< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Celica 7 karta » septintokai, atsargiai junkit begius...

zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2009-08-07 22:42:23 // Žinučių:5988
0 
kiskis parašė:
aha labai kantrus kad net uzkala:)
ir sedi ir rukai ilgai ilgai ir lauki broliu lietuvaiciu su tralu:)
gal netycia kas turis varikli gts'o
o kas galetu buti ? isluzo nienas lift boltas,variklis uzsiveda bet ziauriai(labai) kalena ir cypia.dumu nemeta visiskai tepalai nesimaiso su vandelio ir lygis norma.vostuvai vietoj.ir kas gi cia bus?

nelabai suprantu, kas čia pas tave išlūžo. Dėl lift bolt variklis tikrai neužkala. Imk ir normaliai parašyk. Kas buvo, kaip buvo, kas dabar...O šiaip.. kurk naują temą :)
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2009-08-07 22:43:24 // Žinučių:5988
0 
Ziedu_Valdovas parašė:
Neįsivaizduoju koks turi būt pasimetęs kad ant 7gen įmuštum ne tą bėgį :) .. Baimė turi sukaustyt ir proto užtemimas būt? :) Šiaip tai užuojauta :(

andriuska parašė:
Nu vietoj 5 trecia koki tai dar dar, bet antra tai nezinau kokiu budu sumaisyti galima.

labai lengva suklysti ant 7gen kai greitai junginėji bėgius. Viena iš jos bėdų.
NosTeaM // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vln // 2009-08-08 00:04:57 // Žinučių:3170
0 
zychos tiesa,kas nepriprates gali wietoje 5 i 3 imesti,zodziu siftas trumpas ir tarpai mazi tarp begiu,pats kartais wieoje 1 ijungiu 3angelas nekaltas bet siaip ziauriai cia liko wisas sis reikalas,kaip supratau naujo alkunino tekx ieskotis....uzuojauta....P.S. o cia GT ar GTS?USA ar EU?
7gen GTS ir 4gen GT

el.pastas:nos999team@yahoo.com
skype:nosteam1626
www.public.fotki.com/NosTeaM
mk.7 // ZZT-230 (GT 1.8) // Vilnius // 2009-08-08 12:43:23 // Žinučių:338
0 
Early models had tight shift gates, which caused many owners to mis-shift. This in turn caused many engines to fail. - kaip suprantu čia apie bėgius :)

3 vietoj 1 nieko tokio :)
Mane labiausiai gasdina, jog neįjungčiau 2 vietoj 4 knockout
O is 4 i 5 labai gerai persijungia, kai spaudi bėgių rankeną istrižai...
Edvatronas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Boston, UK // 2009-08-08 20:38:32 // Žinučių:3796
0 
Kad spyruokles nespeja grazint, tai taip, svaistiklio pailgejimas kazkokia mistika...

zycha parašė:
Julius raše:
Man tai nelabai itiketina atrodo, juk svaistiklis nera sukamas pastoviai aplink kazkokia asi ir veikiamas tempimo jegos, atvirksciai svaistiklis 8000 kartu per minute yra bandomas sugniuzdyti

jei variklis keturtaktis, tai per viena veleno apsisukima ne 8000 kartu, o 4000m gniuzdomas (darbines eigos taktas). Taciau jis yra spaudziamas ir tampomas.. gal tai lemia.
Nzn... faktas tas, kad taip yra ir bandyta praktiskai, info pasitikiu.
Kodel prie dideliu sukiu lankstosi voztuvai? Pailgeja svaistiklis + spyruoles nespeja grazinti voztuva.
Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
kiskis // ST-205 (GT-FOUR 2.0t) // Vilnius // 2009-08-10 02:53:34 // Žinučių:77
0 
gts usa siandien nuemiau padona rau dauk tepalo siurblio detaliu .patarkit kaip geriasia ja istraukt nes supratau kad tek beveik visa varikli papilt
:(
detales geromis kainomis 86900 nulis 0 44
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2009-08-10 07:59:09 // Žinučių:5988
0 
kiskis parašė:
gts usa siandien nuemiau padona rau dauk tepalo siurblio detaliu .patarkit kaip geriasia ja istraukt nes supratau kad tek beveik visa varikli papilt
:(

subyrėjo tepalo siurblys? Įprastas gedimas kai mis-shiftini (pataikai į žemesnį bėgį). Turėtų taip pat būti suvaryti indėklai. Pasižiūrėk atsukęs švaistiklio indėklus. :( Nuimk šoninį dangtį ir žiūrėk, kas ten iš siurblio likę. Ruoškis geram remontui... užuojauta.

Stock siurbliai sunkiai atlaiko 10000rpm. Tokiam dalykui reikia keisti į Circuitworks tvirtesnį siublį.
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com