvo skystis kainuoja? kazkaip pernai per salcius lyg nesusaldavo taip, o dabar tai reik pasukiot vaira siek tiek kai didesni salciai, kol pradeda tvarkingai sukiotis |
zycha
![]() ![]() |
2009-12-29 12:03:07 (1) |
![]() |
TRIUMF parašė: o kiek stiprintuvo skystis kainuoja? kazkaip pernai per salcius lyg nesusaldavo taip, o dabar tai reik pasukiot vaira siek tiek kai didesni salciai, kol pradeda tvarkingai sukiotis ~20lt/1L . Į sistemą panašiai ir telpa 1L. |
mk.7 | 2009-12-29 15:29:09 (0) |
![]() |
Pas mane tokia pati situacija... Laikas keisti skysti? ![]() TRIUMF parašė: o kiek stiprintuvo skystis kainuoja? kazkaip pernai per salcius lyg nesusaldavo taip, o dabar tai reik pasukiot vaira siek tiek kai didesni salciai, kol pradeda tvarkingai sukiotis |
zycha
![]() ![]() |
2009-12-29 15:56:13 (0) |
![]() |
jei bakelyje jis dar atrodo neblogai, bet kai nupili visą, tai mazutas ![]() Supyliau LiquiMoly Toptec 1100 sintetiką. Patogu, kad rožinės spalvos (kaip ir aušinimo)ir matosi kada pasikeičia. Bakelį teko iš vidaus valyti drumzles, tiek priaugęs buvo. Sunaudojau 1.8L, nes dar dariau praplovimą seno skysčio. Jei senai nekeista, tai plaukite ir pirkite 2L. |
TRIUMF | 2009-12-29 16:15:56 (0) |
![]() |
durns klausimas, o kokiu budu isleist ta skysti? ![]() |
zycha
![]() ![]() |
2009-12-29 20:09:05 (2) |
![]() |
TRIUMF parašė: durns klausimas, o kokiu budu isleist ta skysti? ![]() visai nedurnas. Ne kiekvienas dar pasakytų ![]() Išsiurbi seną skysti iš bakelio su švirkštu, pūsle ar ar kuo kitu. Atjungi grįžimo į bakelį šlangelę, sujungi ją su skaidria (gali reikėti žarnų sujungimo) ir į bonkę. Tada sukinėji vairą kairėn, dešinėn iki galo daug kartų ir skystis išpompuojamas lauk. Visą laiką į bakelį papildai naujo šviežio skysčio. Stebi šalngelę, kai pradeda eiti naujas. Po to pripili iki reikiamos normos naujo skysčio bakelyje (COLD: tarp min ir max). Tada seka nuorinimas. Užvedi variklį. Gali būti trumpai šaižių garsų. Pradės eiti daug burbulų, putos bakelyje. Pasukinėji vairą iki galo. Gęsini variklį. Bus nukritęs lygis, dapili vėl iki normos. Vėl užvedi, sukinėji 30 kartų ten atgal ![]() Tokiu atveju vis tiek lieka seno dar sistemoje. Tobulam dalykui- pavažinėjus po miestą intensyviai, po kelių dienų pakartoti operaciją. Naujas skystis bus atitirpinęs senas nuosedas kažkiek. Jei senas buvo labai jau "mazutas"- bakelyje bus pilna nuosėdų, prikepimų. Siūlau pradžioje išimti bakelį lauk ir plauti ji benzinu, nefrasu, ar vaitspiritu. Taip pat į vidų kišti skuduriuką ir atsargiai su viela nuvalyti nuosėdas ir vėl praplauti. Bakelis turi būti skaidrus, baltas ir permatomas. Toliau sektų, su kiekvienu variklio alyvos keitimu, nusiurbti iš bakelio skysti ir įpilti naujo. Pastoviai būtu vykdoma kaita. Primenul, kad 7gen naudojamas tik ATF Dexron II arba III skystis (raidė šalia neturi reikšmės). Jokiu būdu negalima pilti vairo stiprintuvo skysčio! (išskyrus jei nurodyta, kad suderinamas su Dexron II arba III). Sugadinsite stiprintuvą. Rekomenduju rinktis sintetinius skysčius VS mineraliniu pagrindu. |