Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Check Engine Lempute

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: Juvy

    Edvatronas Klubo narys 2009-01-05 12:30:32 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796

    Kaip neturi itakos? Juk degima irgi reguliuoja kompas...

    ankstina-vėlina kompas? Ar pas 5gen ne mechaninis skirstytuvas? Mechaninis skirstytuvas su kompiuteriniu valdymu?

    The ECU, TCCS controls the following functions:
    ...
    2. Electronic Spark Advance (ESA)
    The ECU is programmed with data for optimum ignition timing under any and all operating conditions.
    Using data provided by sensors which monitor various engine functions (rpm, coolant temperature, etc.), the microcomputer (ECU) triggers the spark at precisely the right instant. (See IG section)

    šaunu, sužinojau naujieną apie 5gen.
    O bet ką tada daro mechaninė skirstytuvo dalis- patį skirstymą? Tokiu atveju gaunasi, kad skirstytuvo mechaninė dalis (nu tipo kaip dangtelis būtų) kažkaip turi sukinėtis ant servo mechanizmo, kurį valdo ECU. Kad priartinti arba nutolinti kontaktus.

    Na nzn kaip pas 7 gen, bet nemanau, kad sukineja pati mechanizma, manau, kad tinkamu momentu duoda kibirksti... o ten tas kontaktas gi pakankamai platus yra... tinkamu momentu kali kibirksti ir viskas... cia aisq tas reguliavimas kompo manau salyginai nedidelis... gi reguliuojasi ir mechaniskai.. tik pries tai reikie diagnostinej fiskej kazkokius kontaktus sujungti...
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    zycha Klubo narysModeratorius 2009-01-05 12:35:25 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988

    Na nzn kaip pas 7 gen, bet nemanau, kad sukineja pati mechanizma, manau, kad tinkamu momentu duoda kibirksti... o ten tas kontaktas gi pakankamai platus yra... tinkamu momentu kali kibirksti ir viskas... cia aisq tas reguliavimas kompo manau salyginai nedidelis... gi reguliuojasi ir mechaniskai.. tik pries tai reikie diagnostinej fiskej kazkokius kontaktus sujungti...

    nu yra mechanika...
    Pas 7gen, grubiai, laidas eina iš ECU iškart į žvakę. Jokių paskirstytojų, jokių aukštos įtampos laidų.. jokių problemų ;)
    oj.. man atrodo mes labai nuofftopinom.. tuoj gausim "naujoviškus" įspėjimus :) tema gera, bet reikėtų ją perkelti kaip atskirą...
    Edvatronas Klubo narys 2009-01-05 12:37:11 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796

    Na nzn kaip pas 7 gen, bet nemanau, kad sukineja pati mechanizma, manau, kad tinkamu momentu duoda kibirksti... o ten tas kontaktas gi pakankamai platus yra... tinkamu momentu kali kibirksti ir viskas... cia aisq tas reguliavimas kompo manau salyginai nedidelis... gi reguliuojasi ir mechaniskai.. tik pries tai reikie diagnostinej fiskej kazkokius kontaktus sujungti...

    nu yra mechanika...
    Pas 7gen, grubiai, laidas eina iš ECU iškart į žvakę. Jokių paskirstytojų, jokių aukštos įtampos laidų.. jokių problemų ;)

    Ai tai reiskias 4 babinos :) tobulesnis aisq variantas... :) bet pypkes vistiek yra... pas 5 gen paprasciau aisq padaryta... bet nereikia pamirst metai kurie buvo...
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    zycha Klubo narysModeratorius 2009-01-05 12:41:10 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988

    Ai tai reiskias 4 babinos :) tobulesnis aisq variantas... :) pas 5 gen paprasciau aisq padaryta... bet nereikia pamirst metai kurie buvo...

    Man atrodo, kaip tik 7gen degimo valdymas yra paprastesnis. Jokių mechaninių dalių, kurios trinasi ir genda, jokios aukštos įtampos laidų, kurie turi problemą su drėgme, reikia keisti... Pažiūrėk kokia sudėtinga schema 5gen degimo. O čia: ECU, laido šmotas, babina. Nieko nereikia reguliuoti, niekur nagų neprikiši ir nepagadinsi reguliuodamas, diagnostika paprasta, per OBD. Mažiau komponentų. Man atrodo- žymiai paprčiau. Žinoma, jei reikia tokią sistemą tunintį, tai oj kokias žinias reikia turėti apie EFI ECU valdymą.
    Edvatronas Klubo narys 2009-01-05 13:17:18 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796

    Ai tai reiskias 4 babinos :) tobulesnis aisq variantas... :) pas 5 gen paprasciau aisq padaryta... bet nereikia pamirst metai kurie buvo...

    Man atrodo, kaip tik 7gen degimo valdymas yra paprastesnis. Jokių mechaninių dalių, kurios trinasi ir genda, jokios aukštos įtampos laidų, kurie turi problemą su drėgme, reikia keisti... Pažiūrėk kokia sudėtinga schema 5gen degimo. O čia: ECU, laido šmotas, babina. Nieko nereikia reguliuoti, niekur nagų neprikiši ir nepagadinsi reguliuodamas, diagnostika paprasta, per OBD. Mažiau komponentų. Man atrodo- žymiai paprčiau. Žinoma, jei reikia tokią sistemą tunintį, tai oj kokias žinias reikia turėti apie EFI ECU valdymą.

    Na gal tiesos yra pas tave... bet pas 7g 4 babinos... ne viena, pas toyota gal nelabai, bet pas bmw, nissanus megsta pareiti... pypkes taip pat pareidineja... kaip ir aukstos itampos laidai... aisq pati sistema modernesne ale geresne...
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Phase 2009-01-05 19:54:45 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Kaunas Žinučių forume: 185
    Tai va, uzsikuriau po darbo, nieko neresetinau, dingo ta lempute ,,check engine,, ir viskas kaip buve. Is to sprendziant panasu , kad uzsale kazkas buvo pavargęs
    861154584
    zycha Klubo narysModeratorius 2009-01-05 21:08:20 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Phase parašė:
    Tai va, uzsikuriau po darbo, nieko neresetinau, dingo ta lempute ,,check engine,, ir viskas kaip buve. Is to sprendziant panasu , kad uzsale kazkas buvo pavargęs

    tarp kitko, jei benzo buna ant pačio dugno ir jau pradeda trūkčioti, tai CHECK irgi užsidega. Dėl blogo benzo ir gi gali užsidegti.
    Edvatronas Klubo narys 2009-01-06 05:34:43 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Nzn kaip pas 7gen, bet pas 5, tai klaidos vistiek lieka...
    Cia zycha labiau galetu aisq papasakot... kaip klaidos pas 7 gen nusiskaito per OBD?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    zycha Klubo narysModeratorius 2009-01-06 05:44:37 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Edvatronas parašė:
    Nzn kaip pas 7gen, bet pas 5, tai klaidos vistiek lieka...
    Cia zycha labiau galetu aisq papasakot... kaip klaidos pas 7 gen nusiskaito per OBD?

    Nu kaip, jungi ir žiūri :)
    Edvatronas Klubo narys 2009-01-06 05:54:15 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    zycha parašė:
    Edvatronas parašė:
    Nzn kaip pas 7gen, bet pas 5, tai klaidos vistiek lieka...
    Cia zycha labiau galetu aisq papasakot... kaip klaidos pas 7 gen nusiskaito per OBD?

    Nu kaip, jungi ir žiūri :)

    Per OBD?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...