Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Apsukos

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: modestys120

    modestys120 2015-03-11 20:05:20 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Skuodas Žinučių forume: 29
    Sveiki, turiu 7 celica, 1.8 GT 105 kw automatas, 4 bėgiu, važiuoja gerai, bėgiai junginejas lengvai, bet kai sustoji ir esi isijunges (D-drive) bėgi, mašina pradeda labai vibruoti, kol nesukeli apsuku, kai masina stovi (P- PARKING) apsukos yra 850-900 o kai ijungi draiva ir stovi prie šviesaforo apsukos nukrenta iki 700-600 ir vibruoja masina, plasmases, nemalonus jausmas, sakykit ar tai normalu šiam modeliui? ar reikia stovint vietoj perjungti i ( N) laisva pavara?
    Inspiron 2015-03-11 20:24:33 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Panevėžys Žinučių forume: 27
    Automatui išvis N pavara turi būti jungiama kuo rečiau (net nebekalbu apie riedėjimą ant N). Po to verkia visi, kodėl tampo bėgius. O dėl vibracijos, gal tiesiog degimą užtektų susireguliuot, sukelt apsukas šiek tiek laisvų apsukų ir pasibaigs bėdos :)
    Firestart 2015-03-12 16:36:37 (1)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Apie ka tu cia? :) Degimas reguliuojasi automatiskai (masinos kompas pats ribose pasiankstina/pasivelina pagal poreiki), o apsukos turi but tokios kokios turi ~800 rpm ant laisvu. Reik daryt diagnostika ir ziuret ar nemeta klaidu koks prietaisas. Gal koks dacikas nusproges ar fiske daciko nekontaktuoja. Jeigu nemeta klaidu, reiskia gedimas greiciausiai mechaninis (kas nors uzsikimse ar sudile).

    Inspiron parašė:
    Automatui išvis N pavara turi būti jungiama kuo rečiau (net nebekalbu apie riedėjimą ant N). Po to verkia visi, kodėl tampo bėgius. O dėl vibracijos, gal tiesiog degimą užtektų susireguliuot, sukelt apsukas šiek tiek laisvų apsukų ir pasibaigs bėdos :)
    zycha Klubo narysModeratorius 2015-03-12 17:27:53 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Inspiron parašė:
    Automatui išvis N pavara turi būti jungiama kuo rečiau (net nebekalbu apie riedėjimą ant N). Po to verkia visi, kodėl tampo bėgius. O dėl vibracijos, gal tiesiog degimą užtektų susireguliuot, sukelt apsukas šiek tiek laisvų apsukų ir pasibaigs bėdos :)

    jo, dar karbiuratoriaus žiklerius pasiūlyk pravalyti :)
    zycha Klubo narysModeratorius 2015-03-12 17:31:55 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    modestys120 parašė:
    Sveiki, turiu 7 celica, 1.8 GT 105 kw automatas, 4 bėgiu, važiuoja gerai, bėgiai junginejas lengvai, bet kai sustoji ir esi isijunges (D-drive) bėgi, mašina pradeda labai vibruoti, kol nesukeli apsuku, kai masina stovi (P- PARKING) apsukos yra 850-900 o kai ijungi draiva ir stovi prie šviesaforo apsukos nukrenta iki 700-600 ir vibruoja masina, plasmases, nemalonus jausmas, sakykit ar tai normalu šiam modeliui? ar reikia stovint vietoj perjungti i ( N) laisva pavara?


    kada alyva keista automate? Ar tokia kaip numato Toyota? Siūlau varyti pas gerus automatų meistrus, kad įvertintų, iš kur disbalansas/vibracija dėžėje kyla.
    Inspiron 2015-03-12 21:50:36 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Panevėžys Žinučių forume: 27
    Nepykit, vyrai, nežinojau, kad šitiem degimas automatiškai reguliuojasi, tai ir leptelėjau :)
    modestys120 2015-03-13 13:57:48 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Skuodas Žinučių forume: 29
    Dėl automato alyvos, tai nežinau kada keista, blogiausia tai, kad Skuode niekas neužsiima automato alyvos keitimu,bent jau spidometras rodo, kad masina pravažiavus 130-140 tukst km. 2004 metu. Bet manau reikėtu keist.. Bet ar del to galėtu, taip mašina dusint? Kai mašina šalta tada apsukos aukstesnes niekas nesijaučia, bet kai pašyla, laisvam 850, ijungus begi ir nejudant 700-650, manau vistiek kažkiek apsukos turi nukrist, nes variklis susijungia su transmisija ir vyksta pasipriešinimas, tai apkrova gaunas, gal žvakes jau neatlieka savo funkciju gerai? tiesiog taip spėlioju :D vibracija tai kyla is variklio manau o ne is dežes, kai variklio sukiai sumažeja atsiranda vibracija
    LuKiss18 2015-03-14 07:47:18 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    Pas mane ne automatas, as apsukas pakeliau iki 900 pagal tachometra, realiai yra gal maziau. Viskas lyg ir susitvarke, nes buvo konkreciai per mazos, taippat gali buti ir del voztuvu ir del zvakiu(elektros).
    zycha Klubo narysModeratorius 2015-03-16 08:15:28 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    modestys120 parašė:
    Dėl automato alyvos, tai nežinau kada keista, blogiausia tai, kad Skuode niekas neužsiima automato alyvos keitimu,bent jau spidometras rodo, kad masina pravažiavus 130-140 tukst km. 2004 metu. Bet manau reikėtu keist.. Bet ar del to galėtu, taip mašina dusint? Kai mašina šalta tada apsukos aukstesnes niekas nesijaučia, bet kai pašyla, laisvam 850, ijungus begi ir nejudant 700-650, manau vistiek kažkiek apsukos turi nukrist, nes variklis susijungia su transmisija ir vyksta pasipriešinimas, tai apkrova gaunas, gal žvakes jau neatlieka savo funkciju gerai? tiesiog taip spėlioju :D vibracija tai kyla is variklio manau o ne is dežes, kai variklio sukiai sumažeja atsiranda vibracija

    kaip ir pats įvardinai, kai D įjungi, transmisija susijungia ir kaip žinia, automatas dirba per skysčio (alyvos) hidro savybes. Todėl alyvos savybės vaidina labai svarbų vaidmenį.
    Paprastame automate natūralu, kad ant D, lyginant su N, vibracija didesnė dėl įjungtos transmisijos- jau yra "įjungta pavara" ir automobilis nevažiuoja tik dėl stabdžių. Pvz pas mane dyzelyje labai jaučiasi skirtumas, ypač kai šaltas tarp D ir N. Skirtumas turi būti- bet ne toks kaip tu sakai.
    Manau, celikai automato alyva nebūtų sunkiau pakeisti nei variklio. Reiktų žvilgtelti į Repair Manual ar kokią Autodata. Jei pats neturi salygu pasikeisti, tai tiesiog alyvos keitimo meistrui reiktų nurodinėti- daryk tai, o dabar tai, patikrink ten ir pakeistum... ;) O kokybišką alyvą nusipirk pats.