Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Reikia info
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: Dakotasracing
| Darechka | 2012-08-14 15:58:09 (0) |
pasiskaityk čia , geras aprašymas apie "lift bolt" |
| Dakotasracing | 2012-08-14 17:27:49 (0) |
Taip skaiciau kelis kartus, bet nelabai supratau tai cia sudedamoji detale susijusi su vvti ? Ar atskiras mazgas nuo kurio priklauso irgi galios padidejimas, tai dabar galvoju jeigu pas mane vvti ir neveikia nes nieko nepajuntu nei variklio garso nei traukos dasidejimo nei prie 5000 nei prie 7050 |
| Darechka | 2012-08-14 18:42:14 (0) |
Tai galų galiausiai, pas tave VVT-I - Celica GT ar VVTL-I Celica GTS ? VVTI neturi su liftu ir tais varžtais nieko bendro. Pirma atskirk variklius, o po to arklius ieškok. P.S. Basic step kaip atskirti VVT-I nuo VVTL-I -pažiūrėti užrašą ant variklio plastmasės. Jai jos nėra, VVTI - juodas plastmasinis kolektorius. VVTLI - sidabrinis aliumininis kolektorius. |
| Dakotasracing | 2012-08-14 19:12:57 (0) |
Plasmasiu nera, o kolektorius aliuminis, tai taip iseitu kad pas mane vvtli tai iseitu kad is sito modelio ag tureciau tureti daugiause taip? Bl tai cia bet kas parduodant galetu prigauti jei uzlinko variklis pakeitei ji kitu ir velnias zino koki ten idejo ir pardave o po to aiskinkis vvti ar vvtl i gt ar gts ir turi tiek galios buti ar cia kazkas netvarkoje ir atsiras tie ag. Kosmaras |
| Dakotasracing | 2012-08-14 19:14:52 (0) |
Kzkaip Sudetinga su toyota cia vvti ir vvtli tai kaip jie skiresi ju veikimas nuo kiek apsuku jungesi kas itakoja ir tt pas honda paprasciau turbut 1000 kartu ten v tech su juo paprasta keicia fazes nuo to atsiranda papildomu apie 50 ag isijungima itakoje 4 dalykai tai greitis ( judejimo signalas) tepalo lygis ( spaudimas) variklio temperatura ( didesne nei 30 laip.) ir. Apsukos didesnes nei 5000 ir viskas leki su vejaliu nu bet manau su jusu visu pagalba isigilinsiu ir su celica bus aisku |
|
PylX
|
2012-08-14 19:19:01 (0) |
nu tai kolikas aliuminis bus vvtli -galingesne: faktas tas kad usa visada turi maziau ag... bet aisku ne 120ag ieskokis kodle liftas neveikia susirasi dar koki 30ag. prigaun neprigaves bet del traukos atskirtu tuos variklius nereik dideliu sugebejimu.... visdelto ne 10 ag skiriasi + liftas >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Dakotasracing | 2012-08-14 19:33:54 (0) |
Jus cia kaip isigiline i celicas , klausimas ne i sita tema , Labai nepatiko greiciu deze , labai noretusi kad dvigubai trumpesni begiai butu, manau gal kazka panasaus nuo celikos kitos kartos 1.6 motoro deze eitu uzmaut , gal kas ka girdejot? |
| Darechka | 2012-08-14 19:40:22 (0) |
Ji niekuo nesudėtingesne nuo hondos. Liftas tai iš esmes tas pats vtec'as. v v t L i , tai ir reiškia, kad šis variklis turi lift'ą. Labiau įsigilink ir viską suprasi. GTS'as iš USA turi tiek pat arklių kiek ir Europinis TS'as. Visas deklaruojamas skirtumas atsiranda dėl skirtumo tarp US AG ir metrinių AG. Metric Horsepower was exactly defined as 0.73549875 Kilowatts (kW), that is about 98.6% of mechanical Horsepower (US). Metric h.p. is broadly used in automotive industry and markets to indicate power of car or truck engines in Europe and Asia. German, Swedish, Italian, French, Spanish, Korean, Japanese and some other auto-manufacturing companies use this unit. Metric h.p. was used at first in the 19th century in Germany then was also adopted in Asia. British (U.K.) car manufacturing companies and auto dealers can intermix metric hp and US mechanical h.p. depending on particular product. The hp unit can also have some national abbreviations: "pk", "CV", "PS" or "ch" all these translated to "hp" in English. This online calculator-converter provides conversion of Kilowatts to Horsepowers and backwards Horsepowers to kW. |
|
PylX
|
2012-08-14 19:45:39 (0) |
nu taip bet esmes tai nekeicia...mes gyvenam europoj... beje hondos/saabai ir pan. objektai neturi tokio "jautrumo" keiciant kontinenta... ag skaiciavimui kaip celica anyway cia kalbam apie 120ag, su keistu redline, be lifto... ))o kaip ir minejo nieko cia sudetingo...baigesi hondos patentas vtec visi pradejo kept tuos liftinimus.... seip tai variklis itkrai neprastas ir konkurencingas protingai isnaudojant... ir seip kuo ta deze uzkliuvo? tu kur vaziuot planuoji? >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Dakotasracing | 2012-08-14 20:06:29 (0) |
Ziede ilgose distansijose , ir jau uz menesio noriu istraukti i paskutini etapa ,o deze kai buvau bandyti tai tiesiosios gale vos 4 ijungi tuo tarpu su cveku ten jau 5 uzsisuka iki 8500 , o alfa 3ltr susijunge 6 ir jau iki raudono apsukas uzsuka, Jei sutrumpinciau begius tai tureciau dar galios zenkliai daugiau |

nu bet manau su jusu visu pagalba isigilinsiu ir su celica bus aisku