Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Check Engine Lempute
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: Juvy
|
Edvatronas
|
2009-01-05 12:30:32 (0) |
Kaip neturi itakos? Juk degima irgi reguliuoja kompas... ankstina-vėlina kompas? Ar pas 5gen ne mechaninis skirstytuvas? Mechaninis skirstytuvas su kompiuteriniu valdymu? The ECU, TCCS controls the following functions: ... 2. Electronic Spark Advance (ESA) The ECU is programmed with data for optimum ignition timing under any and all operating conditions. Using data provided by sensors which monitor various engine functions (rpm, coolant temperature, etc.), the microcomputer (ECU) triggers the spark at precisely the right instant. (See IG section) šaunu, sužinojau naujieną apie 5gen. O bet ką tada daro mechaninė skirstytuvo dalis- patį skirstymą? Tokiu atveju gaunasi, kad skirstytuvo mechaninė dalis (nu tipo kaip dangtelis būtų) kažkaip turi sukinėtis ant servo mechanizmo, kurį valdo ECU. Kad priartinti arba nutolinti kontaktus. Na nzn kaip pas 7 gen, bet nemanau, kad sukineja pati mechanizma, manau, kad tinkamu momentu duoda kibirksti... o ten tas kontaktas gi pakankamai platus yra... tinkamu momentu kali kibirksti ir viskas... cia aisq tas reguliavimas kompo manau salyginai nedidelis... gi reguliuojasi ir mechaniskai.. tik pries tai reikie diagnostinej fiskej kazkokius kontaktus sujungti... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
zycha
|
2009-01-05 12:35:25 (0) |
Na nzn kaip pas 7 gen, bet nemanau, kad sukineja pati mechanizma, manau, kad tinkamu momentu duoda kibirksti... o ten tas kontaktas gi pakankamai platus yra... tinkamu momentu kali kibirksti ir viskas... cia aisq tas reguliavimas kompo manau salyginai nedidelis... gi reguliuojasi ir mechaniskai.. tik pries tai reikie diagnostinej fiskej kazkokius kontaktus sujungti... nu yra mechanika... Pas 7gen, grubiai, laidas eina iš ECU iškart į žvakę. Jokių paskirstytojų, jokių aukštos įtampos laidų.. jokių problemų oj.. man atrodo mes labai nuofftopinom.. tuoj gausim "naujoviškus" įspėjimus tema gera, bet reikėtų ją perkelti kaip atskirą... |
|
Edvatronas
|
2009-01-05 12:37:11 (0) |
Na nzn kaip pas 7 gen, bet nemanau, kad sukineja pati mechanizma, manau, kad tinkamu momentu duoda kibirksti... o ten tas kontaktas gi pakankamai platus yra... tinkamu momentu kali kibirksti ir viskas... cia aisq tas reguliavimas kompo manau salyginai nedidelis... gi reguliuojasi ir mechaniskai.. tik pries tai reikie diagnostinej fiskej kazkokius kontaktus sujungti... nu yra mechanika... Pas 7gen, grubiai, laidas eina iš ECU iškart į žvakę. Jokių paskirstytojų, jokių aukštos įtampos laidų.. jokių problemų Ai tai reiskias 4 babinos tobulesnis aisq variantas... bet pypkes vistiek yra... pas 5 gen paprasciau aisq padaryta... bet nereikia pamirst metai kurie buvo...Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
zycha
|
2009-01-05 12:41:10 (0) |
Ai tai reiskias 4 babinos tobulesnis aisq variantas... pas 5 gen paprasciau aisq padaryta... bet nereikia pamirst metai kurie buvo...Man atrodo, kaip tik 7gen degimo valdymas yra paprastesnis. Jokių mechaninių dalių, kurios trinasi ir genda, jokios aukštos įtampos laidų, kurie turi problemą su drėgme, reikia keisti... Pažiūrėk kokia sudėtinga schema 5gen degimo. O čia: ECU, laido šmotas, babina. Nieko nereikia reguliuoti, niekur nagų neprikiši ir nepagadinsi reguliuodamas, diagnostika paprasta, per OBD. Mažiau komponentų. Man atrodo- žymiai paprčiau. Žinoma, jei reikia tokią sistemą tunintį, tai oj kokias žinias reikia turėti apie EFI ECU valdymą. |
|
Edvatronas
|
2009-01-05 13:17:18 (0) |
Ai tai reiskias 4 babinos tobulesnis aisq variantas... pas 5 gen paprasciau aisq padaryta... bet nereikia pamirst metai kurie buvo...Man atrodo, kaip tik 7gen degimo valdymas yra paprastesnis. Jokių mechaninių dalių, kurios trinasi ir genda, jokios aukštos įtampos laidų, kurie turi problemą su drėgme, reikia keisti... Pažiūrėk kokia sudėtinga schema 5gen degimo. O čia: ECU, laido šmotas, babina. Nieko nereikia reguliuoti, niekur nagų neprikiši ir nepagadinsi reguliuodamas, diagnostika paprasta, per OBD. Mažiau komponentų. Man atrodo- žymiai paprčiau. Žinoma, jei reikia tokią sistemą tunintį, tai oj kokias žinias reikia turėti apie EFI ECU valdymą. Na gal tiesos yra pas tave... bet pas 7g 4 babinos... ne viena, pas toyota gal nelabai, bet pas bmw, nissanus megsta pareiti... pypkes taip pat pareidineja... kaip ir aukstos itampos laidai... aisq pati sistema modernesne ale geresne... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Phase | 2009-01-05 19:54:45 (0) |
| ZZT-230 (GT 1.8) Kaunas Žinučių forume: 185 | Tai va, uzsikuriau po darbo, nieko neresetinau, dingo ta lempute ,,check engine,, ir viskas kaip buve. Is to sprendziant panasu , kad uzsale kazkas buvo 861154584 |
|
zycha
|
2009-01-05 21:08:20 (0) |
Phase parašė: Tai va, uzsikuriau po darbo, nieko neresetinau, dingo ta lempute ,,check engine,, ir viskas kaip buve. Is to sprendziant panasu , kad uzsale kazkas buvo tarp kitko, jei benzo buna ant pačio dugno ir jau pradeda trūkčioti, tai CHECK irgi užsidega. Dėl blogo benzo ir gi gali užsidegti. |
|
Edvatronas
|
2009-01-06 05:34:43 (0) |
Nzn kaip pas 7gen, bet pas 5, tai klaidos vistiek lieka... Cia zycha labiau galetu aisq papasakot... kaip klaidos pas 7 gen nusiskaito per OBD? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
zycha
|
2009-01-06 05:44:37 (0) |
Edvatronas parašė: Nzn kaip pas 7gen, bet pas 5, tai klaidos vistiek lieka... Cia zycha labiau galetu aisq papasakot... kaip klaidos pas 7 gen nusiskaito per OBD? Nu kaip, jungi ir žiūri |
|
Edvatronas
|
2009-01-06 05:54:15 (0) |
zycha parašė: Edvatronas parašė: Nzn kaip pas 7gen, bet pas 5, tai klaidos vistiek lieka... Cia zycha labiau galetu aisq papasakot... kaip klaidos pas 7 gen nusiskaito per OBD? Nu kaip, jungi ir žiūri Per OBD? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |

tema gera, bet reikėtų ją perkelti kaip atskirą...