Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    septintokai, atsargiai junkit begius...

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: eddie_gt4

    eddie_gt4 2007-07-31 10:47:13 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    va kas nutiko, kai vietoj 4 begio buvo imestas 2:

    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    Sheikhas Klubo narys 2007-07-31 10:54:41 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685
    anomalija kazkokia...
    andriuska Klubo narys 2007-07-31 10:55:09 (0)  
    Supra mk4 Kaunas Žinučių forume: 651
    Nu vietoj 5 trecia koki tai dar dar, bet antra tai nezinau kokiu budu sumaisyti galima.
    zycha Klubo narysModeratorius 2007-07-31 12:14:44 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    turejo pagal viska uzlankstyti voztuvus... nes taip buna misshiftingo atveju 99% ant 7gen.
    O cia varztus nuplese kartu su smagracio tvirtinimu...gal perverzti? Toyota nesako, kad reikia keisti kiekvina syki siuos varztus, bet liaudis rekomenduoja. Esu mates dar viena atveji, kai nuplese smagratis varztus.

    btw... ziuriu ziuriu as cia.. bet cia gi ne 7gen variklis. Kazka sumaisei. Kaireje turi buti ausis-ziedas starteriui tvirtinti. Ir alkunins matosi kazkokiu kvadratu tvirtinasi.
    Julius 2007-07-31 12:20:37 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    zycha nemaisyk, cia greiciu deze, o ausis starteriui yra ant variklio bloko
    [OO==[][]==OO]
    zycha Klubo narysModeratorius 2007-07-31 12:21:14 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Julius raše:
    zycha nemaisyk, cia greiciu deze, o ausis starteriui yra ant variklio bloko

    aaa... smagratis liko ant asies :) joo, matau jau.
    eddie_gt4 2007-07-31 12:23:34 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    zycha raše: turejo pagal viska uzlankstyti voztuvus...

    butent taip ir nutiko... galvos nebeliko, is tepalo siurblio liko sipuliai... knockout
    "isgyveno" tik variklio blokas
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    zycha Klubo narysModeratorius 2007-07-31 12:28:06 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Ar zinote, kad automobilio alkuniniui sukantis 8000RPM svaistiklis paiilgeja 1mm ir ilgeja toliau? Didinant apsukas toliau arba laikant, ateina momentas, kada stumoklis pasiekia voztuvus ir bac....
    Man cia meistras pasakojo, kad anksciau dare eksperimentus su lentyniniais VAZais, kiek laiko variklis gali atlaikyti dirbdamas max sukiais. Budavo 1.30..1.40min kad zinoti lentynese. Seip.. be veik per toki laika galima iveikti Kacergines zieda.

    P.S. nelyginkite su motociklo varikliu, kuris gali suktis net iki 20,000RPM, nes ten labai maza eiga. Cia fizika.
    Julius 2007-07-31 12:31:33 (0)  
    Subaru Legacy Kaunas Žinučių forume: 1327
    Man tai nelabai itiketina atrodo, juk svaistiklis nera sukamas pastoviai aplink kazkokia asi ir veikiamas tempimo jegos, atvirksciai svaistiklis 8000 kartu per minute yra bandomas sugniuzdyti
    [OO==[][]==OO]
    zycha Klubo narysModeratorius 2007-07-31 12:43:52 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Julius raše:
    Man tai nelabai itiketina atrodo, juk svaistiklis nera sukamas pastoviai aplink kazkokia asi ir veikiamas tempimo jegos, atvirksciai svaistiklis 8000 kartu per minute yra bandomas sugniuzdyti

    jei variklis keturtaktis, tai per viena veleno apsisukima ne 8000 kartu, o 4000m gniuzdomas (darbines eigos taktas). Taciau jis yra spaudziamas ir tampomas.. gal tai lemia.
    Nzn... faktas tas, kad taip yra ir bandyta praktiskai, info pasitikiu.
    Kodel prie dideliu sukiu lankstosi voztuvai? Pailgeja svaistiklis + spyruoles nespeja grazinti voztuva.