Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Kaip sureguliuoti ECU pakeitus purkstukus
Kategorija: Celica STxx5
Autorius: andrius
| andrius | 2009-11-12 15:04:40 (0) |
Sveiki Yra mintis (o gal jau ir reikalas) keisti st185 purkstukus i st205. naturaliai man turetu buti per riebus misinys. kaip galima sureguliuoti ecu, kad skaiciuoti atitinkamai? nes as kiek diagnostika bandziau pasijungti prie st185, tai man ji pasiulo viska manual daryti. net ir clear codes - atjungti akuma |
|
PylX
|
2009-11-12 15:29:20 (0) |
O kam juos keisti, jei uztenka esamu ? IR kame tas reikalas? turba ct20b? T3? ... ? ecu nepareguliuosi cia ne honda, nesicipuoja. nebent statai piggyback arba pilnai programuojama kompa. >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| andrius | 2009-11-12 15:37:40 (0) |
turba standart ct26. 1.3 uztenka. kitokia turbo pareis kartu su voztuvais, reguliuojamais veleneliu dantraciais, stumokliais, veleneliais, camry bloku, galbut naujomis tvirtesnemis gilzemis ir butinai metaline tarpine. bet as ne apie tai. o apie didesnio nasumo purkstuku instaliacija i mazesniems kuro kiekiams pritaikyta automobili. ne tiek daug pigiu modu beliko pas mane daryti, todel noriu kazko pigaus, bet sunkiau prieinamo pasidaryti. nes kitka labai ispustomis kainomis. tai, pylx, to standarto kam uztenka, o kam ne va ir klausimas, kaip piggyback susiorganaizinti namu salygomis. arba kaip kitaip apdirbti ecu tajota namu salygos tikrai nera prastos, bet siek tiek ziniu ir pagalbos uzvedant ant kelio labai padetu.. |
|
PylX
|
2009-11-12 15:49:24 (0) |
nu tai statai (pasigamini) kuro slegio reguliatoriu, pamazini slegi nuo standartinio ir ipurks maziau... betto jei turi wideand galesi susirast "optimalu " varianta. beto jei desi rimtesne turbo tai cia vel savi niaunsai nes toyota neturi mapu viduje tokiem slegiam tai kazkurioj dali vaziuosi per riebiai jei nenorsi susprogti... Pigiausia bolt in varianta tai matau blitz sumapinta ECU... arba kiaule, bet nera map o jau dabar puti 1.3 tai su kiaule cia "nekoks" variantas... "bet as ne apie tai. o apie didesnio nasumo purkstuku instaliacija i mazesniems kuro kiekiams pritaikyta automobili. " - situ atveju svarbu zinot ko tu nori is to automobilio... todel ir klausimas buvo... >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Džigitas | 2009-11-12 16:25:39 (0) |
Su mazines kuro slegi nepareguliuosi, gali but taip kad tiesiog prades purkstukai "myst" o tai isvis nesamone ir nepavaziuosi. Tau iseitis teoriskai turetu but kiaule. shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
|
Sheikhas
|
2009-11-12 16:32:53 (0) |
Per riebiai, nera blogai, svarbu nenuliesinti Manau daugiau puciant, daugiau kuro nepamaisys, grubiai mastant didesnio slegio ECU nesupranta bet mes ji ipuciam, ECU pagal savo senus mapus pila max kuro, bet didesni purshkalai ir kuro irgi daugiau ivarvolina, taigi gaunasi daugiau oro + netycia daugiau kuro ir kazka turim |
| Džigitas | 2009-11-12 16:56:59 (0) |
Deja tik "kazka ir turim" teoriskai turetu kaipr vaziuot, bet visada gali kazkas nutikt. Man asmeniskai nepriimtinas toks burimas is tirsciu, jei jau daryt daryt iki galo, kitaip nematau prasmes. PLius gerai suregulieves kompa zek ir atrasi dar kokiu 50 ag P.S. per riebus misinys taip pat detonuoja, ir kai ziauriai per riebu masina taip pat nevaziuoja. Siek tiek riebiau tikrai nera blogai. shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
|
Edvatronas
|
2009-11-12 18:18:35 (0) |
kazkaip as ir panasiai manau: daugiau oro - daugiau kuro... ir kaip ir gerai viskas, o kompas vis tiek pagal lamda pasireguliuoja.... o siaip gal iseitu paskaiciuot kazkaip, purkstuku nasuma zinom ir tu ir tu... slegi taip pat... Sheikhas parašė: Per riebiai, nera blogai, svarbu nenuliesinti Manau daugiau puciant, daugiau kuro nepamaisys, grubiai mastant didesnio slegio ECU nesupranta bet mes ji ipuciam, ECU pagal savo senus mapus pila max kuro, bet didesni purshkalai ir kuro irgi daugiau ivarvolina, taigi gaunasi daugiau oro + netycia daugiau kuro ir kazka turim Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
PylX
|
2009-11-12 18:30:51 (0) |
minant tapke niekas pagal lambda nesireguliuoja taip kad nesvaikit taip jei jis sugebes pripust tiek daugiau oro kiek pripila daugiau kuro bet abejoju... ir cia jau tiurlingas ne tiuningas... ne rusisku metodu amzius kad is akies kazka burt... ypac keiciant tiek daug... turbo varikliui svarbu oro/kuro santykis tai jei ten pilsi belekike benzino kazkokios naudos neispesi (taip bus daugiau bet ka jau kalbet apie optimaluma... >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| andrius | 2009-11-12 18:35:01 (0) |
daugiau oro - daugiau kuro. good, jei ne per liesa ta beda, kad as fiziskai daugiau kuro paduosiu, o bet ir oro reikia daugiau. tai dabar keisiu i didesnio pralaidumo sklende (nzn ar nuo st205 netiktu ar reikia is kazko paprasciau tiesiog su kubatura rimtesne) ir didinsiu kolektoriaus pralaiduma. per ta laika tikiuosi kazka atknisti kaip nufleshinti ecu. o siaip per riebus yra negerai. nes tiketini zvakiu perpylimai + visiskai nereikalingai nesudeginamas o tik pripurskiamas kuras. mazinti slegi logiska siekiant misinio, bet visiskai nelogiska tada isvis keisti, jei darai ant to paties |
