Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
ST185 : AFM
Kategorija: Celica STxx5
Autorius: Darechka
| Darechka | 2011-07-15 20:00:20 (0) |
Sveiki, Taigi viskas nuo pat pradžių. GT-four'as buvo nuvežtas keisti sankabos. Viskas buvo išardyta , sudėta ir po to mašina nepanoro kurtis. Pasirodo nebuvo kibirkšties.Pastebėjom kad įjungus diegimą nedega ENGINE lempute prietaisu skydelyje. Problemos ieškojimo procese buvo atjungta AFM ir Engine lempute vėl atsirado. Užkūrėm variklį , pradėjo kurtis bet užgeso, nes nebuvo pajungtas AFM. Pajungus AFM vėl nesikūrė ir nedegė Egine lempute. Išardėm AFM, buvo atsilitave kontaktai , prilitavom viska į vieta. Pirmas test drive praėjo sėkmingai. Judant jau link namų mašina užgesdavo važiuodama. Simptomai tie patys: nedega Engine lempute kai įjungtas diegimas, bet kiekviena karta atjungus AFM atsirasdavo. po keliu tokiu pavažiavimu po 500 metrų jau net atjungiant AFM Engine lempute neužsižiebdavo. Po to dar karta Engine lempute užsidege, pavažiavom 500 metrų ir amen. Kas tai gali būti? Perdegė ECU ? kur galima gaut AFM, o gal galima kokia abmanke pastatyti , kaip ant liambdu stato ? |
| Fanaz | 2011-07-15 20:05:16 (0) |
ECU klaidų nemeta? |
| Darechka | 2011-07-15 20:16:14 (0) |
Jug parašiau kad ENGINE lempute išvis nebedega. |
| Mk5 | 2011-07-16 07:07:08 (0) |
reiktu pabandyt kita ECU. Pas tave paprastas GT4 ar CS? http://www.facebook.com/Fantastic4Garage |
| Darechka | 2011-07-16 07:21:32 (0) |
Paprastas GT4 |
|
Edvatronas
|
2011-07-16 11:53:29 (0) |
Durnas klausimas... o saugikliai visi sveiki? Kiek pamenu vienas ecu saugiklis po kapotu yra, dar vienas salone, tik nepamenu kaip uzvadintas... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Birbirbir | 2011-07-16 12:06:22 (0) |
jei reiks ecu: autominutej kaune turejo kazkada nuo paprasto gt4 ir pylx prashyk pas ji turetu but nors pala o cs ir gt4 kompu ar tik ne pinoutai tesiskiria periferija |
| Darechka | 2011-07-16 13:09:03 (0) |
Po kapotu visi sveiki ir nepanašu į saugiklį. Butu saugiklis tai tai dingtu ir viskas. Bet dėl viso pikto patikrinsiu. Dar keista dėl to užgesimo. Ant laisvų dirbo puikiai, belenkiek laiko, bet pajudėjus ir maždaug kiekviena karta pravažiavus toki pat atstumą užgesdavo, toks jausmas kad koks imobilaizeris suveikia. Nors tokiu bajeriu niekad nebūdavo. Ar stato signalkės taip, kad atjunginėtu ECU? |
| oTTo | 2011-07-16 17:07:05 (0) |
| ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 90 | Pas mane buvo su signalke beda, net visus signalkes blokus isemus, po savaites suveike blokiratuorius ir nedave uzsivesti. Manau kad pas tave tas blokiratuorius suveikia po 500 metru, tu gali ji tiesiog atjungt ir viskas(atrodo kazkur 2x2x2 juodas kvadratinis daiktas). |
|
PylX
|
2011-07-16 17:29:56 (0) |
afm neapgausi niekaip (normaliais budais) cia tau ne oč sensorius... o kad uzgesta viskas cia ok. keisk afm ir baigsisi bedos. testeriu jo nepamatuosi normaliai nes net didelios gebos nepasiekia reiksmiu rekomenduojamu todel atskirti gera nuo blogo nera taip labai jau paprasta. >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
