Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    daug vardu - esme ta pati...

    Kategorija: Celica STxx5

    Autorius: eddie_gt4

    Dogg 2007-02-26 05:41:44 (0)  
    GT86 Kaunas / Prienai Žinučių forume: 815
    ViR2 raše:
    600ag ne, bet arti to galima ;) o duria del paprastu priezhaschiu:
    celica 4wd : supra 2wd
    celica mazhesne turbina : supros didesne turbina (lagas skirias) ;)
    Trumpoj distancijoj visada celica laimetu, nebent nepataikytu begio


    WRONG :D

    Esme ta kad jei kalbet butent apie ta filmuka kur Red GT-Four is Cipro tipo "Duria" supra kuri su 1000ag... Kur ten 1000ag toj suproj??? Ji vobsce be starto ir t.t.

    Ir tam GT-four iki 600ag dar reik gerokai pasitemt, paskutinis Dyno sheetas tos masinos rode 490ag taip kad tyliu

    ST205 JDM ir EU skiriasi ECU - viskas, daugiau jokiu esminiu skirtumu.
    Moding ST205 - iki 1.2 baro MAX su standart viduriais, jei nori pust daugiau negu 1.2 - pirma ka reikia padaryt - ismest Stock ECU, antra - pasikeist Stumus / svaistiklius. Nes paprastai pasekme 1.3 baro ant standart compo - 3 stumuoklio / svaistiklio defektas :D (butent 3cio, daug kas mano jog tai yra beda isiurbimo kolektoriuje - ir del oro trukumo / velavimo - detonuoja 3cias cilindras)

    ST205 modint lengviau nes ten jau ne AFM o MAP - tai va cia ir yra viena is priezasciu.

    Subaru Legacy Wagon Diesel
    JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!
    eddie_gt4 2007-02-26 06:29:10 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    G3D45 raše: Girdėjau, kad su ST185 modinimu yra reikalai prasti. Nebent CS... (...)


    kur girdejai? pavargęs
    reikalai su ST185 mod'inimu yra ypac geri, nes:
    1) salyginai "minimaliu" mod'u deka, nelendant i variklio "vidurius" ir nekeiciant standartines kuro padavimo sistemos, galima sukelt galia iki kokiu 300 AG ant veleno (ismetimas + salto oro padavimas + didesnis slegis (su atitinkama periferija) + kitas IC)
    2) standartinis variklis ir greiciu deze yra labai "pakantus"
    3) su "paprastom" ST185 viskas daug paprasciau nei su CS - papildomai statai FMIC ir psio, o su CS daugiau vargo... nors CS kompas kiek "agresyvesnis" ir tinkamesnis "tiuningui", nes leidzia daugiau "pust" :D

    nors imho CS (kaip ir ST205 ar ST165) su FMIC jau nebe CS, o tiesiog turbo Celka tyliu

    ir siap diskusijoms apie ST..5 "tiuninga" prasyciau susikurt atskira tema! :E
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo