Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Water cooler vs. Air cooler
Kategorija: Celica STxx5
Autorius: Mk5
| Develish_Boy86 | 2014-04-09 20:33:24 (0) |
sorry uz durna klausim, bet kas yra FMIC ir TMIC? Masina bus daugiau laisvalaikio dziaugsmas, nes kasdienine audi dyzeliukas. Na as masciau toki moda padaryt, kad tik prieky intercooler'y didesni imest (kiek leis galimybes, nes vietos 0), ir ta virs variklio palikt. Manau tikrai nepamaisys, nuo to blogiau nebus. Kas del radiatoriaus, tai jau yra planuose. Ziurejau 50-56mm twin core. Maniskis jau leidzia, tai bus proga pasikeist. Linaz |
|
NNZ
|
2014-04-10 05:01:01 (0) |
FMIC - front mount intercooler TMIC - top mount intercooler Geriau nežadėti, nei pažadėjus neištesėti.(Ekleziastas) |
|
Edvatronas
|
2014-04-10 19:11:04 (0) |
Isvertus TMIC - virsuj montuojamas intercooleris - toks kaip pas tave originaliai, FMIC - priekyje montuojamas, kiek pastebejau visi montuoja pati pirma, kad geriau ausintusi. O isidejus FMIC nematau prasmes palikti ir TMIC - jis virs variklio ir nuo variklio ikaista, o tai blogis, jo paskirtis atvesint isiurbiama ora, o ne ji kaitint... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Develish_Boy86 | 2014-04-11 00:24:10 (0) |
Nu mano kaip DIY samauckos pamastymais, taip kaip tik fmic+tmic turetu but efektyvesnis, nei fmic ar tmic vienas. Ko jusu nuomones kolegos? Galima butu tik sakyt kad extra svoris, bet jei geriau valins, tai galima kazka kita ismest! Linaz |
| Phoenix | 2014-04-11 04:12:26 (0) |
šiaip tokiu atveju yra 3 minusai: 1 ilgesnis vamzdynas o tai didesnis turbo lagas 2 kažkuris radiatorius stovės prieš kažkurį. Jei dėsi FMIC, už jo stovės TM WTA IC radiatorius, tai jis gaus jau pašildyta orą ir taip gerai nevėsins, tai jo efektyvumas kris, taip kad daug naudos neišpeši. 3 kaip ir pats sakei- svoris. Jau geriau tada pasirinkt kurį nori variantą ir imt tau reikiamo efektyvumo. Kad nesigautų kaip sakanat "sviestas sviestuotas". Today, Tomorow, TOYOTA |
|
Sheikhas
|
2014-04-11 05:03:18 (0) |
šiaip tai nebėr čia ką išradinėja, pasižiūrėk į populiariausius setup'us ir viskas bus aišku, didelis FMIC su kiek įmanoma trumpesniu vamzdynu valdo. |
| Develish_Boy86 | 2014-04-11 13:22:06 (0) |
Nu tai ten taip ir stovi intercoolerio, kondyskes ir variklio ir mazas jei neklystu greiciu dezes tepalo radiatoriai! Tai sakot idealiausias variantas kuo didesnis fmic? O ta tmic vandeniu ausinama mes lauk? Kaip manot? Linaz |
| Develish_Boy86 | 2014-04-11 13:22:07 (0) |
Nu tai ten taip ir stovi intercoolerio, kondyskes ir variklio ir mazas jei neklystu greiciu dezes tepalo radiatoriai! Tai sakot idealiausias variantas kuo didesnis fmic? O ta tmic vandeniu ausinama mes lauk? Kaip manot? Linaz |
| Develish_Boy86 | 2014-04-11 13:24:53 (0) |
Dar vienas dalykas.... Jeigu slangas/vamzdzius intercoolerio apsukt ta juosta kur ismetimo kolektoriaus vamdzius apsuka ar siaip kokia termo izoliacine medziaga, kad variklio skyriui neikaistu jie taip? Linaz |
| Phoenix | 2014-04-11 14:09:14 (0) |
Galima, bet nemanau kad verta... vis tiek tuo vamzdziu 100-200 l oro per s prapuciama, nespes jis tiek silumos pasigaut, kad skirtuma pajustum... kur kas svarbiau izoliuot duslintuva, nes ten pagridinis karscio saltinis... Bus vesiau po kapotu - maziau kais ir visa kita... Today, Tomorow, TOYOTA |
